Bloemen jaquote:
Fijn dat het zo goed gaat met zequote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:19 schreef Troel het volgende:
Met Pim en Tim gaat het superZe zijn gek op elkaar en gelukkig ook op ons. Het is heerlijk om 's avonds met twee poezebeesten op schoot te kroelen
En volgens mij herkennen ze het geluid van de auto al, want ze staan echt al springend klaar als je thuiskomt
Heerlijk, ik heb echt nog geen moment spijt gehad
Bij de dierenarts zijn ze ontzettend goedgekeurd en hebben ze hun inenting gehad, het ontwormen ging wat moeilijker maar is uiteindelijk ook gelukt. Nu nog wachten op het inentingsboekje van Pim (nog maar eens bellen met DOC) en dan straks richting de castratie
Ja, dat gaat helemaal super. Zodra ze thuiskomen is het meteen poesjes voor en poesjes naquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed gaat met ze, zijn de kinderen ook al aan ze gewend?
Ja hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 16:45 schreef Oognip het volgende:
Aaah wat lief Troel en wat fijn dat het zo goed met ze gaat en ze het zo naar hun zin hebben!
Mag ik vragen waarom je ervoor hebt gekozen om ze halsbandjes om te doen?
Ach wat lief en fijn dat ze zo gauw gewend zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef Troel het volgende:
Zo. Nog wat fotootjes van half nestje 4:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met mijn excuus voor een stukje blote rug
Ik kan idd niet veel zien,maar als jij je zorgen maakt dan zou ik als het straks nog zo is hem toch even laten nakijkenquote:Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef Oognip het volgende:
Ah duidelijk Troel
Oscar voelt zich niet zo lekkerHij trilt heeel zachtjes, voornamelijk met zijn hoofdje maar ook een beetje met zijn lijfje. Hij is sloom, speelt niet en wil niet eten en lopen. Ook lijkt hij last te hebben van een pootje en hij kijkt een beetje ziekjes uit zijn oogjes.
Ik heb een filmpje van het trillen gemaakt al vraag ik me af of jullie kunnen zien wat ik bedoel. iig niet het rond draaien met zijn koppie
In overleg met de coördinator kijk ik het nog een uurtje aan en hopelijk knapt ie op.
Jeetje Oognipquote:Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef Oognip het volgende:
Ah duidelijk Troel
Oscar voelt zich niet zo lekkerHij trilt heeel zachtjes, voornamelijk met zijn hoofdje maar ook een beetje met zijn lijfje. Hij is sloom, speelt niet en wil niet eten en lopen. Ook lijkt hij last te hebben van een pootje en hij kijkt een beetje ziekjes uit zijn oogjes.
Ik heb een filmpje van het trillen gemaakt al vraag ik me af of jullie kunnen zien wat ik bedoel. iig niet het rond draaien met zijn koppie
In overleg met de coördinator kijk ik het nog een uurtje aan en hopelijk knapt ie op.
De coordinator heeft natuurlijk ook heel veel ervaring met deze ziekte, waarschijnlijk het 'calicivirus' dus wat ze constateert zal wel waar zijn, maar toch...quote:Op maandag 25 juli 2011 18:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Een DA kan een diagnose stellen de coördinator niet.
Ik pleit ook voor een DA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |