Maar is Bulykin wel het vereiste niveau wat bij Ajax hoort?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Piebe het volgende:
Buliykin lijkt mij helemaal geen slechte zet. Iemand waarmee je iets kan forceren, is net wat Ajax mist.
Ik denk dat Bulykin een eendagsvlieg is. Voor dat hij naar ADO ging, is hij ook vrijwel overal mislukt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Piebe het volgende:
Buliykin lijkt mij helemaal geen slechte zet. Iemand waarmee je iets kan forceren, is net wat Ajax mist.
Tja, dat blijft een gok. Maar soms zijn voetballende kwaliteiten onbelangrijk, moet er gewoon met ``bruut`` geweld iets gecreeerd worden. Denk dat Buliykin dat beter kan dan b.v. Ozbiliz of Sulejmani. Ook al staat natuurlijk buiten kijf dat deze twee puur als voetballer vele malen beter zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:50 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Maar is Bulykin wel het vereiste niveau wat bij Ajax hoort?
Idd een gok. Maar Bulykin moet je denk ik niet vergelijken met Ozbiliz of Sulejmani. Immers, als Bulykin erin komt zal dat dan zijn voor 5 of 10 minuten, écht als breekijzer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:18 schreef Piebe het volgende:
[..]
Tja, dat blijft een gok. Maar soms zijn voetballende kwaliteiten onbelangrijk, moet er gewoon met ``bruut`` geweld iets gecreeerd worden. Denk dat Buliykin dat beter kan dan b.v. Ozbiliz of Sulejmani. Ook al staat natuurlijk buiten kijf dat deze twee puur als voetballer vele malen beter zijn.
Een soort Urzaiz dusquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Piebe het volgende:
Belachelijk om daar iemand voor aan te trekken. Als je in zo'n situatie komt kan je net zo goed Ooijer erin gooien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd een gok. Maar Bulykin moet je denk ik niet vergelijken met Ozbiliz of Sulejmani. Immers, als Bulykin erin komt zal dat dan zijn voor 5 of 10 minuten, écht als breekijzer.
wordt in november ook al 32 en moet geld kosten en aardig wat verdienen gok ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Bulykin een eendagsvlieg is. Voor dat hij naar ADO ging, is hij ook vrijwel overal mislukt.
Niet helemaal. Bij Dinamo Moskou had hij ook een goede periode, maar ja dat is in zijn vaderland.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Bulykin een eendagsvlieg is. Voor dat hij naar ADO ging, is hij ook vrijwel overal mislukt.
Tsja, maar ik zie Ajax er toch wel voor aan om dat te doen. Frank de Boer, die toch ook wel een aandeel heeft in wat voor spelers er komen, acht ik daar wel voor in staat. Hoe krankzinnig die gedachte misschien ook is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Belachelijk om daar iemand voor aan te trekken. Als je in zo'n situatie komt kan je net zo goed Ooijer erin gooien.
Daarom moet een trainer nooit aankopen doen maar een sterke technische directeur die voor de lange termijn er is. In mijn opinie dan he.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, maar ik zie Ajax er toch wel voor aan om dat te doen. Frank de Boer, die toch ook wel een aandeel heeft in wat voor spelers er komen, acht ik daar wel voor in staat. Hoe krankzinnig die gedachte misschien ook is.
100% mee eens.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daarom moet een trainer nooit aankopen doen maar een sterke technische directeur die voor de lange termijn er is. In mijn opinie dan he.
Tja, dat was wat je noemt een echte miskoop, maar dan ga ook wel naar een uiterste.quote:
Als Vennegoor naar Ajax gaat, ben ik ajacied af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Ik hoor zaken als een salaris van meer dan ¤ 1 mio en een transfersom van om en nabij dat bedrag. Moet je gewoon niet uitgeven aan 'n speler van bijna 32 die de afgelopen vijf jaar één goed seizoen heeft gehad en vier prutsseizoenen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt in november ook al 32 en moet geld kosten en aardig wat verdienen gok ik
precies dat dus!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoor zaken als een salaris van meer dan ¤ 1 mio en een transfersom van om en nabij dat bedrag. Moet je gewoon niet uitgeven aan 'n speler van bijna 32 die de afgelopen vijf jaar één goed seizoen heeft gehad en vier prutsseizoenen.
Ja maar dan ga je toch geen 2,5 miljoen vragen nog. Niemand wil hem onder deze voorwaarde. Dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel gezien de hoogte van zijn salaris.
Ik zou hem desnoods transfervrij laten gaan. Alles wat je voor hem vangt is bonus. Dom om een transfer te laten klappen door een te hoge transfersom te vragen en dan nog een jaar vast te zitten aan een salaris van ¤ 1,5 mio. Transferperiode is ook nog niet afgelopen. Hij zal wel weggaan, desnoods voor een paar ton.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je toch geen 2,5 miljoen vragen nog. Niemand wil hem onder deze voorwaarde. Dat lijkt me wel duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |