En je krijgt shiny drankjes, waarvan een strakke voorselectie is en als hij heeft besloten dat je klaar bent met dat drankje gooit ie hem om.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt wel van hem leren hoe je zaken met fictieve meerwaarde aan de man kan brengen.
Ik heb het net teruggezocht, leuk!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
@ Cerbie: Dat snakeypete sinds vorige week zaterdag vaders is van zoon Aron (al vertelde hij dat gisteren pas)
Wat erg hè! Dat hij niet meteen op Fok verteld dat hij vader wordt.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
@ Cerbie: Dat snakeypete sinds vorige week zaterdag vaders is van zoon Aron (al vertelde hij dat gisteren pas)
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaar moet een negerin, daar moet een negerin ....
Lul niet zo dom, Betyar had het over gisteren en dat corrigeerde ik evenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat erg hè! Dat hij niet meteen op Fok verteld dat hij vader wordt.
Je moet het als een kans zien; eerst Apple flink shorten, en vervolgens iets in zijn drankje doen waardoor hij tijdelijk onwel wordt. Dat wordt goed geld verdienen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En je krijgt shiny drankjes, waarvan een strakke voorselectie is en als hij heeft besloten dat je klaar bent met dat drankje gooit ie hem om.
Grapje, poesquote:Op maandag 18 juli 2011 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, Betyar had het over gisteren en dat corrigeerde ik even
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grapje, poes
Alsof ik meteen jullie zou inlichten bij een zwangerschap.
Jobs is voor Apple wat Wilders voor de PVV is.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Je moet het als een kans zien; eerst Apple flink shorten, en vervolgens iets in zijn drankje doen waardoor hij tijdelijk onwel wordt. Dat wordt goed geld verdienen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grapje, poes
Alsof ik meteen jullie zou inlichten bij een zwangerschap.
Als ik zwanger zou worden, is dat al opzienbarend genoeg.quote:
Wie had het vandaag over baarmoeders implanteren bij mannen??quote:Op maandag 18 juli 2011 17:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik zwanger zou worden, is dat al opzienbarend genoeg.
Belastingen zijn nodig om een fatsoenlijk bestaan in je land te behoudenquote:
Zwart...wat een vies woord.quote:
quote:
Dan bel je de pizzeria op en vraag je je standaard-bestelling.quote:
Belastingen zijn nodig om cadeautjes aan je burgers te geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Belastingen zijn nodig om een fatsoenlijk bestaan in je land te behouden
50 cent naar zo'n stinkende kraker gooien en die naar de supermarkt sturen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |