Nee Tombo moest daar misschien even snel iets aan iemand afgeven, op weg naar hierquote:
Ja maar op de foto van de innige knuffelsessie gisteravond lijkt Beetle weer veeeeeel groter :quote:
Wat een sletjes he. Ze kennen elkaar netquote:Op maandag 18 juli 2011 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar op de foto van de innige knuffelsessie gisteravond lijkt Beetle weer veeeeeel groter :
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juli 2011 12:47 schreef Pagan het volgende:
Hilarisch!
http://www.dumpert.nl/med(...)sta_s_te_kakken.html
Leuk ideequote:Op maandag 18 juli 2011 12:47 schreef Pagan het volgende:
Hilarisch!
http://www.dumpert.nl/med(...)sta_s_te_kakken.html
Die in het begin ook niet. Dat waren dan ook de enige twee leuke dingenquote:Op maandag 18 juli 2011 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk idee![]()
Alleen hadden ze wel wat reacties eerst moeten vragen van het publiek en daarna pas de onthulling, dan was het nog veel leuker geweest!
(En die gala/baljurk aan het eind is natuurlijk ECHT niet te koop bij Zeeman)
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:59 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
* Barbaaf heeft ooit dé fam. Zeeman op internet aangesloten
Ik heb met Elies bij een mac afgesprokenquote:Op maandag 18 juli 2011 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok!Jij komt meteen uit je werk zei je, eet je dan hier?
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je pakketje ga ik straks eindelijk opsturen Greys, ben je morgen wel thuis.
Traditie.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb met Elies bij een mac afgesproken
Ohhhhquote:Op maandag 18 juli 2011 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb met Elies bij een mac afgesproken
Bouillon is geen soep maar een soort theequote:Op maandag 18 juli 2011 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Boeh, ik moet aan de bouillon van de diëtiste, vanwege de leegloop. Ik ben helemaal geen soepmens
expeditie robinson al nu ja ?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
NONNEPONBEEEEEEEEEEEB!
Weet je wat vanavond op tv komt????????
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
KUTJE!
Nee ze gaan die reeks van Ali B herhalen, vanavond Lenny Kuhr hoer hoer![]()
Gaan we samen kijken?
Nicolas ookquote:Op maandag 18 juli 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
ER ga ik ook volgen dit keer hoor , met Nicolas van de Pfaffs
ja dat stond op hyves vorige week, dat ze had meegedaanquote:Op maandag 18 juli 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh god, echt, Do in dr stringbikini de hele dag?
Oh boy, dat wordt wat voor je![]()
Kan ze dr heilige maagdimago weer mooi van zich afschudden
Ik zal je regelmatig BeetleBaby updates whatsappen.quote:
lekker rustig voor debbyquote:Op maandag 18 juli 2011 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb van Indaha Pfaffs dvd's in de leen al
![]()
Nicolas doet ook mee, amai, wat zal die moe zijn
Amai neeje, met wie moet ze dan ambras maken?quote:
Ik was net boodschappen gaan doen en heb me niet gehaast.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Ze blijft voor de nacht toch ook zindelijk en stil?
5.5 uur vind ik dan niet zo lang, mss wel voor Bink als die twee druk gaan lopen doen
Als ze slim is heeft ze dr internet uitstaan in dldquote:Op maandag 18 juli 2011 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal je regelmatig BeetleBaby updates whatsappen.
Of je nou wilt of niet
Owja kutquote:Op maandag 18 juli 2011 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ze slim is heeft ze dr internet uitstaan in dld
Ja, kweenie hoor. Maar een foon rekening van +100 euro lijkt me niet zo jofelquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb daar wifi hoor. Wat denk je, dat Hara in een tent gaat?![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel echt matig dat dit mijn eerste buitenland wordtquote:Op maandag 18 juli 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, ik dacht die is zo blij dat ze es abroad mag, die gaat desnoods in een tent of onder een brug
Iets in de pompquote:Op maandag 18 juli 2011 14:10 schreef Greys het volgende:
Q wat was het nou met de vaatwasser?
Iets simpels, of echt iets kapot?
Go get a job and make some moneyquote:Op maandag 18 juli 2011 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind een inzamelingsactie voor die zielige Hara wel op zijn plaats. Laten we genoeg doneren zodat ik naar Egypte, Peru, Griekenland en Italie kan
Dat ze dan nog mag überhauptquote:
Nou, de basisschool ben ik iig voorbijquote:Op maandag 18 juli 2011 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik had op de basisschool al zoveel gezien dat we er al blasé van waren![]()
Zusje, jaquote:Op maandag 18 juli 2011 14:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Woont je zus (toch?) nog thuis dan Hara?
Oohh, ik heb er juist heel fijne herinneringen aan, vorig jaar nog een week terug geweest.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
In Zeeland hebben we es toen mn broertje net geboren was ( en ik dus 12 was en mn zusje 10 ) met hond en krijsende baby in een fucking sta caravan in Zeeland gezeten.
2 weken in de hoerenregen.
Ooooooh dat was echt echt de hel, niemand van ons wil ooit nog naar Zeeland
Ik zou het er voor over hebben om dan maar gewoon géén pannenkoeken te etenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:20 schreef Oognip het volgende:
Ik was van plan om een tijdje zonder zuivelproducten te gaan leven. In mijn misselijk-dagboek (:+) begin ik een klein beetje een patroon te herkennen. Eens kijken of ik zonder zuivel minder misselijk ben.
Helaas heeft mijn vriend al boodschappen in huis gehaald voor pannenkoeken vanavond
En je hebt verder niieeets in huis?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:20 schreef Oognip het volgende:
Ik was van plan om een tijdje zonder zuivelproducten te gaan leven. In mijn misselijk-dagboek (:+) begin ik een klein beetje een patroon te herkennen. Eens kijken of ik zonder zuivel minder misselijk ben.
Helaas heeft mijn vriend al boodschappen in huis gehaald voor pannenkoeken vanavond
Ik vind die dingen helemaal niet lekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar wat heeft het leven nog voor zin zonder de heerlijkheid van een verschgebakken pannenkoeck?
Dan eet je wat anders?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:20 schreef Oognip het volgende:
Ja nou, we zaten daar in de regen, die regen maakte een hels kabaal op die pokkecaravan. We waren gewend om met het vliegtuig naar leuke hotels met zwembaden en zulks op leuke bestemmingen te gaan. Het jaar ervoor hadden we drie weken rondgereisd door California.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oohh, ik heb er juist heel fijne herinneringen aan, vorig jaar nog een week terug geweest.
Die zijn NOG viezer dan gewone pannekoekenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Je kunt ook pannenkoeken op waterbasis maken of met soja
Afzien, zeg ik je, afzien!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou, we zaten daar in de regen, die regen maakte een hels kabaal op die pokkecaravan. We waren gewend om met het vliegtuig naar leuke hotels met zwembaden en zulks op leuke bestemmingen te gaan. Het jaar ervoor hadden we drie weken rondgereisd door California.
En daar zit je dan ineens, met een krijsend broertje van 3 maanden in een caravan in donker Zeeland.
Onze wereld was echt ingestort
Rustig maarquote:Op maandag 18 juli 2011 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het er voor over hebben om dan maar gewoon géén pannenkoeken te eten
Dan haal je toch iets anders voor jezelf?
Ik probeer tenminste dingenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
En hoppa Oognip, jij bent zo goed in het doorvoeren van plannen he
Nou geloof me, dat was echt afzien hoor, zelfs mn moeder had het er laatst nog es over, dat dat een van de weinige momenten was dat ze spijt had van dat ongelukje dat mn broertje wasquote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Afzien, zeg ik je, afzien!
Wij gingen binnen Europa op vakantie. Frankrijk, Italië, Engeland, Duitsland, Denemarken, van alles. Ik was 16 toen ik voor het eerst ging vliegen, naar Bulgarije, op wintersportDat was toen nog niet zo gewoon als nu. Mijn moeder vloog toen ook voor het eerst
Die vond het toch eng
Ik ook, sushi. En ik hoor de meest walgelijke horror verhalen eroverquote:
Ik lees net dat je ze kunt maken met spa rood (of ander prikwater). Dat schijnt net zo goed te gaan. Experimentje waard toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:29 schreef Oognip het volgende:
Rustig maarIk ga ook geen pannenkoeken eten. Ik zei alleen dat m'n vriend het in huis had gehaald en dat het een beetje jammer is (van het geld). Hij gaat niet in zijn eentje pannenkoeken eten.
Oe, ik kan wel dietiste wordenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Boeh, ik moet aan de bouillon van de diëtiste, vanwege de leegloop. Ik ben helemaal geen soepmens
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik lees net dat je ze kunt maken met spa rood (of ander prikwater). Dat schijnt net zo goed te gaan. Experimentje waard toch?
Ik zal het in de groep gooienquote:Op maandag 18 juli 2011 14:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik lees net dat je ze kunt maken met spa rood (of ander prikwater). Dat schijnt net zo goed te gaan. Experimentje waard toch?
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij gingen naar Noorwegen leuk bergbeklimmen ed![]()
En toen wij nog heel klein waren naar Duitsland en Frankrijk. Alleen heb ik van die leuke ouders die na 1wk weer naar een andere camping gingen en een zwembad was niet nodig hoorwij gingen kerken en steden bezoeken
1x zijn we naar Tsjech-Slowakije geweest en toen was de opslag met benzine ontploft en konden we dus niet van de camping afwe hebben haast alleen maar gezwommen en zijn met de trein naar Praag geweest
Nooit geleerd dat je eerst moet proeven voor jequote:
Wat een boer niet kent eet ie nietquote:Op maandag 18 juli 2011 14:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nooit geleerd dat je eerst moet proeven voor jemag zeggen?
*wijst*quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gemist dat Harara met vakantie gaat!![]()
Fijne vakantie!Op de *rillll* camping?
![]()
Met mijn ouders gingen we naar Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Kroatië en wat er verder met de auto te bereizen viel. Op mijn 17e ging ik op uitwisseling naar de UK met mijn nichtje. EN daarna zelf op vakantie of met vrienden.
Maar mijn familie heeft ook een Zeeland trauma.Vooral mijn moeder, nadat pap haar op de eerste dag in de stromende regen in de caravan achterliet met 2 kindjes van 2 en 4 terwijl hij even naar het toilet ging. Mijn moeder heeft 2 uur in groeiende angst afgewacht tot ze ons uiteindelijk maar alleen liet om 112 (toen 06-11) te gaan bellen.... en mijn vader genoeglijk aan een pilsje in de kantine vond. Dat is nooit echt meer goedgekomen. Zeker niet omdat het de rest van de 2 weken ook regende en ik na 5 dagen alles nat had (kon net lopen dus PLETS!)._O-
Ik deed een poging om geen vlees meer te eten en dat lukte niet dus ben ik overgestapt op biologisch vlees dus wat zeik je?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik probeer altijd alles hoor![]()
Maar ik zit hier niet te janken na het zien van een filmpje om vervolgens 3 dagen vegetariër te worden en dan te zeggen dat het niet vol te houden is![]()
Ik vind het knap dat je jezelf nog serieus kunt nemen met die dingen af en toe
Het stomme was, mijn vader snapte haar probleem ook écht niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:38 schreef Rewimo het volgende:
[..](achteraf dan hè, kan me voorstellen dat ze er toen niet blij mee was)
Sorry schatje.quote:
Royal Crappinquote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef Nonneke het volgende:
Hebben ze de samenstelling van mn Royal Canin brokjes veranderden ik me maar afvragen hoe die kat toch zo aan de schijt kwam
Typische mannenreactie jaquote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef Cat22 het volgende:
Het stomme was, mijn vader snapte haar probleem ook écht niet.![]()
'Jamaar, je weet toch dat mij niks overkomt schat? Je maakt je veel te snel zorgen'![]()
Mannen.![]()
We hadden het er pas nog over en volgens mij vond hij haar reactie nog steeds ietwat overtrokken.
Mocht het eerder wel dan?quote:
Dan doe eens gauw on line zetten zodat ik kan kijken of ik niet een wit kitten heb aangeschaftquote:Op maandag 18 juli 2011 14:46 schreef Cat22 het volgende:
De kittens zijn toch zo schattig.![]()
Net een filmpje gemaakt van dromende kittens en heul veul foto's. En toen was mijn accu weer dood.
Wat ik zeg, accu dood dus die ligt aan de navelstreng. En ik ben zo briljant geweest een Olympus te kopen waarvan het geheugenkaartje niet rechtstreeks in mijn pc past dus ik heb een werkende camera nodig.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan doe eens gauw on line zetten zodat ik kan kijken of ik niet een wit kitten heb aangeschaft
Staat op mijn 'moet ik nog kopen' lijstje. Al een jaar of zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:55 schreef Rewimo het volgende:
Extra accu misschien een ideetje? [ afbeelding ]
Was je nog in de buurt ookquote:Op maandag 18 juli 2011 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ging naar de Utrechtse Heuvelrug en Zeeland
Een cardreader helpt je weinig als je wilt fotograferen of filmen en je accu is leegquote:Op maandag 18 juli 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Cardreader is goedkoper dan een extra accu!
Met een cardreader kun je wel je foto's overzetten als je accu leeg is van je camera en je kaartje niet in je pc past flappiequote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een cardreader helpt je weinig als je wilt fotograferen of filmen en je accu is leeg
Dan moet je gewoon een andere cameraquote:Op maandag 18 juli 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Met een cardreader kun je wel je foto's overzetten als je accu leeg is van je camera en je kaartje niet in je pc past flappie
Ja heej ik heb dat probleem dan ook niet hoorquote:
Nee hij kopieert ze gewoon naar zijn eigen fotomappen via deze computer, hij heeft dat eerst wel via Olympus gedaan maar daarna kon hij de library niet meer openenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Cardreader is goedkoper dan een extra accu!
@ Indaha, gebruikt jouw man dat onmogelijke programma van de camera of heeft ie dat net als ik ook opgegeven?
Kost centjens.quote:
Hahahaha ja, dat programma was echt een crime, ik gebruik ook gewoon mn eigen gedoe maar, veel sneller en makkelijkerquote:Op maandag 18 juli 2011 15:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hij kopieert ze gewoon naar zijn eigen fotomappen via deze computer, hij heeft dat eerst wel via Olympus gedaan maar daarna kon hij de library niet meer openen
Je vlop zit op de post!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt ja![]()
en de geluiden die dan uit zo'n katje komen
M is handmatig meestalquote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh tipje van mij voor de man Indaha, actiefoto's maak je het beste met P ( handmatig ) en dan kun je of zelf je iso en shit instellen of alles op auto instellen, en dan helemaal onderaan, kun je hem reekjes laten schieten, zo lukken ze prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |