Bloemen jaquote:
Fijn dat het zo goed gaat met zequote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:19 schreef Troel het volgende:
Met Pim en Tim gaat het superZe zijn gek op elkaar en gelukkig ook op ons. Het is heerlijk om 's avonds met twee poezebeesten op schoot te kroelen
En volgens mij herkennen ze het geluid van de auto al, want ze staan echt al springend klaar als je thuiskomt
Heerlijk, ik heb echt nog geen moment spijt gehad
Bij de dierenarts zijn ze ontzettend goedgekeurd en hebben ze hun inenting gehad, het ontwormen ging wat moeilijker maar is uiteindelijk ook gelukt. Nu nog wachten op het inentingsboekje van Pim (nog maar eens bellen met DOC) en dan straks richting de castratie
Ja, dat gaat helemaal super. Zodra ze thuiskomen is het meteen poesjes voor en poesjes naquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed gaat met ze, zijn de kinderen ook al aan ze gewend?
Ja hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 16:45 schreef Oognip het volgende:
Aaah wat lief Troel en wat fijn dat het zo goed met ze gaat en ze het zo naar hun zin hebben!
Mag ik vragen waarom je ervoor hebt gekozen om ze halsbandjes om te doen?
Ach wat lief en fijn dat ze zo gauw gewend zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef Troel het volgende:
Zo. Nog wat fotootjes van half nestje 4:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met mijn excuus voor een stukje blote rug
Ik kan idd niet veel zien,maar als jij je zorgen maakt dan zou ik als het straks nog zo is hem toch even laten nakijkenquote:Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef Oognip het volgende:
Ah duidelijk Troel
Oscar voelt zich niet zo lekkerHij trilt heeel zachtjes, voornamelijk met zijn hoofdje maar ook een beetje met zijn lijfje. Hij is sloom, speelt niet en wil niet eten en lopen. Ook lijkt hij last te hebben van een pootje en hij kijkt een beetje ziekjes uit zijn oogjes.
Ik heb een filmpje van het trillen gemaakt al vraag ik me af of jullie kunnen zien wat ik bedoel. iig niet het rond draaien met zijn koppie
In overleg met de coördinator kijk ik het nog een uurtje aan en hopelijk knapt ie op.
Jeetje Oognipquote:Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef Oognip het volgende:
Ah duidelijk Troel
Oscar voelt zich niet zo lekkerHij trilt heeel zachtjes, voornamelijk met zijn hoofdje maar ook een beetje met zijn lijfje. Hij is sloom, speelt niet en wil niet eten en lopen. Ook lijkt hij last te hebben van een pootje en hij kijkt een beetje ziekjes uit zijn oogjes.
Ik heb een filmpje van het trillen gemaakt al vraag ik me af of jullie kunnen zien wat ik bedoel. iig niet het rond draaien met zijn koppie
In overleg met de coördinator kijk ik het nog een uurtje aan en hopelijk knapt ie op.
De coordinator heeft natuurlijk ook heel veel ervaring met deze ziekte, waarschijnlijk het 'calicivirus' dus wat ze constateert zal wel waar zijn, maar toch...quote:Op maandag 25 juli 2011 18:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Een DA kan een diagnose stellen de coördinator niet.
Ik pleit ook voor een DA
Ze komt om kwart voor 8. Ik moet wel zeggen dat ie nu iets beter lijkt opeens. Ik pakte net de hengel om met de andere katten te spelen en toen kwam hij uit zijn mandje om ook mee te spelen. Hij loopt wel mank maar probeerde wel te spelen.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:00 schreef Greys het volgende:
Komt de coördinator een beetje rap?
Dan zal ze zelf wel zien of het wel of niet dat virus is waar ze ervaring mee heeft, maar als jij/zij het ook maar een beetje niet vertrouwt gewoon mee naar de DA gaan hoorSterkte
Er zijn wel dierenartsen beschikbaar maar die werken niet samen met het asiel dus moeten we dan betalen. Nog even afwachten wat de coördinator zegt zo.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dierenarts lijkt mij ook beter, maar als er echt geen arts beschikbaar is dan zal de coördinator hopelijk ook genoeg kunnen zeggen. Gelukkig is het menneke een beetje opgeknapt. En Emma die zich door een ander laat aaien
Nou ik hoop dat Oscar snel opknapt en dat Emma het niet krijgtquote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
De coördinator is net langs geweest en die weet zeker dat het het calicivirus is. Ze heeft zelf net 9 van de 13 kittens met het virus gehad. Het virus zorgt voor gewrichtsontsteking en dat zie je bij Oscar onder andere in zijn linkerpootje. Hij krijgt nu een pijnstiller en ontstekingsremmer en daar moet hij heel snel van opknappen. Mocht hij morgen nog niet opgeknapt zijn dan langs de dierenarts.
Morgen krijgt Oscar bezoek, de coördinator vond dat het wel door kon gaan en dat vind ik ook zolang hij niet zieker wordt. Hij moet iig tot zaterdag (helaas) bij mij blijven.
Het virus is erg besmettelijk en de kans dat Emma het ook krijgt is groot.
Mijn eigen katten zijn ingeënt dus grote kans dat ze dat niet krijgen. De katten van de coördinator hebben het iig nog nooit gehad. De kittens zijn ook ingeënt, maar juist daarom is hun weerstand nu wat aan de lage kant en hebben ze het gekregen.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Preventief antibiotica voor Emma doen ze dan niet als de kans zo groot is? En hoe zit het dan met je andere katten, Oognip?
Gelukkig dat je andere katten veilig zijn danquote:Op maandag 25 juli 2011 20:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn eigen katten zijn ingeënt dus grote kans dat ze dat niet krijgen. De katten van de coördinator hebben het iig nog nooit gehad. De kittens zijn ook ingeënt, maar juist daarom is hun weerstand nu wat aan de lage kant en hebben ze het gekregen.
Preventief antibiotica geven doen ze niet, we geven kittens het liefst zo min mogelijk antibiotica als het niet nodig is ivm resistentie.
Zou dat echt morgen al moeten werken ja? Snel!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
Mocht hij morgen nog niet opgeknapt zijn dan langs de dierenarts.
Op zich een goed teken! Ik hoop dat de medicijnen snel zijn werk doen! Kom op Oscarquote:Op maandag 25 juli 2011 21:07 schreef Oognip het volgende:
Ik hoop het ook mry en PaarsBeestje
Oscar was net al voorzichtig aan het spelen met zijn zusSterke beer dat het is
Naja veel beter zal het misschien nog niet zijn, maar het zou sowieso niet slechter moeten gaanquote:Op maandag 25 juli 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou dat echt morgen al moeten werken ja? Snel!
Ik ga duimen
Ow haha dan waren wij alleen gegaan hoor, ik had je er niet voor je bed uitgetrokkenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:07 schreef Mama_Mia het volgende:
fijn dat het goed gaat!
en dat is helemaal niet omdat ik dan morgen niet vroeg op hoef![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |