Haal dan alles weg, want nu gaat het nergens over. Een post van Rub waar 1 reply op komt, maar de rest van de replies zijn weg. Nu kan er nog steeds gerepleyed worden op zijn bericht, dan blijf je bezig.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat jullie nu kunnen zien dat er een streepje door zijn naam staat
Edit: alleen een ban in DEF.
Je keek toch jarhead?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:32 schreef Thaboel het volgende:
Full metal jacket: Gunnery sergeant Hartman![]()
quote:
140 euries. Maar dat kwart was wel wat overdreven hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 17:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ah... duidelijk, dan heb je toch ook wel behoorlijk te hard gereden als je een kwart maandsalaris daar aan kwijt bent....
Aardappel-kaasschotel uit de oven, sirlion beef-steaks en salade hierzoquote:
Ik mocht "slechts" 400 euro aftikken...quote:Op maandag 18 juli 2011 17:48 schreef hoogvlieger het volgende:
140 euries. Maar dat kwart was wel wat overdreven hoor.
Je doet het toch echt zelfquote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mocht "slechts" 400 euro aftikken...
En ik denken dat mn 140e al veel isquote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mocht "slechts" 400 euro aftikken...
Als ze nou echt op die weg bezig waren zou ik zeggen ja, maar ze waren op het fietspad 40 meter verder het bos in bezig. Als je dan een bordje op de weg zet met "50" en kilometers lang niets ziet gebeuren, zelfs geen afzettingspaaltjes etc... Ja, dan ga je automatisch weer 80 (plus een beetje) rijden.quote:
Was klaar, dat film kopen gaat makkelijkquote:
En is We we're soldiers de volgende?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Was klaar, dat film kopen gaat makkelijk
Dat snap ikquote:Op maandag 18 juli 2011 17:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ze nou echt op die weg bezig waren zou ik zeggen ja, maar ze waren op het fietspad 40 meter verder het bos in bezig. Als je dan een bordje op de weg zet met "50" en kilometers lang niets ziet gebeuren, zelfs geen afzettingspaaltjes etc... Ja, dan ga je automatisch weer 80 (plus een beetje) rijden.
Mooi hè?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Was klaar, dat film kopen gaat makkelijk
Er is een hele mooie film, over Vietnam, en bij velen is die film niet echt bekend. Hij heet "Gardens of Stone"quote:
Nope, k ga denk ik space jam kijkenquote:
Ken ik, heul lang geleden al gezien.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er is een hele mooie film, over Vietnam, en bij velen is die film niet echt bekend. Hij heet "Gardens of Stone"
http://en.wikipedia.org/wiki/Gardens_of_Stone
Beste oorlogsfilm is en blijft toch Stalingradquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beste oorlogsfilm is en blijft toch Stalingrad
9th Rotaquote:Op maandag 18 juli 2011 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beste oorlogsfilm is en blijft toch Stalingrad
Mwoah kan ontkennen, maar doe ik niet. Ook ik ben wel eens geflitsquote:Op maandag 18 juli 2011 17:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Centraal Justitieel Incasso Bureau.
Esses is dus zelf geflitst
en ben je ook al wel eens geflashed xDquote:Op maandag 18 juli 2011 18:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Mwoah kan ontkennen, maar doe ik niet. Ook ik ben wel eens geflits
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
en ben je ook al wel eens geflashed xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |