Hij heeft al een beeldscherm, boxen, toetsenbord en muis. Voor 1000 euro voor alleen een kast heb je een toppc.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:37 schreef Godtje het volgende:
In een PC winkel.
Bijvoorbeeld de mycom
Van alles het duurste aanklikken en je zit goed. En nee met 1000 ga je het niet redden.
Dan heb je een middelmatige pc
Hij wil een bazenpcquote:Op maandag 18 juli 2011 17:40 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hij heeft al een beeldscherm, boxen, toetsenbord en muis. Voor 1000 euro voor alleen een kast heb je een toppc.
Jij heb het over een opper-bazensysteemquote:Op maandag 18 juli 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij wil een bazenpc
Die heb je niet voor 1000. < punt
Is niet eens een discussie waard.
Bij een bazenpc moet ook nieuwe boxen, beeldscherm, muis en toetsenbord.
Want die zijn vast ook niet allemaal van bazen kwaliteit.
Lukt welquote:Op maandag 18 juli 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij wil een bazenpc
Dat is geen bazenpc maar middelmaatquote:Op maandag 18 juli 2011 17:48 schreef Hydrogeny het volgende:
AMD pc'tje van 1000 euro is best te doen. Kost allemaal niets. Videokaartje er in van 300,- en klaar.
Lees de TT. Hij heeft over een BAZENpc, geen vijf jaar oude achterhaalde zooi.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:45 schreef RHood314 het volgende:
www.xbox360.com of www.ps3.com
Meer heb je niet nodig
This, this is a bazenaanrader.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:50 schreef Espex het volgende:
Nou simpel.
http://tweakers.net/revie(...)-endgamesysteem.html
1 kaart instoppen en laten samenstellen bij 1 winkel. Later een tweede kaart bij kopen misschien.
En een X86 processor is geen achterhaalde zooi????quote:Op maandag 18 juli 2011 17:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lees de TT. Hij heeft over een BAZENpc, geen vijf jaar oude achterhaalde zooi.
Nee. dit is zeer slecht advies ( en het is onzin) ten eerste is Mycom uitermate duur, en is het duurste niet altijd het beste. Je kan voor 700/800 euro al iets bouwen dat gewoon alles op ultra high draait.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:37 schreef Godtje het volgende:
In een PC winkel.
Bijvoorbeeld de mycom
Van alles het duurste aanklikken en je zit goed. En nee met 1000 ga je het niet redden.
Ja, je hebt het inderdaad over een OPPER ULTRA BAZEN PC, dan denk ik al gauw aan 3000 euro denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij wil een bazenpc
Dit idd, ik heb al een Xbox360 en die is op sterven na dood (net zoals de PS3). Ik wil sublieme graphics (zoals bijv. bij de Ienhancer van GTA 4quote:Op maandag 18 juli 2011 17:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lees de TT. Hij heeft over een BAZENpc, geen vijf jaar oude achterhaalde zooi.
Je weet niet wat je mist. En hier heb je maar één HD 5970 voor nodig (en drie schermen natuurlijk).quote:Op maandag 18 juli 2011 20:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
...dat gaat mij een beetje te ver
[..]
Alienware is alleen voor als je teveel wil betalen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:04 schreef Snever het volgende:
http://www.alienware.com/
Maar dan ook echt voor de opperbazen.
en de lichtjes!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:21 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Alienware is alleen voor als je teveel wil betalen.
Dat ook ja, mooie lichtjesquote:
Kom nou, als je een beetje rondkijkt en knutselt dan kom je heel snel een heel eind voor weinig!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:37 schreef Godtje het volgende:
Dat ziet er best prima uitquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kom nou, als je een beetje rondkijkt en knutselt dan kom je heel snel een heel eind voor weinig!
Mijn huidige setup:
Cooler Master 600W (2de hands, 30 euro)
Foxconn Destroyer (30 euro op een beurs)
4 Gig DDR2 geheugen (45 euro)
AMD Phenom X4 (80 euro)
MSI GT 450 1GB (2 stuks: á 130 euro)
Loopt als een zonnetje. Harde schijf had ik nog liggen uit mijn oude systeem. Crysis (oud, weet ik, maar nog steeds een goede benchmarker), alles op high, 60 FPS.
Het is niet het nieuwste van het nieuwste of high end of weet ik wat, maar je kunt er (nog steeds) uitstekend mee uit de voeten. Zelfs op 1 videoplank werkt ie prima.
Het is trouwens totaal niet wat TS zoekt zie ik al!
Enige nadelen zijn dat de Destroyer (toch al best oud...) alleen DDR2 ondersteund en er geen nieuwe BIOS upgrades meer voor komen en dat mijn voeding maar 2 kaarten kan voeden, op de Destroyer passen er 4!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:18 schreef RickoKun het volgende:
Dat ziet er best prima uitAlleen dan nog een 8GB rammetje
Juist....bazenpc en dan met MyCom aankomen kakken.quote:
Alienware is te duur voor wat het doet. Je betaalt je scheel voor een hoop mooie lichtjes. ook die laatste link bij de duurste pc zitten er een paar domme keuzes in. Voor je laten bouwen is een optie, maar selecteer dan zelf de onderdelen anders heb je kans dat er bezuinigd wordt op dingen als voeding koelers en geheugen etc. Hou je het bedrag laag kan je altijd later nog een extra kaart bijprikken, en dan kan je weer even vooruit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:18 schreef rubje het volgende:
[..]
Juist....bazenpc en dan met MyCom aankomen kakken.EINSZ!!11?! 11!!!!!1!1!1!!?!!??????!
![]()
Voor een bazen toko moet je hier zijn! en als je graag puur en alleen voor het gamen wilt gaan dan is dit een hele goede optie en wil je echt allout gaan met je centjes dan is dit en onderstaande het sumum.![]()
[ afbeelding ]
Met 1500 euro kom je net zo ver, misschien zelfs verder.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:33 schreef thumbnail het volgende:
Ik koop mijn pc altijd hier:
Kijk dan even onder het kopje Ingamer:
http://www.informatique.nl/pc/
your joking right? dan heb je niet op de benchmarks gekeken. te dure videokaart voor wat hij kan.quote:
Dat is toch een flut game pc?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:25 schreef cablegunmaster het volgende:
your joking right? dan heb je niet op de benchmarks gekeken. te dure videokaart voor wat hij kan.![]()
Gister samengesteld op salland.eu( Deze I5 is zoveel beter dan de I7 van vergelijkbare prijs
)
Voor 50-60 eu laat je hem daar inelkaar zetten en krijg je extra 3 jaar garantie (snap ook niet wat daar zo extra aan is )
[ afbeelding ]
De 6850 scoort iets wat beter en is de helft goedkoper dan de hd 6000!![]()
Bron:
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
Makkelijk 3,3 gighz op Quadcore en dan nog het potentiaal om over te klokken .quote:Op maandag 25 juli 2011 11:31 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Dat is toch een flut game pc?
Daar ga je BF3 niet mee spelen op high.
die benchmarksite is wel bagger zeg.. als je naar best value GPU kijkt staat de 5870 ergens veronder aan omdat hij 750 dollar *plotseling* is geworden (en nu geen prijs vermelding!)quote:Op maandag 25 juli 2011 11:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
your joking right? dan heb je niet op de benchmarks gekeken. te dure videokaart voor wat hij kan.![]()
Gister samengesteld op salland.eu( Deze I5 is zoveel beter dan de I7 van vergelijkbare prijs
)
Voor 50-60 eu laat je hem daar inelkaar zetten en krijg je extra 3 jaar garantie (snap ook niet wat daar zo extra aan is ) Vergeet hierbij de DVD drive nog , maar een echte baas wil Blueray! dus die keuze laat ik aan jou over.![]()
[ afbeelding ]
De 6850 scoort iets wat beter en is de helft goedkoper dan de hd 6000!![]()
Bron:
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
Kijk maar:quote:Op maandag 25 juli 2011 11:33 schreef cablegunmaster het volgende:
Makkelijk 3,3 gighz op Quadcore en dan nog het potentiaal om over te klokken .
Heb je de benchmarks niet gekeken? de I5 2500k is een stuk sneller dan menigeen I7 cores.
Dat resultaat zegt als ik een Geintegreerde videokaart neem of als ik een hd5870 neem. welke ik beide niet neemquote:Op maandag 25 juli 2011 11:46 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Kijk maar:
http://nl.hardware.info/p(...)k#tab:testresultaten
Dat had ik ook met de Raden hd 6850quote:Op maandag 25 juli 2011 11:56 schreef Ireyon het volgende:
De i5-2500K geeft echt wel de beste bang for buck hoor.
Zijn prima processors inderdaad, heb zelf de 2600K i7.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:56 schreef Ireyon het volgende:
Het gaat erom dat TS een game op high wil spelen en dan kijk ik gewoon naar:quote:Op maandag 25 juli 2011 11:53 schreef cablegunmaster het volgende:
Dat resultaat zegt als ik een Geintegreerde videokaart neem of als ik een hd5870 neem. welke ik beide niet neem. Dus try again? want dit zegt niks.
Kijk anders hiernaar :
http://nl.hardware.info/p(...)]=113039&specId=6967
Hij is beter dan twee I7's de goedkopere I7 type's.![]()
Maar het is niet goed genoeg.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:56 schreef Ireyon het volgende:
Je kunt wel een rappe pc in elkaar zetten voor 1000 euro maar kun je dan ook BF 3 op high spelen?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:03 schreef DeeCruise het volgende:
Zijn prima processors inderdaad, heb zelf de 2600K i7.
Toch zou ik me niet blind staren op de processor, de videokaart krijgt het bij gamen een stuk harder voor de kiezen waardoor ik daar echt niet op zou bezuinigen..
Maar voor 1000 euro kun je wel degelijk een rappe pc in elkaar zetten in tegenstelling tot wat sommige beweren hier. Blijf alleen wel bij alienware weg, overpriced zooi.
jawel, zolang je er maar een degelijke high-end videokaart inzet..quote:Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Je kunt wel een rappe pc in elkaar zetten voor 1000 euro maar kun je dan ook BF 3 op high spelen?
Ik denk het niet.
Inderdaad en hij moet niet te warm worden en dat risico loop je wel als je bezuinigd op koeling kast en processor.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:15 schreef mschol het volgende:
jawel, zolang je er maar een degelijke high-end videokaart inzet..
Videokaart geïntegreerd zoals ik al eerder opmerkte.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:21 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Het gaat erom dat TS een game op high wil spelen en dan kijk ik gewoon naar:
http://nl.hardware.info/p(...)D=113039&specId=8594
Ga alsjeblieft terug naar de middelbare schoolquote:Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Je kunt wel een rappe pc in elkaar zetten voor 1000 euro maar kun je dan ook BF 3 op high spelen?
Ik denk het niet.
Processors worden deze tijd niet zo warm, en als je een goede videokaart hebt dan is dat ook geen probleem. Processorchips veroorzaken deze tijd niet zo snel meer over verhitting. De I5 2500k 3,3 gighz quadcore valt nog makkelijk over te klokken zonder extra koeling. (of overdreven waterkoeling). Broer dit weekend ook mijn config laten zien en zei zelf ook dat hij een I5 2500k had draaien @4,5 gighz. Daarnaast kreeg hij een geforce 480gtx.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:45 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Inderdaad en hij moet niet te warm worden en dat risico loop je wel als je bezuinigd op koeling kast en processor.
een standaard CPU koeler is tegenwoordig prima, en bij gebruik van een kwaliteits kast hoef je je ook geen zorgen te maken wat betreft temperaturen...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:45 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Inderdaad en hij moet niet te warm worden en dat risico loop je wel als je bezuinigd op koeling kast en processor.
Dom gelul.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Videokaart geïntegreerd zoals ik al eerder opmerkte.![]()
Dan staat hij alsnog op de 4e plek. meestal kosten die andere 3 erboven 300-400 euro a processor en niet te verbazen als het 600-800 euro kost.
[..]
Ga alsjeblieft terug naar de middelbare school. voor 1000 euro heb je een pc die flitsend werkt. Top de la cream
. Je houd te weinig rekening met de videokaart. Zoals een andere user opmerkte je laat je blindstaren door de processor.
Suggereer eens zelf een setup voor de 1000 euro i.p.v. andere mensen hun setup af te kraken zonder goede onderbouwde reden. Dan praten we verder.
[..]
Processors worden deze tijd niet zo warm, en als je een goede videokaart hebt dan is dat ook geen probleem. Processorchips veroorzaken deze tijd niet zo snel meer over verhitting. De I5 2500k 3,3 gighz quadcore valt nog makkelijk over te klokken zonder extra koeling. (of overdreven waterkoeling). Broer dit weekend ook mijn config laten zien en zei zelf ook dat hij een I5 2500k had draaien @4,5 gighz. Daarnaast kreeg hij een geforce 480gtx.![]()
(van zijn werk).
![]()
X6 is bagger.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:21 schreef Rp2009 het volgende:
Phenom II X6 1100T Black Edition ¤ 143,50
HD6870x2 2GB GDDR5 ¤ 376,30
Dan heb je nog ongeveer ¤500 over voor moederbord, 8GB geheugen, kast, voeding en Harde schijf.
Misschien is het dom gelul maar ik denk toch echt wel dat je hier alles mee op high kan spelen.
quote:
Voor TS: dit systeem is een mooie basis. Op zich is de voeding iets zwaarder dan nodig, kan best een 500-550W exemplaar in. Persoonlijk zou ik dan voor de paar tientjes die je dan bezuinigt op de voeding, een GTX570 erin gooien.quote:
quote:
Slecht is een groot woord. Maar een ander A-merk is ook prima natuurlijk! Ontloopt elkaar allemaal niet zo gek veel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Neeeeeee geen OCZ Bart. Liever niet. Staan bekend om de slechte voedingen Pak anders een Seasonic, Corsair, XFX (rebranded Seasonics), Antec of Enermax (is duur maar superieure kwaliteit).
Oke, "niet zo goede voeding" dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Slecht is een groot woord. Maar een ander A-merk is ook prima natuurlijk! Ontloopt elkaar allemaal niet zo gek veel.
quote:
BD-speler en een Asus-mobo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:04 schreef Santello het volgende:
Waarom is :
http://www.dragoncomputer(...)irtuemart/Itemid,26/
500 euro duurder dan;
http://www.dragoncomputer(...)/Itemid,26/vmcchk,1/
Ik kom er niet uit
Geen idee of ie heel veel beter is, wel duurder.quote:
Goedkoopste BD-spelers (dus niet branders) zijn zo'n 50 euro.quote:Kost een BD speler tegenwoordig echt zoveel
Nooit gedaan, kan ik nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee of ie heel veel beter is, wel duurder.
[..]
Goedkoopste BD-spelers (dus niet branders) zijn zo'n 50 euro.
Persoonlijk zou ik, als ik moest kiezen, ook voor de goedkoopste gaan. Maar nog beter is zelfbouwen, dan heb je voor hetzelfde geld een snellere pc.
Natuurlijk kan je dat wel. Het is niet echt moeilijk ofzo. Nagenoeg alles kan maar op 1 manier in elkaar gestoken of gezet worden. Genoeg filmpjes op youtube. Handleiding moederbord is over het algemeen ook wel duidelijk.quote:
Grootste probleem is toch wel dat ik niet weet of ik de juiste componenten koop, ik kan het gewoon het beste aan een expert overlaten!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je dat wel. Het is niet echt moeilijk ofzo. Nagenoeg alles kan maar op 1 manier in elkaar gestoken of gezet worden. Genoeg filmpjes op youtube. Handleiding moederbord is over het algemeen ook wel duidelijk.
Zelfs daar zijn ze overbodig voor dusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:26 schreef DeeCruise het volgende:
Valt me overigens op dat veel van de gebruikelijke DIG users niet aanwezig zijn hier, even los gezien van de hoeveelheid onzin die hier voorbijkomt..
Voor de juiste componenten kun je dus wat experts hier op FOK! raadplegenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Grootste probleem is toch wel dat ik niet weet of ik de juiste componenten koop, ik kan het gewoon het beste aan een expert overlaten!
Waarom een Mug 2 erin? De enige reden om zo'n overpowered koeling te hebben is overclocking wat dan weer niet correspondeert met het goedkope geheugen wat je erin drukt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor TS: dit systeem is een mooie basis. Op zich is de voeding iets zwaarder dan nodig, kan best een 500-550W exemplaar in. Persoonlijk zou ik dan voor de paar tientjes die je dan bezuinigt op de voeding, een GTX570 erin gooien.
Conclusie: i5 2500k plus GTX570 (of HD6970, al naar gelang je voorkeur voor nVidia of ATI), en 8GB DDR3 is een perfecte basis voor een game-pc waar je weer jaren mee vooruit kan. Zoek er nog een mooi socket 1155-moederbordje bij dat aan al je wensen voldoet, bij voorkeur van Gigabyte, Asus of MSI, en een kast naar keuze. Wil je wat meer stilte dan de standaard cooler, dan kun je er nog een Scythe Mugen 2 bijkopen. Niet noodzakelijk, de bijgeleverde standaardcooler voldoet prima, maar maakt wat meer herrie.
Eventueel een HDD en dvd-brander erbij kopen (alhoewel je die misschien ook wel uit je oude pc kan halen), en als je helemaal geld over hebt, koop je nog een SSD.
Voorbeeldsysteem:
[ afbeelding ]
Klik hier voor linkje naar Tweakers Pricewatch.
Succes ermee!
Dat ga ik dus mooi niet doen, 1x gedaan, het enige wat ik naar me kop kreeg was ''Als je er geen flikker vanaf weet moet je het niet proberen''quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor de juiste componenten kun je dus wat experts hier op FOK! raadplegen. Wel eerst achterhalen wie experts zijn, er staat genoeg bullshit in dit topic
.
Natuurlijk is dat niet de enige reden. Ik zeg toch juist dat het voor stilte is? Met zo'n grote cooler kan je de fanspeed minimaal zetten waardoor je hem helemaal niet meer hoort, terwijl je dan nog steeds genoeg koeling hebt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:19 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom een Mug 2 erin? De enige reden om zo'n overpowered koeling te hebben is overclocking wat dan weer niet correspondeert met het goedkope geheugen wat je erin drukt.
Ja, die josti's heb je hier ook rondlopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat ga ik dus mooi niet doen, 1x gedaan, het enige wat ik naar me kop kreeg was ''Als je er geen flikker vanaf weet moet je het niet proberen''
Ik had de bijbehorende uitleg niet gelezenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet de enige reden. Ik zeg toch juist dat het voor stilte is? Met zo'n grote cooler kan je de fanspeed minimaal zetten waardoor je hem helemaal niet meer hoort, terwijl je dan nog steeds genoeg koeling hebt.
Het makkelijkste is gewoon om je pc te laten bouwen bij de zaak waar je je computer vandaan haalt. Kost wel iets van 40 a 50 euro.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Grootste probleem is toch wel dat ik niet weet of ik de juiste componenten koop, ik kan het gewoon het beste aan een expert overlaten!
Dat is wel makkelijker ja. En garantie. Maar ja, betalen voor iets wat leuk is om zelf te doenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:21 schreef editoor het volgende:
[..]
Het makkelijkste is gewoon om je pc te laten bouwen bij de zaak waar je je computer vandaan haalt. Kost wel iets van 40 a 50 euro.
tot iets niet werkt en je garantie moet claimen en de zaak aankomen met 'ja heb je zelf gedaan'.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijker ja. En garantie. Maar ja, betalen voor iets wat leuk is om zelf te doen.
Je hebt nog steeds gewoon garantie op de losse onderdelen als je de pc zelf in elkaar gezet hebt hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
tot iets niet werkt en je garantie moet claimen en de zaak aankomen met 'ja heb je zelf gedaan'.
Die 50 euro is dan al gauw de moeite om dat te voorkomen.
Als je het leuk vind om te doen zou ik het ook zelf doen maar mijn ding is het niet. Ik vind 1 onderdeel vervangen al een hele klus. Laatst nog mijn videokaart vervangen. Kon ik hem dus mooi niet dichtschroeven. Het metaalplaat verhinderde dat. Voortaan breng ik hem gewoon naar de computerboer als ik ergens niet uitkom en dan fixxen ze het voor een paar 10tjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijker ja. En garantie. Maar ja, betalen voor iets wat leuk is om zelf te doen.
Wat voor een beest heb jij staan dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
je mag mijn PC ook kopen, 5500 euro, kun je jaren voorruit
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
I7 980xquote:Op zondag 31 juli 2011 20:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat voor een beest heb jij staan dan?
Had je de loterij gewonnen ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
I7 980x
Rampage3extreme
Corsair dominator gt cl7 6x2g
4x 6970
Ocz ssd's3x 60graid
Rators2x in raid
1.2kw
Zo duus is een toetsenbord niet hoor om die tekst te tikken.quote:
ja zeker, heb de CPU momenteel zelfs of 4.5 Ghz staanquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:31 schreef lateralize het volgende:
Om nog nit te spreken over het stroomverbruik van zo'n apparaatVraag me eigenlijk af of een 1.2kW wel zou voldoen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |