Jij snapt het.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij wilt sowieso niet discussiëren in een SC.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
Ik zit ook niet in een SC om een discussie te voeren, maar om Emma te bashenplezier te hebben.
Het regende vandaagquote:Op maandag 18 juli 2011 19:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Moblo ik ben btw echt jaloers op je, je woont in Engeland, omfg.
Het feest kan nu ook in de vakantie beginnen want wij zijn binnen!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, welkom in de SOG SC schatjes
Het is hier in de vakantie dus niet zo druk, want er valt niet zoveel te SOGgen, maaaar in de tentamenperiodes is het hier feest
Ik ben je schatje niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
Het is hier in de vakantie dus niet zo druk, want er valt niet zoveel te SOGgen, maaaar in de tentamenperiodes is het hier feest
Hier regende het ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het regende vandaag![]()
de hele dag, zoals 't hoort
Het is hier sowieso vanaf nu altijd feest want ik ben er.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
Da's Engeland hè.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het regende vandaag![]()
de hele dag, zoals 't hoort
Bedoel ik, geen party zonder R_R.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is hier sowieso vanaf nu altijd feest want ik ben er.
quote:
quote:
quote:
quote:
Btw niet alleen onze posts zijn kort, modjes kunnen er ook wat van!quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:50 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Btw niet alleen onze posts zijn kort, modjes kunnen er ook wat van!
Die staan `boven de regels`.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:50 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Btw niet alleen onze posts zijn kort, modjes kunnen er ook wat van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |