Nee een geintje over Prins Bernhardquote:
Wat doe je als je 'bolletje' springt?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het was omdat het moest (bolletje), maar daar is dan ook alles wel mee gezegd.
Dan begrijp ik ook waarom ik nooit uit een vliegtuig ben gesprongen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
301, 302, 303, Parachute. Nabijheid met mij! Botsing met mij! Kijken, pakken, trekken, slaan!
Ik moet die pas ook nog ergens hebben liggen... Ben hem alleen kwijt.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef Clan het volgende:
[..]
Voor het geval de Kmar er nog naar vraagt
Helemaal goed! Maar ja, ik zat in een Belgische Hercules...quote:Op maandag 18 juli 2011 19:32 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan begrijp ik ook waarom ik nooit uit een vliegtuig ben gesprongen.
Ik denk dat die groot verlof passen ook niet meer nodig zijn in deze tijd, als je vroeger in dienst was droeg je altijd je uniform, tenzij je dus ee groot verlof pas had dan hoefde je niet meer 14/7 in uniform te zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet die pas ook nog ergens hebben liggen... Ben hem alleen kwijt.
Zijn ook niet meer nodig, maar puur uit nostalgie vind ik zoiets wel leuk om te hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:42 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik denk dat die groot verlof passen ook niet meer nodig zijn in deze tijd, als je vroeger in dienst was droeg je altijd je uniform, tenzij je dus ee groot verlof pas had dan hoefde je niet meer 14/7 in uniform te zijn.
Zit die niet in je mipapo?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn ook niet meer nodig, maar puur uit nostalgie vind ik zoiets wel leuk om te hebben.
Goed opgeborgen zeker.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen... maar die ligt ook ergens...
Immer is ook een Nederlands woord. Of maak je een grap?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Wat is dat nu weer voor germanisme in de titel, of was altijd op?
Regent als in regenen. (rain, niet reign)quote:Op maandag 18 juli 2011 20:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Wat is dat nu weer voor germanisme in de titel, of was altijd op?
Sorry ik wist niet dat het een Nederlands woord was.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Immer is ook een Nederlands woord. Of maak je een grap?
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat het een Nederlands woord was.
Toch weer een leermomentje dusquote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat het een Nederlands woord was.
Het blijven natuurlijk allemaal Germaanse talen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Klinkt mij desondanks behoorlijk mofs in de oren.
Het verlof breekt je nu al!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:58 schreef Erasmo het volgende:
Heb pas mijn halve avondeten op, maar ben gisteravond de vis vergeten uit de vriezer te halen die is nu pas bijna ontdooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |