SC is geen forumquote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar ik heb het al 2x geprobeerd, allebei gesloten
Nee, ik bedoelde dat we dan samen kuilen kunnen gaan graven.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In die kuil? Naar het schijnt, ja. Voordat ik hem weer dichtgooi met zand.
Misschien vinden ze dat je faalt!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar ik heb het al 2x geprobeerd, allebei gesloten
Hoe oud zijn jullie dan? 30+?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Californium het volgende:
Is jonkie zeggen pesten ja? Je komt net van de middelbare school... How Cuteen? ga je lekker zonder je papsie en mamsie wonen vanaf volgend jaar? Wat schattig.... moet je wel leren eieren bakken enzo
Typische reactie weer wel, krijg je als je mod wordt een cursus om zo vaag mogelijk te reageren?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je mag zelfs je eigen forum beginnen. Ik zou zeggen: leef je uit!
Oh, ik dacht jou in die kuil gooien. 't Is maar goed dat dat misverstand op tijd geconstateerd is.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat we dan samen kuilen kunnen gaan graven.
De hint. Je snapt hem niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Typische reactie weer wel, krijg je als je mod wordt een cursus om zo vaag mogelijk te reageren?
quote:
Moblo zegt dat mensen die geen stage lopen, hier ook postenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Is het niet een beetje onbeleefd hier te "spammen", aangezien wij geen stage lopen?
Toch wel, ik geef er alleen niets om.quote:
dan ben je 24/25/26quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat nog net niet... maar dat tijd dat ik van middelbare school af kwam is toch al 7 jaar geleden
Dan moet je niet net doen alsof je hem niet snapt hèquote:Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch wel, ik geef er alleen niets om.
IK! Ik loop stage bij Rovaquote:Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Renesite het volgende:
Wie van jullie lopen hier stage? Vingers opsteken!!!
Ik voel me hier echt zo'n indringer.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Is het niet een beetje onbeleefd hier te "spammen", aangezien wij geen stage lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |