abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99618854

Brutal. Fucking. Metal.
pi_99618905
Ben ik ook best benieuwd naar, ik kan echt niet op een spits komen die haalbaar is en veel scoort.
pi_99618962
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:30 schreef Doublepain het volgende:
Ben ik ook best benieuwd naar, ik kan echt niet op een spits komen die haalbaar is en veel scoort.
Tsja, de vraag is vooral wie de verdediging gaat versterken. Met onze aanval komen er wel doelpunten :Y Maar met deze verdediging ook veel tegengoals.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_99618969
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hij is simpelweg niet beter dan Van Bommel, dat is een feit.
Hij mag dat toch best vinden. :D

Ik denk ook dat ik beter ben dan een Manolev. :')
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_99618994
Janssen niet bang: 'Ik vind mezelf beter dan Strootman'

Hij past zich al aan de Amsterdamse houding zo te zien :P
pi_99619024
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Whehehe, hij mag het best denken, maar ik vind dat je het niet kan maken zoiets te zeggen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_99619042
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik ken je niet, maar ik denk dat je ook beter bent dan Manolev.
  maandag 18 juli 2011 @ 14:34:25 #8
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99619071
Janssen een alcoholist noemen is te gruwelijk voor woorden om hier te laten staan, zie ik?
Dit, dus.
pi_99619072
Tsja. Ik denk dat ik doelpunten had gemaakt die Berg mist. Maar ik kan het niet aantonen :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_99619166
quote:
13s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:34 schreef Buitendam het volgende:
Janssen een alcoholist noemen is te gruwelijk voor woorden om hier te laten staan, zie ik?
http://www.nl.wikisage.org/wiki/Hoogmoedswaanzin

:Y
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 18 juli 2011 @ 14:36:49 #11
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99619172
Alsof wij 90 minuten lang over een voetbalveld heen kunnen sjokken
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_99619190
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:36 schreef gniffie het volgende:
Alsof wij 90 minuten lang over een voetbalveld heen kunnen sjokken
We moeten eens een meet houden met de PSV'ers hier :P

"ik ben Bakkal"

:'(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_99619293
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef alf89 het volgende:

[..]

Het sportgedeelte van de Telegraaf meldt dat zijn contract is ontbonden.
Ik zou zeggen een jaar contract tegen een modaal eredivisiesalaris(3 ton bruto of zo) en daarna een eenzijdige optie voor PSV voor een contract van 3 jaar tegen een topsalaris voor PSV(1,2 miljoen bruto of zo)

Hij heeft zo kans om het EK te halen, want als hij nu nog een club moet vinden kom je al snel bij een Championship ploeg uit of een ploeg in Zwitserland of zo. En PSV heeft een goedkope back-up voor Isaksson die serieus kans heeft om hem uit de basis te spelen en een dik contract te verdienen. Wordt het niks met Velthuizen dan heeft PSV volgend jaar de handen vrij om een nieuwe keeper te halen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99619737
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zou zeggen een jaar contract tegen een modaal eredivisiesalaris(3 ton bruto of zo) en daarna een eenzijdige optie voor PSV voor een contract van 3 jaar tegen een topsalaris voor PSV(1,2 miljoen bruto of zo)

Hij heeft zo kans om het EK te halen, want als hij nu nog een club moet vinden kom je al snel bij een Championship ploeg uit of een ploeg in Zwitserland of zo. En PSV heeft een goedkope back-up voor Isaksson die serieus kans heeft om hem uit de basis te spelen en een dik contract te verdienen. Wordt het niks met Velthuizen dan heeft PSV volgend jaar de handen vrij om een nieuwe keeper te halen
Ik denk dat het salarisplafond ook geldt voor eventuele bankzitters. Ze wijken daar alleen vanaf bij spelers met exceptionele kwaliteiten. Nou is Velthuizen een aardige keeper, maar persoonlijk vind ik hem niet beter dan Isakkkkksssson.
pi_99619779
Ik zie graag een nieuwe doelman verschijnen, de drie die momenteel onder contract staan zijn niet van het niveau dat PSV moet nastreven. Piet Velthuizen halen zou wat dat betreft goed passen in de lijn van het halen van keepers en PSV, zwaar klote over het algemeen. Velthuizen is nog aantal keer minder dan Isaksson, daar schieten we echt geen biet mee op.
Ik typ straat.
pi_99619820
Ik ben benieuwd hoe Oet zich aankomend seizoen ontwikkeld. Dat is toch wel een erg groot talent.
pi_99619964
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk dat het salarisplafond ook geldt voor eventuele bankzitters. Ze wijken daar alleen vanaf bij spelers met exceptionele kwaliteiten. Nou is Velthuizen een aardige keeper, maar persoonlijk vind ik hem niet beter dan Isakkkkksssson.
Eerste jaar modaal eredivisiesalaris, 3 jaar daarna topsalaris voor PSV begrippen

Denk niet dat hij nu nog een club vindt waar zijn kansen op het EK groter zijn dan bij PSV. In Nederland heb je denk ik alleen Heerenveen als mogelijke optie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_99619990
quote:
2s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie graag een nieuwe doelman verschijnen, de drie die momenteel onder contract staan zijn niet van het niveau dat PSV moet nastreven. Piet Velthuizen halen zou wat dat betreft goed passen in de lijn van het halen van keepers en PSV, zwaar klote over het algemeen. Velthuizen is nog aantal keer minder dan Isaksson, daar schieten we echt geen biet mee op.
Mensen die nooit wedstrijden kijken en wel een mening hebben :')
  maandag 18 juli 2011 @ 15:00:52 #19
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99620201
quote:
2s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef LudoSanders het volgende:
Piet Velthuizen halen zou wat dat betreft goed passen in de lijn van het halen van keepers en PSV, zwaar klote over het algemeen.
De afgelopen 15 jaar hebben er toch alleen maar prima keepers onder de lat gestaan? Ik vind Isaksson juist opvallend omdat hij de eerste wat mindere keeper is, voor zover ik me kan herinneren.
Dit, dus.
pi_99620206
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Mensen die nooit wedstrijden kijken en wel een mening hebben :')
DAM die trainingen van Hercules bekijkt. :')
Ik typ straat.
pi_99620275
quote:
15s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De afgelopen 15 jaar hebben er toch alleen maar prima keepers onder de lat gestaan? Ik vind Isaksson juist opvallend omdat hij de eerste wat mindere keeper is, voor zover ik me kan herinneren.
Kralj was ook geen succes.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_99620317
quote:
15s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Waterreus, Koch, Menzo, Isaksson, Kralj. Gomes was een voltreffer, de laatste keeper die bij hem in de buurt kwam was van Breukelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door LudoSanders op 18-07-2011 15:04:26 (Thanks Chase_Utley ;)) ]
Ik typ straat.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:05:25 #23
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_99620396
Waterreus was een held :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 18 juli 2011 @ 15:06:35 #24
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_99620447
quote:
2s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Waterreus, Koch, Menzo, Isaksson, Kralj. Gomes was een voltreffer, de laatste keeper die bij hem in de buurt kwam was van Breukelen.
Ja, ik kwam tot 2 namen minder, maar ik vond ze allemaal wel PSV-waardig. Wellicht ben ik wat optimistisch.
Dit, dus.
pi_99620511
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, ik kwam tot 2 namen minder, maar ik vond ze allemaal wel PSV-waardig. Wellicht ben ik wat optimistisch.
Menzo heeft bij jullie 1 goede wedstrijd gekeeped. Volgens mij tegen Werder Bremen ofzo.
Kralj en Koch werden beide als 1ste doelman gehaald maar Waterreus keepte ze beide uit de basis. Konden er beide ook helemaal niets van. Kralj in zijn lange broek :')
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')