Mijn SB-600 "lockt" ook alleen in de rechtvooruitstand om het zo maar te zeggen. Dus op 45 graden kan hem gewoon bewegen, behalve voor opzij, dan heb ik ook weer de knop nodig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:26 schreef Treces het volgende:
Kan iemand bevestigen dat je bij een 430EX II flitser, alleen wanneer hij op 90 graden staat de knop om te kantelen in moet drukken.
Ik kan hem namelijk, wanneer de flitskop in een hoek staat van 45 graden, hem zonder dat knopje in te drukken naar een andere hoek zetten. Lijkt mij niet echt helemaal te horen wel?
Goed om te horen, schrok me rot daarnet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn SB-600 "lockt" ook alleen in de rechtvooruitstand om het zo maar te zeggen. Dus op 45 graden kan hem gewoon bewegen, behalve voor opzij, dan heb ik ook weer de knop nodig.
Dus vanuit rustpositie hem verdraaien heb je een knop nodig, voor de rest niet meer. En ik meen dat het bij de 430EX II hetzelfde was. In ieder geval niets om je zorgen over te maken.
Ja dat lijkt me een handige manier.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:42 schreef Treces het volgende:
Je kan ook Quicktime Player 7 gebruiken daarvoor. (Bestand > Open afbeeldingreeks). Dat is waarschijnlijk de makkelijkste manier.
Inmiddels hebben we een canon 9000F, dus bovenstaande is niet meer van belangquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:45 schreef bl0emetjE het volgende:
Hoi hoi,
Ik ben opzoek naar een negatief scanner voor 35mm en 120 rolfilm (evt. ook dia). Iemand hier een ideetje wat een goede is op dit moment, en goede prijs-kwaliteit verhouding?
Alvast heel erg bedankt!
-edit-
Vergeten te vermelden dat ik het allerliefste ook nog zou willen dat de negatieven er in 1 lange strook doorheen zouden kunnen (dus zonder geknip, helemaal heel).
Oeps, Ik bedoel eigenlijk de sluitertijd stop, is drie klik's één stop?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:06 schreef infp2009 het volgende:
Zou goed kunnen maar dat ligt volledig aan je camera. Hier zit steeds één f-stop tussen:
f./1.0 f/1.4 f/2 f/2.8 f/4 f/5.6 f/8 f/11 f/16 f/22
Ook dat ligt volledig aan je camera. Eén stop is twee keer zo veel of zo weinig licht.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:14 schreef LaMaleta het volgende:
[..]
Oeps, Ik bedoel eigenlijk de sluitertijd stop, is drie klik's één stop?
meestal wordt GP powerbank aangeraden, en dan met zo'n hoog mogelijk nimh-waardequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
Baterijen voor een flitser, wat raden jullie aan?
Volgens mij kan het wel. Het is gewoon een ontvetter (die snel "oplost in de lucht". Zelf gebruik ik pure methanol.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef Treces het volgende:
Ik heb hier Screencleaner staan voor mijn laptop scherm, het is natuurlijk niet zo'n goed idee om dat te gebruiken voor mijn lenzen wel?
Dat zeg ik: die krengen kunnen echt wel wat hebben en vertroetelen hoeft dus echt nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
Schoonmaken
Ik veeg soms het stof/vetvlekken er af met mijn mouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |