Hoe hadden wij die centimeters moeten zien op die paint dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
Een roller van 12 cm... op een steel van 7cm. Gek he dat de roller eraf pleurt
Heb jij geen lineaal naast je beeldscherm liggen dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef Greys het volgende:
Hoe hadden wij die centimeters moeten zien op die paint dan?![]()
Ik las eerst reetjes laten scheetjesquote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh tipje van mij voor de man Indaha, actiefoto's maak je het beste met P ( handmatig ) en dan kun je of zelf je iso en shit instellen of alles op auto instellen, en dan helemaal onderaan, kun je hem reekjes laten schieten, zo lukken ze prima
Roller : --------------------------------------quote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe hadden wij die centimeters moeten zien op die paint dan?![]()
Ja je moet ook niet de boel veraden alks ik nog aan het typen benquote:
Dat komt omdat ie het nu weer doet.quote:
Was hij erg boos op de roller?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
Een roller van 12 cm... op een steel van 7cm. Gek he dat de roller eraf pleurt
Het niveau daaltquote:
Nou, de steel. Ik ik zei nog : KIJK DAN. En hij maar bijdehand doenquote:
Zou ik achteraf ook zeggen ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehehe, ik snapte Qutjes paint wel direct
Ja maar....ik las het eerst echt.quote:
Ow ja, die stomme steel is schuld.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, de steel. Ik ik zei nog : KIJK DAN. En hij maar bijdehand doen
Jezus, ik zal het voor je per foto doenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
Whut
Ik ben dan vast net zo dom als MM, want een steel van 7 cm?????
Thanks voor de tip, zegt meneer Indaha(dat klinkt trouwens voor geen meterquote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh tipje van mij voor de man Indaha, actiefoto's maak je het beste met P ( handmatig ) en dan kun je of zelf je iso en shit instellen of alles op auto instellen, en dan helemaal onderaan, kun je hem reekjes laten schieten, zo lukken ze prima
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt ja![]()
en de geluiden die dan uit zo'n katje komen
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en de meur
Ik was zo dom geweest om Franse RC mee te brengen van vakantie omdat we geen tijd zouden hebben om een voorraad te halen.
Vooral de langharen hadden een probleem en ik heb de hele week erna plukjes kunnen knippen die in de bagger hadden gehangen en overal schoon kunnen maken waar er sleepsporen zaten.
Ik las de quote van Nonneke net ook al verkeerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en de meur
Ik was zo dom geweest om Franse RC mee te brengen van vakantie omdat we geen tijd zouden hebben om een voorraad te halen.
Vooral de langharen hadden een probleem en ik heb de hele week erna plukjes kunnen knippen die in de bagger hadden gehangen en overal schoon kunnen maken waar er sleepsporen zaten.
Geweldig, dat ze het zo goed doen!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wel es duidelijkere paints gezien hoor![]()
Strega, kijk!
[ afbeelding ]
Jouw bloemetjes!
Wat las je nu dan? Ik zie alleen maar dat je mij twee keer quotequote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef Strega het volgende:
[..]
[..]
Ik las de quote van Nonneke net ook al verkeerd.
Ik weet niet wat ik heb vandaag.
Whehe mn etos zomerbandjes staan echt onwijs gaaf om mn buddhaquote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Geweldig, dat ze het zo goed doen!
Mooi hoekje ook zo
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat is dus wèl een duidelijke Paint, Q
Ja Fok doet erg vreemd op mijn netbook.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat las je nu dan? Ik zie alleen maar dat je mij twee keer quote
Hoe ouder je wordt des te sneller gaat de tijdquote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe mn etos zomerbandjes staan echt onwijs gaaf om mn buddha![]()
Frits is trouwens volgende maand alweer 2 jaar dood, das toch echt niet te geloven he?
Waar het hart vol van is...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja Fok doet erg vreemd op mijn netbook.
Maar het was de zin "wat er dan voor geluiden uit zo'n klein katje komen
Vreselijk hé, zo zat ik hier gisteren "Djengis is al weer 5 jaar dood".quote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe mn etos zomerbandjes staan echt onwijs gaaf om mn buddha![]()
Frits is trouwens volgende maand alweer 2 jaar dood, das toch echt niet te geloven he?
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja Fok doet erg vreemd op mijn netbook.
Maar het was de zin "wat er dan voor geluiden uit zo'n klein katje komen
ook dat jaquote:Op maandag 18 juli 2011 15:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en de meur
Zou het echt?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een vuig brein. Ligt niet aan je netbook
Jawel. Ondanks haar oorlogsalarm gaat Donna er wel voor liggen. Merlijntje werkt altijd mee. Alleen Poeska moeten we met z'n tweeen helpen als het mis is onder den staart.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ook dat jaen het spuit er ook uit echt
(en ze zit ook helemaal onder idd)
Met langharige lijkt het me helemaal een drama, krijg je dat wel een beetje netjes geknipt ?
ja hallo, je bent al een half leven met Pagan samen. Het kan niet anders dan er moet iets overslaanquote:
quote:
Ja, aan de ene kant zo kort geleden en aan de andere kant nog zo vers.quote:
Ja jezusquote:Op maandag 18 juli 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh Q, had dan die 'steel' ff andersom gepaint
Vreselijk, Massimo heeft (gelukkig), even afkloppen, nooit spuitpoep.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel. Ondanks haar oorlogsalarm gaat Donna er wel voor liggen. Merlijntje werkt altijd mee. Alleen Poeska moeten we met z'n tweeen helpen als het mis is onder den staart.
Tja, idd wie met pek omgaat......quote:Op maandag 18 juli 2011 15:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja hallo, je bent al een half leven met Pagan samen. Het kan niet anders dan er moet iets overslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |