En toen ik het laatst zei toen was het niet 'de' oplossingquote:
Dan eet jij maar een patat, ik eet friet.quote:
patatquote:Op maandag 18 juli 2011 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan eet jij maar een patat, ik eet friet.
N'n patat is een aardappel, en die ben ik nu aan het gebruiken voor de ovenschotel.
Je hebt gelijk... done!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Haal dan alles weg, want nu gaat het nergens over. Een post van Rub waar 1 reply op komt, maar de rest van de replies zijn weg. Nu kan er nog steeds gerepleyed worden op zijn bericht, dan blijf je bezig.
Edit: Daarbij blijft de post van de aanstichter (nu met ban dus) staan en de rest wordt weggemod. Een beetje omgekeerde wereld imo.
Nu is die lieve reactie van Maitje weg!!quote:
Je zal je eens ergens anders druk om maken he...quote:Op maandag 18 juli 2011 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu is die lieve reactie van Maitje weg!!
Pas druk gaan maken als je uit je voorraad shag en bier bentquote:Op maandag 18 juli 2011 18:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je zal je eens ergens anders druk om maken he...
Om die pipo kan ik me nou niet echt druk maken, hij verpest het toch alleen voor zich zelf. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd welke S classificatie die zou krijgen bij een keuring.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je zal je eens ergens anders druk om maken he...
Ik gok een 4 tje. Voor een 5 doet hij weer net goed genoeg mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om die pipo kan ik me nou niet echt druk maken, hij verpest het toch alleen voor zich zelf. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd welke S classificatie die zou krijgen bij een keuring.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik gok een 4 tje. Voor een 5 doet hij weer net goed genoeg mee.
K, dan pakken we Light... oh wacht, Rave... uh, nogmaals wacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:51 schreef Lotusss het volgende:
Zullen we het even over iets anders hebben ipv een persoon die toch niet meer kan reageren? Merci
Dan zouden we ook nooit iets mogen zeggen over bv Prins Bernhard.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:51 schreef Lotusss het volgende:
Zullen we het even over iets anders hebben ipv een persoon die toch niet meer kan reageren? Merci
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
K, dan pakken we Light... oh wacht, Rave... uh, nogmaals wacht.
Wat blijft er eigenlijk over?... Kutleger!
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zouden we ook nooit iets mogen zeggen over bv Prins Bernhard.
NEUSHOOOHHHHHHNNNNN!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
NEUSHOOOHHHHHHNNNNN!!!!
[ afbeelding ]
Zoiets.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
en ben je ook al wel eens geflashed xD
13 mechtbrig @ FOK?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
NEUSHOOOHHHHHHNNNNN!!!!
[ afbeelding ]
Ik ben ook artillerist geweestquote:Op zondag 17 juli 2011 23:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor Cobra, die als Dipli bij de Art zat, en voor AchJa die er gedient heeft een eerbetoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |