ik ben zelf 38 dus ben volwassen hoor maar als je nagaat dat men al knettervroeg door deze genoemde plaatsen komt is OV geen optie en ik dacht wie weet vinden meer mensen samen gaan gezellig, shoot me for asking....quote:Op maandag 18 juli 2011 13:46 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Hoe oud ben je zelf?
Misschien valt er wel wat te regelen...
ov rijdt de hele nacht door hequote:Op maandag 18 juli 2011 13:51 schreef missyB het volgende:
[..]
ik ben zelf 38 dus ben volwassen hoor maar als je nagaat dat men al knettervroeg door deze genoemde plaatsen komt is OV geen optie en ik dacht wie weet vinden meer mensen samen gaan gezellig, shoot me for asking....
Mijn ouders wonen vlak bij de Rijkerswoerdse Plassen, en de lopers komen daar van 2 richtingen bij elkaar (routes 40 en 50 km). Was altijd erg gezellig staan langs de Rijkerswoerdsestraat (40 km). De lopers gaan daarna de Rijksweg Noord naar Elst op (Café De Klomp), daar komen ook de 50 km'ers erbij vanuit het noorden, fietspad langs Batavierenweg.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef missyB het volgende:
oke thanks! ik ga even kijken hoelaat ik daar kan zijn met bus en kinders! mochten mensen het alsnog gezellig vinden om samen te gaan melden dan he!
Het is dat ik wat anders te doen heb morgen, maar anders was ik vast met de fiets naar je toe gekomen.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef missyB het volgende:
oke thanks! ik ga even kijken hoelaat ik daar kan zijn met bus en kinders! mochten mensen het alsnog gezellig vinden om samen te gaan melden dan he!
Oef, even denken.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:02 schreef missyB het volgende:
maaaar hoelaat sally komen die lopers daar al langs???
Huh? Waar moet je vandaan komen dan?quote:
Graag gedaanquote:thanks sally voor de tips!
Oooh, zelf dus ook Ernemsequote:Op maandag 18 juli 2011 21:39 schreef missyB het volgende:
ik moet gewoon vanaf presikhaaf komen, met d etrein naar elst ben ik 43 minuten onderweg
Ehm, wil geen party-pooper zijn, maar bushalte Eldens Viaduct is afgesloten morgen (hangt een oranje zak overheen). Dus ik weet niet of je in Elden belandt met 88 morgenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef missyB het volgende:
ik neem lijn 5 om 7.34 en stap op velperplein over op lijn 88 richting elst, dan doe ik er 45 minuten over en stap ik uit op de brinksestraat waar volgens website de wandelaars ook langs komen.
fiets geen optie met 2 kinders en voorspelde regenbuien.heb de tas al klaar staan met fruit en drinken etc, ik heb er zin an!
djmo ophalen tja das idd even naar de andere kant kachelen hahahaha
Al weet ik niet of het dan lijn 88 is die Croydonplein (is die na Kronenburg) aandoet, want volgens mij kan er niet via Rijksweg Noord naar Elst gereden worden: daar lopen allemaal wandelaars overheen!quote:Halte tijdelijk opgeheven van: "dinsdag 4Daagse" t/m "14 uur"
Vervangende halte: "Croydonplein"
De bus draait daar bi jhet eindpunt op een rotonde, daar loop jij ook heen (met 'de bus mee' dus), en dan is het naar rechts om Rijksweg Noord op te lopen. Volg bordjes Rijkerswoerdse Plassen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:16 schreef missyB het volgende:
als ik op bredasingel uitstap he welke kant loop ik dan in vredesnaam op naar de wandelaars?
Klinkt als een goed ideequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:46 schreef missyB het volgende:
ach meid gaan e volgend jaar gewoon samen!
De Dag van KUUK (Cuijk).quote:waar komen ze morgenochtend langs bij de weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |