abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99819321
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Bloemen :D?

O+
Bloemen ja }:| Die staan in een bakje op tafel en elke keer als ik even niet kijk liggen er 2 bloemen naast met Oscar en Emma er naast }:|
En nu hangt Oscar in de gordijnen! Even eruit trekken :X
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:43:32 #52
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_99822206
Wat een aapjes O+.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_99836203
Muis is nog maar een kleine jongen; hij past in hetzelfde bakje als Oscar :o

Oscar en Emma samen past ook

Portretje van Emma:

Portretje van Oscar:

Hier lijkt Emma wel zwanger _O-

Nog meer Emma!

Broer en zus O+
pi_99836952
Zie Emma en Oscar genieten O+
pi_99838307
Het gaat de goede kant op met Emma.
Hier zijn bloemen ook altijd mateloos interessant
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:19:27 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_99843703
Met Pim en Tim gaat het super :) Ze zijn gek op elkaar en gelukkig ook op ons. Het is heerlijk om 's avonds met twee poezebeesten op schoot te kroelen :) En volgens mij herkennen ze het geluid van de auto al, want ze staan echt al springend klaar als je thuiskomt :D

Heerlijk, ik heb echt nog geen moment spijt gehad :)

Bij de dierenarts zijn ze ontzettend goedgekeurd en hebben ze hun inenting gehad, het ontwormen ging wat moeilijker maar is uiteindelijk ook gelukt. Nu nog wachten op het inentingsboekje van Pim (nog maar eens bellen met DOC) en dan straks richting de castratie :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_99846968
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:19 schreef Troel het volgende:
Met Pim en Tim gaat het super :) Ze zijn gek op elkaar en gelukkig ook op ons. Het is heerlijk om 's avonds met twee poezebeesten op schoot te kroelen :) En volgens mij herkennen ze het geluid van de auto al, want ze staan echt al springend klaar als je thuiskomt :D

Heerlijk, ik heb echt nog geen moment spijt gehad :)

Bij de dierenarts zijn ze ontzettend goedgekeurd en hebben ze hun inenting gehad, het ontwormen ging wat moeilijker maar is uiteindelijk ook gelukt. Nu nog wachten op het inentingsboekje van Pim (nog maar eens bellen met DOC) en dan straks richting de castratie :)
Fijn dat het zo goed gaat met ze *O* , zijn de kinderen ook al aan ze gewend?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99848714
Super Troel! ^O^
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:09:24 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_99850148
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:55 schreef indaha het volgende:

[..]

Fijn dat het zo goed gaat met ze *O* , zijn de kinderen ook al aan ze gewend?
Ja, dat gaat helemaal super. Zodra ze thuiskomen is het meteen poesjes voor en poesjes na :) Poesjes zijn ook al aardig aan de kinderen gewend :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_99850867
Muis _O-

En wat fijn dat het goed gaat met Tim en Pim O+
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_99858300
Die onderste knuffelfoto van broer en zus, omg smelt
pi_99915482
Het filmpje is inmiddels al bijna 50 keer bekeken! :o
Ondertussen gaan we gewoon verder met foto's maken :D
Luna met Emma O+

Luna met Oscar O+
pi_99916794
die luna heeft het er maar druk mee
  maandag 25 juli 2011 @ 16:25:02 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_99925515
Zo. Nog wat fotootjes van half nestje 4:

Met mijn excuus voor een stukje blote rug ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_99926265
Aaah wat lief Troel en wat fijn dat het zo goed met ze gaat en ze het zo naar hun zin hebben! O+

Mag ik vragen waarom je ervoor hebt gekozen om ze halsbandjes om te doen? :)
  maandag 25 juli 2011 @ 16:52:48 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_99926532
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:45 schreef Oognip het volgende:
Aaah wat lief Troel en wat fijn dat het zo goed met ze gaat en ze het zo naar hun zin hebben! O+

Mag ik vragen waarom je ervoor hebt gekozen om ze halsbandjes om te doen? :)
Ja hoor :P Vraag maar ;)

(Met name om het voor de jongens ook duidelijk te maken wie welke poes is. Ze hebben er voor zover ik kan zien geen last van :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_99927339
Ah duidelijk Troel :)

Oscar voelt zich niet zo lekker :( Hij trilt heeel zachtjes, voornamelijk met zijn hoofdje maar ook een beetje met zijn lijfje. Hij is sloom, speelt niet en wil niet eten en lopen. Ook lijkt hij last te hebben van een pootje en hij kijkt een beetje ziekjes uit zijn oogjes.
Ik heb een filmpje van het trillen gemaakt al vraag ik me af of jullie kunnen zien wat ik bedoel. iig niet het rond draaien met zijn koppie ;)
In overleg met de coördinator kijk ik het nog een uurtje aan en hopelijk knapt ie op.
pi_99927822
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef Troel het volgende:
Zo. Nog wat fotootjes van half nestje 4:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Met mijn excuus voor een stukje blote rug ;)
Ach wat lief en fijn dat ze zo gauw gewend zijn O+
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef Oognip het volgende:

Oscar voelt zich niet zo lekker :( Hij trilt heeel zachtjes, voornamelijk met zijn hoofdje maar ook een beetje met zijn lijfje. Hij is sloom, speelt niet en wil niet eten en lopen. Ook lijkt hij last te hebben van een pootje en hij kijkt een beetje ziekjes uit zijn oogjes.
Ik heb een filmpje van het trillen gemaakt al vraag ik me af of jullie kunnen zien wat ik bedoel. iig niet het rond draaien met zijn koppie ;)
In overleg met de coördinator kijk ik het nog een uurtje aan en hopelijk knapt ie op.
Ik kan idd niet veel zien,maar als jij je zorgen maakt dan zou ik als het straks nog zo is hem toch even laten nakijken :*
pi_99929444
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef Oognip het volgende:

Jeetje Oognip -O- Ik hoop dat het beestje zich snel weer beter voelt..
pi_99929690
Oscar moet gauw naar de dierenarts -O-
pi_99929750
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:40 schreef Oognip het volgende:
Oscar moet gauw naar de dierenarts -O-
Oh nee! Ik duim voor Oscar dat het allemaal meevalt en dat hij snel weer beter is :*
pi_99930016
-O- de dierenartsen die bij het asiel zijn aangesloten hebben geen dienst, ook die in Hengelo aangesloten zijn niet. Dat betekent dat we niet naar de dierenarts gaan :{ maar dat de coördinator zo zelf langs komt met antibiotica en pijnstiller.
Eigenlijk wil ik gewoon naar de dierenarts en dat zal ik haar duidelijk maken.
pi_99930115
Een DA kan een diagnose stellen de coördinator niet.
Ik pleit ook voor een DA
pi_99930194
Ik ook ja :{
♥ scars make us who we are ♥
pi_99930267
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Een DA kan een diagnose stellen de coördinator niet.
Ik pleit ook voor een DA
De coordinator heeft natuurlijk ook heel veel ervaring met deze ziekte, waarschijnlijk het 'calicivirus' dus wat ze constateert zal wel waar zijn, maar toch...
pi_99930308
In positief nieuws, ik mocht Emma aaien en ze spinde O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 juli 2011 @ 19:00:08 #77
163650 Greys
pi_99930372
Komt de coördinator een beetje rap?
Dan zal ze zelf wel zien of het wel of niet dat virus is waar ze ervaring mee heeft, maar als jij/zij het ook maar een beetje niet vertrouwt gewoon mee naar de DA gaan hoor :Y Sterkte :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juli 2011 @ 19:06:32 #78
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_99930600
Ik zou toch proberen z.s.m. een dierenarts te vinden. Die kleintjes drogen zo snel uit :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_99930645
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:00 schreef Greys het volgende:
Komt de coördinator een beetje rap?
Dan zal ze zelf wel zien of het wel of niet dat virus is waar ze ervaring mee heeft, maar als jij/zij het ook maar een beetje niet vertrouwt gewoon mee naar de DA gaan hoor :Y Sterkte :*
Ze komt om kwart voor 8. Ik moet wel zeggen dat ie nu iets beter lijkt opeens. Ik pakte net de hengel om met de andere katten te spelen en toen kwam hij uit zijn mandje om ook mee te spelen. Hij loopt wel mank maar probeerde wel te spelen.
Mank:
pi_99930928
Kijk eens wat een lievie O+
pi_99931073
O+
Ik hoop echt dat het beter blijft gaan. Het lijkt me heel eng als zo'n kleintje ineens zo ziek wordt.
pi_99931278
Ja ik vind ook dat een dierenarts eigenlijk moet kijken en ik duim ^O^ dat het snel weer beter gaat met Oscar O+
pi_99931610
Dierenarts lijkt mij ook beter, maar als er echt geen arts beschikbaar is dan zal de coördinator hopelijk ook genoeg kunnen zeggen. Gelukkig is het menneke een beetje opgeknapt. En Emma die zich door een ander laat aaien O+
pi_99931870
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dierenarts lijkt mij ook beter, maar als er echt geen arts beschikbaar is dan zal de coördinator hopelijk ook genoeg kunnen zeggen. Gelukkig is het menneke een beetje opgeknapt. En Emma die zich door een ander laat aaien O+
Er zijn wel dierenartsen beschikbaar maar die werken niet samen met het asiel dus moeten we dan betalen. Nog even afwachten wat de coördinator zegt zo.
  maandag 25 juli 2011 @ 19:50:02 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_99932283
Die dierenarts in Haaksbergen werkt wel samen met het asiel en is volgens mij altijd geopend.

In Hengelo dus ook:

http://www.arts4dieren.nl/index.php?page=openingstijden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_99933034
De coördinator is net langs geweest en die weet zeker dat het het calicivirus is. Ze heeft zelf net 9 van de 13 kittens met het virus gehad. Het virus zorgt voor gewrichtsontsteking en dat zie je bij Oscar onder andere in zijn linkerpootje. Hij krijgt nu een pijnstiller en ontstekingsremmer en daar moet hij heel snel van opknappen. Mocht hij morgen nog niet opgeknapt zijn dan langs de dierenarts.
Morgen krijgt Oscar bezoek, de coördinator vond dat het wel door kon gaan en dat vind ik ook zolang hij niet zieker wordt. Hij moet iig tot zaterdag (helaas :P) bij mij blijven.
Het virus is erg besmettelijk en de kans dat Emma het ook krijgt is groot.
pi_99933236
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
De coördinator is net langs geweest en die weet zeker dat het het calicivirus is. Ze heeft zelf net 9 van de 13 kittens met het virus gehad. Het virus zorgt voor gewrichtsontsteking en dat zie je bij Oscar onder andere in zijn linkerpootje. Hij krijgt nu een pijnstiller en ontstekingsremmer en daar moet hij heel snel van opknappen. Mocht hij morgen nog niet opgeknapt zijn dan langs de dierenarts.
Morgen krijgt Oscar bezoek, de coördinator vond dat het wel door kon gaan en dat vind ik ook zolang hij niet zieker wordt. Hij moet iig tot zaterdag (helaas :P) bij mij blijven.
Het virus is erg besmettelijk en de kans dat Emma het ook krijgt is groot.
Nou ik hoop dat Oscar snel opknapt en dat Emma het niet krijgt :*
pi_99933259
Preventief antibiotica voor Emma doen ze dan niet als de kans zo groot is? En hoe zit het dan met je andere katten, Oognip?
pi_99933345
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Preventief antibiotica voor Emma doen ze dan niet als de kans zo groot is? En hoe zit het dan met je andere katten, Oognip?
Mijn eigen katten zijn ingeënt dus grote kans dat ze dat niet krijgen. De katten van de coördinator hebben het iig nog nooit gehad. De kittens zijn ook ingeënt, maar juist daarom is hun weerstand nu wat aan de lage kant en hebben ze het gekregen.
Preventief antibiotica geven doen ze niet, we geven kittens het liefst zo min mogelijk antibiotica als het niet nodig is ivm resistentie.
pi_99933466
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:16 schreef Oognip het volgende:

[..]

Mijn eigen katten zijn ingeënt dus grote kans dat ze dat niet krijgen. De katten van de coördinator hebben het iig nog nooit gehad. De kittens zijn ook ingeënt, maar juist daarom is hun weerstand nu wat aan de lage kant en hebben ze het gekregen.
Preventief antibiotica geven doen ze niet, we geven kittens het liefst zo min mogelijk antibiotica als het niet nodig is ivm resistentie.
Gelukkig dat je andere katten veilig zijn dan O+ Hopelijk knapt Oscar snel op en blijft het Emma bespaart.
pi_99933962
Gewrichtsontstekingen zijn geen pretje, Arme Oscar. -O-
En nu duimen dat de medicijnen helpen en dat Emma gezond blijft.
pi_99935576
Ik hoop het ook mry en PaarsBeestje :*
Oscar was net al voorzichtig aan het spelen met zijn zus O+ Sterke beer dat het is O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 juli 2011 @ 21:19:54 #93
163650 Greys
pi_99936181
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
Mocht hij morgen nog niet opgeknapt zijn dan langs de dierenarts.
Zou dat echt morgen al moeten werken ja? Snel!
Ik ga duimen *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99936509
^O^ en ik ook.
pi_99937006
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:07 schreef Oognip het volgende:
Ik hoop het ook mry en PaarsBeestje :*
Oscar was net al voorzichtig aan het spelen met zijn zus O+ Sterke beer dat het is O+
Op zich een goed teken! Ik hoop dat de medicijnen snel zijn werk doen! Kom op Oscar O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juli 2011 @ 21:39:25 #96
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_99937190
Arme Oscar, geen wonder dat ie zich niet lekker voelde. Hopen dat het ventje nu snel weer opknapt en dat Emma niet ziek wordt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_99937278
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Zou dat echt morgen al moeten werken ja? Snel!
Ik ga duimen *O*
Naja veel beter zal het misschien nog niet zijn, maar het zou sowieso niet slechter moeten gaan :) Hij eet en drinkt alleen niet dus ik heb hem net een beetje melk gegeven, daar nam hij een paar likjes van. Mocht hij slecht blijven eten en drinken dan krijgt hij speciaal voer dat met water aangelengd wordt. Katten zijn er dol op! O+
Net zat hij al bovenin de krabpaal te slapen met Emma O+ Daar is ie dus zelf ingeklommen en nu hinkelt ie naar buiten. Het komt wel goed met de kleine man :D
pi_99937414
As we speak neemt ie nog een beetje kittenmelk O+ *O*

Het calicivirus gaat heel snel. Als een kitten het heeft verandert ie binnen 2 uur in een ziek hoopje. Fijn dat het ook weer zo snel over gaat :)
pi_99938551
*O* fijn dat het goed gaat!

en dat is helemaal niet omdat ik dan morgen niet vroeg op hoef :+ _O-
pi_99939369
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:07 schreef Mama_Mia het volgende:
*O* fijn dat het goed gaat!

en dat is helemaal niet omdat ik dan morgen niet vroeg op hoef :+ _O-
Ow haha dan waren wij alleen gegaan hoor, ik had je er niet voor je bed uitgetrokken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')