Zijn prima processors inderdaad, heb zelf de 2600K i7.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:56 schreef Ireyon het volgende:
De i5-2500K geeft echt wel de beste bang for buck hoor.
Het gaat erom dat TS een game op high wil spelen en dan kijk ik gewoon naar:quote:Op maandag 25 juli 2011 11:53 schreef cablegunmaster het volgende:
Dat resultaat zegt als ik een Geintegreerde videokaart neem of als ik een hd5870 neem. welke ik beide niet neem. Dus try again? want dit zegt niks.
Kijk anders hiernaar :
http://nl.hardware.info/p(...)]=113039&specId=6967
Hij is beter dan twee I7's de goedkopere I7 type's.![]()
Maar het is niet goed genoeg.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:56 schreef Ireyon het volgende:
De i5-2500K geeft echt wel de beste bang for buck hoor.
Je kunt wel een rappe pc in elkaar zetten voor 1000 euro maar kun je dan ook BF 3 op high spelen?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:03 schreef DeeCruise het volgende:
Zijn prima processors inderdaad, heb zelf de 2600K i7.
Toch zou ik me niet blind staren op de processor, de videokaart krijgt het bij gamen een stuk harder voor de kiezen waardoor ik daar echt niet op zou bezuinigen..
Maar voor 1000 euro kun je wel degelijk een rappe pc in elkaar zetten in tegenstelling tot wat sommige beweren hier. Blijf alleen wel bij alienware weg, overpriced zooi.
jawel, zolang je er maar een degelijke high-end videokaart inzet..quote:Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Je kunt wel een rappe pc in elkaar zetten voor 1000 euro maar kun je dan ook BF 3 op high spelen?
Ik denk het niet.
Inderdaad en hij moet niet te warm worden en dat risico loop je wel als je bezuinigd op koeling kast en processor.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:15 schreef mschol het volgende:
jawel, zolang je er maar een degelijke high-end videokaart inzet..
Videokaart geīntegreerd zoals ik al eerder opmerkte.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:21 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Het gaat erom dat TS een game op high wil spelen en dan kijk ik gewoon naar:
http://nl.hardware.info/p(...)D=113039&specId=8594
Ga alsjeblieft terug naar de middelbare schoolquote:Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Je kunt wel een rappe pc in elkaar zetten voor 1000 euro maar kun je dan ook BF 3 op high spelen?
Ik denk het niet.
Processors worden deze tijd niet zo warm, en als je een goede videokaart hebt dan is dat ook geen probleem. Processorchips veroorzaken deze tijd niet zo snel meer over verhitting. De I5 2500k 3,3 gighz quadcore valt nog makkelijk over te klokken zonder extra koeling. (of overdreven waterkoeling). Broer dit weekend ook mijn config laten zien en zei zelf ook dat hij een I5 2500k had draaien @4,5 gighz. Daarnaast kreeg hij een geforce 480gtx.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:45 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Inderdaad en hij moet niet te warm worden en dat risico loop je wel als je bezuinigd op koeling kast en processor.
een standaard CPU koeler is tegenwoordig prima, en bij gebruik van een kwaliteits kast hoef je je ook geen zorgen te maken wat betreft temperaturen...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:45 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Inderdaad en hij moet niet te warm worden en dat risico loop je wel als je bezuinigd op koeling kast en processor.
Dom gelul.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Videokaart geīntegreerd zoals ik al eerder opmerkte.![]()
Dan staat hij alsnog op de 4e plek. meestal kosten die andere 3 erboven 300-400 euro a processor en niet te verbazen als het 600-800 euro kost.
[..]
Ga alsjeblieft terug naar de middelbare school. voor 1000 euro heb je een pc die flitsend werkt. Top de la cream
. Je houd te weinig rekening met de videokaart. Zoals een andere user opmerkte je laat je blindstaren door de processor.
Suggereer eens zelf een setup voor de 1000 euro i.p.v. andere mensen hun setup af te kraken zonder goede onderbouwde reden. Dan praten we verder.
[..]
Processors worden deze tijd niet zo warm, en als je een goede videokaart hebt dan is dat ook geen probleem. Processorchips veroorzaken deze tijd niet zo snel meer over verhitting. De I5 2500k 3,3 gighz quadcore valt nog makkelijk over te klokken zonder extra koeling. (of overdreven waterkoeling). Broer dit weekend ook mijn config laten zien en zei zelf ook dat hij een I5 2500k had draaien @4,5 gighz. Daarnaast kreeg hij een geforce 480gtx.![]()
(van zijn werk).
![]()
X6 is bagger.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:21 schreef Rp2009 het volgende:
Phenom II X6 1100T Black Edition ¤ 143,50
HD6870x2 2GB GDDR5 ¤ 376,30
Dan heb je nog ongeveer ¤500 over voor moederbord, 8GB geheugen, kast, voeding en Harde schijf.
Misschien is het dom gelul maar ik denk toch echt wel dat je hier alles mee op high kan spelen.
quote:
Voor TS: dit systeem is een mooie basis. Op zich is de voeding iets zwaarder dan nodig, kan best een 500-550W exemplaar in. Persoonlijk zou ik dan voor de paar tientjes die je dan bezuinigt op de voeding, een GTX570 erin gooien.quote:
quote:
Slecht is een groot woord. Maar een ander A-merk is ook prima natuurlijk! Ontloopt elkaar allemaal niet zo gek veel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Neeeeeee geen OCZ Bart. Liever niet. Staan bekend om de slechte voedingen Pak anders een Seasonic, Corsair, XFX (rebranded Seasonics), Antec of Enermax (is duur maar superieure kwaliteit).
Oke, "niet zo goede voeding" dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Slecht is een groot woord. Maar een ander A-merk is ook prima natuurlijk! Ontloopt elkaar allemaal niet zo gek veel.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |