Sturen...quote:Op maandag 18 juli 2011 16:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Omdat je er niet mee kan sturen of zijn er nog meer narigheden met een bolletje?
Rubje, het is klaar zo.quote:
Hmja, kan het me voorstellenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sturen...Ja, je kunt een beetje aan je hangriemen trekken en dan verplaats je iets... En de landing zullen we het maar niet over hebben.
Hoe veel te snel?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:11 schreef hoogvlieger het volgende:
Goveredomme een kwart maandsalaris naar da CJIB kunnen overmaken....
Centraal Justitieel Incasso Bureau.quote:
De landing is vrij hard, zeker als je echt recht naar beneden gaat en geen zijwaartse snelheid hebt. Dan word je als een soort piketpaal de grond ingeboord en doe je voor de sier nog een keer de pararol...quote:
Esses!?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Centraal Justitieel Incasso Bureau.
Esses is dus zelf geflitst
Even niet om het eea, maar waarom staat zijn post er dan nog wel?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:00 schreef Lotusss het volgende:
- Alle referenties naar een bepaalde user even verwijderd... -
Ow fuck, hoogvlieger dus. Ik zit niet op te letten, ben bezig met modden enzoquote:
Omdat jullie nu kunnen zien dat er een streepje door zijn naam staatquote:Op maandag 18 juli 2011 17:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even niet om het eea, maar waarom staat zijn post er dan nog wel?
In de 19 jaar dat ik mijn rijbewijs heb heb ik nog maar 3 maal een bekeuring gekegenquote:
Ah... duidelijk, dan heb je toch ook wel behoorlijk te hard gereden als je een kwart maandsalaris daar aan kwijt bent....quote:Op maandag 18 juli 2011 17:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Centraal Justitieel Incasso Bureau.
Esses is dus zelf geflitst
Oh, valt mee. Ik reed 38 te snel (gecorrigeerd) bij wegwerkzaamheden... Dat heeft papa ook een lieve duit gekost...quote:
Wil het graag gelovenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
De landing is vrij hard, zeker als je echt recht naar beneden gaat en geen zijwaartse snelheid hebt. Dan word je als een soort piketpaal de grond ingeboord en doe je voor de sier nog een keer de pararol...
Of niet. Maar dat is afhankelijk van het bedrag wat op het loonstrookje van Hoogvlieger staat.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ah... duidelijk, dan heb je toch ook wel behoorlijk te hard gereden als je een kwart maandsalaris daar aan kwijt bent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |