Daar is opzich niet zoveel mis mee, opzich danquote:
Ja, echt heeeeelemaal leuk gewoon! (bij voorkeur uitgesproken door een of andere kakteef uit het Gooi)quote:Op maandag 18 juli 2011 15:48 schreef Ripley het volgende:
Helemaal leuk, da's erg ja. helemaal erg :p
De ene rosé is de andere niet. Hoewel ik er niet heel erg thuis in ben.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is opzich niet zoveel mis mee, opzich dan.
Ik had pas bij een wijnarrangement ook een rose, en toen pas snapte ik waarom het drankje uberhaupt bestaat, die meuk die ik daarvoor kende was niet te vergelijken.
Of een stukje. Een stukje emotie.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, echt heeeeelemaal leuk gewoon! (bij voorkeur uitgesproken door een of andere kakteef uit het Gooi)
Nee, dat idee had ik altijd wel, maar ik had daarvoor nog nooit een rose gedronken die ik lekker vondquote:Op maandag 18 juli 2011 15:50 schreef L-E het volgende:
[..]
De ene rosé is de andere niet. Hoewel ik er niet heel erg thuis in ben.
Of: Ja, en dan heb ik echt zoiets van...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of een stukje. Een stukje emotie.
Of: ik ben op zoek naar een maatje
Ik heb in australie met mijn ex een wijnproeverij gedaan en die had dat ook ja. Sowieso leuk zo'n proeverij, door de uitleg proef je veel bewuster.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is opzich niet zoveel mis mee, opzich dan.
Ik had pas bij een wijnarrangement ook een rose, en toen pas snapte ik waarom het drankje uberhaupt bestaat, die meuk die ik daarvoor kende was niet te vergelijken.
Weet je nog welke het was?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat idee had ik altijd wel, maar ik had daarvoor nog nooit een rose gedronken die ik lekker vond. Deze was echt heel erg lekker..
Rosébier kan wel lekker zijn, maar dan moet je wel de goede hebben, de meeste zijn gewoon ranzig. Maar heb toch liever een 'echt' biertjequote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
Rosé is wel lekker. Rosébier begrijp ik niet. Al helemaal niet de variant zonder alcohol.
Of Toppiequote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of: Ja, en dan heb ik echt zoiets van...
Nee, geen idee, wel ff op de fles gekeken, was bij Te Pas in Amsterdam.quote:
Ik heb een halve cursus gedaan. Best geinig maar vooral een hoop mensen die zichzelf en het drankje te serieus nemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb in australie met mijn ex een wijnproeverij gedaan en die had dat ook ja. Sowieso leuk zo'n proeverij, door de uitleg proef je veel bewuster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |