En je krijgt shiny drankjes, waarvan een strakke voorselectie is en als hij heeft besloten dat je klaar bent met dat drankje gooit ie hem om.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt wel van hem leren hoe je zaken met fictieve meerwaarde aan de man kan brengen.
Ik heb het net teruggezocht, leuk!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
@ Cerbie: Dat snakeypete sinds vorige week zaterdag vaders is van zoon Aron (al vertelde hij dat gisteren pas)
Wat erg hè! Dat hij niet meteen op Fok verteld dat hij vader wordt.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
@ Cerbie: Dat snakeypete sinds vorige week zaterdag vaders is van zoon Aron (al vertelde hij dat gisteren pas)
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaar moet een negerin, daar moet een negerin ....
Lul niet zo dom, Betyar had het over gisteren en dat corrigeerde ik evenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat erg hè! Dat hij niet meteen op Fok verteld dat hij vader wordt.
Je moet het als een kans zien; eerst Apple flink shorten, en vervolgens iets in zijn drankje doen waardoor hij tijdelijk onwel wordt. Dat wordt goed geld verdienen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En je krijgt shiny drankjes, waarvan een strakke voorselectie is en als hij heeft besloten dat je klaar bent met dat drankje gooit ie hem om.
Grapje, poesquote:Op maandag 18 juli 2011 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, Betyar had het over gisteren en dat corrigeerde ik even
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grapje, poes
Alsof ik meteen jullie zou inlichten bij een zwangerschap.
Jobs is voor Apple wat Wilders voor de PVV is.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Je moet het als een kans zien; eerst Apple flink shorten, en vervolgens iets in zijn drankje doen waardoor hij tijdelijk onwel wordt. Dat wordt goed geld verdienen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grapje, poes
Alsof ik meteen jullie zou inlichten bij een zwangerschap.
Als ik zwanger zou worden, is dat al opzienbarend genoeg.quote:
Wie had het vandaag over baarmoeders implanteren bij mannen??quote:Op maandag 18 juli 2011 17:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik zwanger zou worden, is dat al opzienbarend genoeg.
Belastingen zijn nodig om een fatsoenlijk bestaan in je land te behoudenquote:
Zwart...wat een vies woord.quote:
quote:
Dan bel je de pizzeria op en vraag je je standaard-bestelling.quote:
Belastingen zijn nodig om cadeautjes aan je burgers te geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Belastingen zijn nodig om een fatsoenlijk bestaan in je land te behouden
50 cent naar zo'n stinkende kraker gooien en die naar de supermarkt sturen.quote:
Werkt dat in Nijmegen?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
50 cent naar zo'n stinkende kraker gooien en die naar de supermarkt sturen.
Sociale zekerheid zijn geen cadeautjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Belastingen zijn nodig om cadeautjes aan je burgers te geven.
Zijn ze te lam voor hier.quote:
Pizzaquote:Op maandag 18 juli 2011 17:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dan bel je de pizzeria op en vraag je je standaard-bestelling.
Ontvangers van sociale zekerheid mogen best wat dankbaarder zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Sociale zekerheid zijn geen cadeautjes.
Dat was ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie had het vandaag over baarmoeders implanteren bij mannen??
Pasta kan niet op tegen boerenkool met worst.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pizza![]()
Sowieso is de Italiaanse keuken superieur aan de Nederlandse.
Dat was een grapje hoop ik, of??quote:
Nee, ik had ergens gelezen dat het echt zou kunnen dat mannen zwanger worden, mits de noodzakelijke ingrepen worden voltrokken.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was een grapje hoop ik, of??
Ligt eraan. Lamzakken wel ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ontvangers van sociale zekerheid mogen best wat dankbaarder zijn.
Niet-lamzakken ook. Iedereen moet beseffen wat hij krijgt.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was een grapje hoop ik, of??
Iedereen moet eens beseffen in wat voor ellende die mensen zitten.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet-lamzakken ook. Iedereen moet beseffen wat hij krijgt.
Hoe zouden ze dankbaar moeten zijn?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ontvangers van sociale zekerheid mogen best wat dankbaarder zijn.
In vergelijking tot de ellende van mensen in andere landen: geen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Iedereen moet eens beseffen in wat voor ellende die mensen zitten.
Omdat ze gevoed worden door hen die produceren.quote:
Dat is een half omgebouwde vrouwquote:
Ja weet ik veel.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een half omgebouwde vrouw
Hoe ≠ waarom.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ze gevoed worden door hen die produceren.
Iemand die loopt te zeuren dat zijn studiefinanciering onvoldoende is, mag best beseffen dat hij geen enkel wisselgeld heeft betaald aan de samenleving dat hem recht doet hebben op meer.
Vergelijking maken met andere landen....quote:Op maandag 18 juli 2011 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In vergelijking tot de ellende van mensen in andere landen: geen.
Zal wel lekker complicaties opleveren met al die hormonenshots.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een half omgebouwde vrouw
En de mensen die niet kunnen werken?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:39 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso is een te grote sociale zekerheid een gevaar voor de prikkel tot arbeid.
Een beetje testosteron heeft nog nooit kwaad gekund.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zal wel lekker complicaties opleveren met al die hormonenshots.
Dat is weer een ander verhaal, maar je hebt altijd nog liefdadigheid en familie. Ook zou je particuliere vormen van sociale zekerheid kunnen hebben.quote:
Waarom zou je eerst die operaties willen ondergaan, dan KI en dan ook nog een zwangerschap + bevalling??quote:Op maandag 18 juli 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik had ergens gelezen dat het echt zou kunnen dat mannen zwanger worden, mits de noodzakelijke ingrepen worden voltrokken.
trek die beerput nu niet weer open.quote:
Hahahaha, ik lach me straks rot als jij de helft van je inkomen moet afstaan aan je ouders omdat ze hulpbehoevend zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal, maar je hebt altijd nog liefdadigheid en familie. Ook zou je particuliere vormen van sociale zekerheid kunnen hebben.
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahahaha, ik lach me straks rot als jij de helft van je inkomen moet afstaan aan je ouders omdat ze hulpbehoevend zijn.
Hoe plaats je die "is niet gelijk aan"??quote:
Nee, dat werkt niet, geld en familie gaat niet samen, kijk eens naar erfenissen de grootste ruzies om die kut centen. Liefdadigheid is beperkt in deze kapitalistische consumptie-maatschappij.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal, maar je hebt altijd nog liefdadigheid en familie. Ook zou je particuliere vormen van sociale zekerheid kunnen hebben.
De voedselbank is van oorsprong privaat, net zoals tal van andere stichtingen. Het is zonde dat het in een aantal families mis gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet, geld en familie gaat niet samen, kijk eens naar erfenissen de grootste ruzies om die kut centen. Liefdadigheid is beperkt in deze kapitalistische consumptie-maatschappij.
Gekopieerd uit openstaande aantekeningen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe plaats je die "is niet gelijk aan"??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste stichtingen kunnen niet overleven zonder subsidies.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De voedselbank is van oorsprong privaat, net zoals tal van andere stichtingen. Het is zonde dat het in een aantal families mis gaat.
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:45 schreef betyar het volgende:
Ik ga een oom helpen....![]()
![]()
Goed zo jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Excuses. Hoe: door minder te zeurenquote:
Succes dan maarquote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef eriksd het volgende:
Even dit nummer afluisteren en dan ga ik een poging wagen de super levend te bereiken.
Mocht het falen: het was leuk jullie gekend te hebben.
Ironisch, maar toch een wrang toeval.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)elek_BP__.html?p=2,1
Och, dat is zo gefixed op het droge.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)elek_BP__.html?p=2,1
Eensch met uwer muzieksmaak.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:53 schreef eriksd het volgende:
Staan een paar mooie concerten van Elton op youtube.
Hij was toch wel goed in de 80's.
Dan ga ik twijfelen.quote:
quote:
Met Sjors op de achtergrondvocals.quote:
Is het niet iets van betyar, die houdt helemaal van katten.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat DN het poezennieuw moet gaan doen. Ik zie er Whiskers er niet meer aan beginnen.
Gelukkig maar, die klotebagger met van die niet-grappige grafplaatjes. Helemaal klaar meequote:Op maandag 18 juli 2011 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat DN het poezennieuw moet gaan doen. Ik zie er Whiskers er niet meer aan beginnen.
Dat heb je goed gezien (at last!!): Not. Gonna. Happen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, of Du_kequote:Op maandag 18 juli 2011 17:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is het niet iets van betyar, die houdt helemaal van katten.
Heb ik slecht nieuws voor je: dat valt niet onder de categorie "nieuws"quote:Op maandag 18 juli 2011 17:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelukkig maar, die klotebagger met van die niet-grappige grafplaatjes. Helemaal klaar mee
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik slecht nieuws voor je: dat valt niet onder de categorie "nieuws"
Daarom moet er een vervanger worden gevonden.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien (at last!!): Not. Gonna. Happen.
Gays can sing.quote:
Oeh bah, sad story.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:04 schreef Cerbie het volgende:
Net op het nieuws, vader van een moordslachtoffer;
Geef mij die 9 jaar straf maar, krijg ik daarna mijn leven weer terug?
quote:Robbie Williams was in 2010 de meest gedraaide internationale artiest op de Nederlandse radio. Vooral de oude rotten doen het goed in dit overzicht; zowel Phil Collins, Queen, Madonna, Rolling Stones, Michael Jackson, ABBA als U2 staan bij de bovenste tien.
Yegh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |