SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
waar ging jij ook alweer heen?quote:
Ik DM je.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar ging jij ook alweer heen?
ik weet alleen nog dat je het niet leuk vond..
je wilt niet achtervolgt worden?quote:
veel plezier!quote:Op maandag 18 juli 2011 10:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga zo naar de bus, tot over 11 dagen!![]()
Veel plezierquote:Op maandag 18 juli 2011 10:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga zo naar de bus, tot over 11 dagen!![]()
Dat is schijt!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Over wat ik geleerd heb, de lessen die ik gegeven heb, van alles eigenlijk.
Van hetzelfde.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:25 schreef HappyBob het volgende:
Lang geslapen [ afbeelding ] Voel mij weer levend.
HBOquote:Op maandag 18 juli 2011 11:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt, ik word hier niet wijzer van. Vage HBO dingesten.
ken ik jou ?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat wie ben jij waarom post je hier he ehehehee,,l'''//???
breaking bad begint deze week weerquote:Op maandag 18 juli 2011 11:47 schreef HappyBob het volgende:
Ik zoek een film of serie om te kijken. Steun deze man in zijn zoektocht.
Nieuwe telefoon gemaakte afspraken.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:48 schreef sharr het volgende:
Mijn nieuwe telefoon is er, maar ik krijg Whatsapp niet geinstalleerd. FML.
Breaking Bad wacht ik ook nog op.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
breaking bad begint deze week weer
top gear is weer begonnen
i am number four is een goeie film (want Dianna Agron)
Game of Thrones. Soort Lord of the Rings meets Sopranos meets iets meer actie serie. goede acteurs verhaal soundtrack en effectenquote:Op maandag 18 juli 2011 11:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Breaking Bad wacht ik ook nog op.
Top Gear kijk ik alleen als ik per ongeluk voorbij zap op de tv.
I Am Number Four al gezien.
Toch bedankt voor je inbreng. Een waarderingsduimpje voor jou [ afbeelding ]
Game of Thrones wacht ik ook op het volgende seizoenquote:Op maandag 18 juli 2011 11:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Game of Thrones. Soort Lord of the Rings meets Sopranos meets iets meer actie serie. goede acteurs verhaal soundtrack en effecten
The Hard Times Of RJ Berger?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Game of Thrones wacht ik ook op het volgende seizoen [ afbeelding ] Prachtige serie inderdaad [ afbeelding ]
Slechte Nederlandse lessen op het HBOquote:Op maandag 18 juli 2011 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey meisjj hoe gaatie tan me jouw??
Ik heb echt ontzettend veel zin in het nieuwe seizoen van Breaking Bad.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Breaking Bad wacht ik ook nog op.
Top Gear kijk ik alleen als ik per ongeluk voorbij zap op de tv.
I Am Number Four al gezien.
Toch bedankt voor je inbreng. Een waarderingsduimpje voor jou [ afbeelding ]
Deze ken ik nietquote:
kusje terug vanaf mijn werkquote:
over een nerd met een lange fallusquote:Op maandag 18 juli 2011 11:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze ken ik nietVertel me over jouw ervaring als kijker [ afbeelding ]
Het is grappig, heel amusant ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze ken ik nietVertel me over jouw ervaring als kijker [ afbeelding ]
Superbadquote:Op maandag 18 juli 2011 11:59 schreef HappyBob het volgende:
Wat voor soort humor? Vergelijkbare serie/film?
Deze download zet ik maar even aan danquote:
Na alle seizoenen 3 keer te hebben gezien wordt het toch minderquote:Op maandag 18 juli 2011 12:00 schreef FreezePop het volgende:
Ben zelf meer een Rocket Power dan een Spongebob. Sorry.
quote:
maar maar jij bent toch 26 ofzozoquote:Op maandag 18 juli 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig ook: superhero squad
en natuurlijk phineas & ferb en Kick Buttowski
Ik ben niet zo thuis in de cartoons van tegenwoordig. El Tigre en Phineas & Ferd zijn de laatste die ik echt leuk vind.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig ook: superhero squad
en natuurlijk phineas & ferb en Kick Buttowski
Tekenfilms nasynchroniserenquote:
Midden jaren 90 toen alles nog in het Engels zonder ondertitels wasquote:Op maandag 18 juli 2011 12:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tekenfilms nasynchroniserenVerpest het gelijk helemaal [ afbeelding ]
Cartoon Network vroegerquote:Op maandag 18 juli 2011 12:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Midden jaren 90 toen alles nog in het Engels zonder ondertitels was
Als kind maakte dat geen ruk uittt.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tekenfilms nasynchroniserenVerpest het gelijk helemaal [ afbeelding ]
28, maar cartoons blijven leuk af en toe.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 12:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Midden jaren 90 toen alles nog in het Engels zonder ondertitels was
Hehe ja inderdaad. Al vond ik het wel vervelend toen ik klein wasquote:
Wacky Races en The Flinstonesquote:
Zo heb ik Engels geleerd al ver voor de middelbare.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Hehe ja inderdaad. Al vond ik het wel vervelend toen ik klein wasBegreep er geen donder van.
meh ik ben er overheen gegroeid. alleen als ik het eerste seizoen van pokemon zie kijk ik. anders nooitquote:Op maandag 18 juli 2011 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
28, maar cartoons blijven leuk af en toe.
quote:Op maandag 18 juli 2011 12:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wacky Races en The Flinstones
En de 2e generatie: Cow&Chicken, Dexter's Lab, What a Cartoon, Courage
Hoe oud ben jij nu?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo heb ik Engels geleerd al ver voor de middelbare.
Bewust misschien niet..maar dit achtervolgt je je hele leven.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als kind maakte dat geen ruk uittt.
Dick Dastardly & Muttley In Their Flying Machines en Johnny Bravo moeten ook even in dit rijtje opgenomen wordenquote:Op maandag 18 juli 2011 12:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wacky Races en The Flinstones
En de 2e generatie: Cow&Chicken, Dexter's Lab, What a Cartoon, Courage
Hoe kon ik ze vergeten.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bewust misschien niet..maar dit achtervolgt je je hele leven.
[..]
Dick Dastardly & Muttley In Their Flying Machines en Johnny Bravo moeten ook even in dit rijtje opgenomen worden
in dat geval nomineer ik nog ed, edd & eddyquote:Op maandag 18 juli 2011 12:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bewust misschien niet..maar dit achtervolgt je je hele leven.
[..]
Dick Dastardly & Muttley In Their Flying Machines en Johnny Bravo moeten ook even in dit rijtje opgenomen worden
IK HAAT JE GA WEG BAHBBAHBAH JIJJ UGHHHLGLGLG.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:15 schreef ValHallen het volgende:
Oh en: Radio 49 homo's en ARG piraatjes kunnen per definitie niet met elkaar opschieten/myth busted
Je bent er net 4 minuten ik ken je niet misschien ben je wel een gigantische lulquote:Op maandag 18 juli 2011 12:15 schreef ValHallen het volgende:
Oh en: Radio 49 homo's en ARG piraatjes kunnen per definitie niet met elkaar opschieten/myth busted
Patjen1875 vind me geen lulquote:Op maandag 18 juli 2011 12:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je bent er net 4 minuten ik ken je niet misschien ben je wel een gigantische lul
ValHallen, afgekort VH werd geboren op 15 december in het jaar 1987.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok ok, vertel eens meer over jezelf.
Oke oke, hoi.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ValHallen, afgekort VH werd geboren op 15 december in het jaar 1987.
Zijn hobby's zijn films kijken, voetbal, muziek luisteren en draaien en lezen. Iedereen denkt dat ik naar vuige metal luister terwijl ik werkelijkheid een tyfushekel heb aan metal.
Oh en ik ben samen met Patje tot de ontdekking gekomen dat Cassis geweldige bazendrank is als je heb geblowd.
kun je dat uit het woord hai afleiden?quote:
Dit vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je dat uit het woord hai afleiden?
Noord-Holland.quote:
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je dat uit het woord hai afleiden?
Oh zo, ik heb hem voor het eerst gezien op de BBQ meet van Myraela.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Noord-Holland.
[..]
NeeMaar omdat Patje.
Oohh. Hij is tof ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh zo, ik heb hem voor het eerst gezien op de BBQ meet van Myraela.
quote:Op maandag 18 juli 2011 12:34 schreef gianni61 het volgende:
voor mij komen jullie allemaal uit het noorden
Goeie kerel ja. We kwamen elkaar weleens tegen in het begin van onz radio, maar hij dacht dat ik een vuige metalhead was en ik dacht dat hij een trancenicht was. Bleek dat we eigenlijk best veel gemeen hadden en alles, heb me helemaal kapot gelachen met hemquote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oohh. Hij is tof ja.
[..]Limburger.
Nou, leuk tochquote:Op maandag 18 juli 2011 12:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goeie kerel ja. We kwamen elkaar weleens tegen in het begin van onz radio, maar hij dacht dat ik een vuige metalhead was en ik dacht dat hij een trancenicht was. Bleek dat we eigenlijk best veel gemeen hadden en alles, heb me helemaal kapot gelachen met hem
quote:Op maandag 18 juli 2011 12:37 schreef FreezePop het volgende:
Noord Holland one love helden provincie
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
godver dat deed ik nette laat natuurlijk
hoihoiquote:Op maandag 18 juli 2011 13:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hallo opeens posten jullie veel nu ga ik het niet teruglezen hoor
mocht je willenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga gewoon in de weekenden in de efteling werken en dan bij jan slapen, goede plannen goede plannen
alleen de weekenden tochquote:Op maandag 18 juli 2011 13:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
mocht je willennee blijf maar lekker bij mij in de buurt wonen anders ga ik je ook missen
jan komt maar hier heen en je gaat maar bij artis werkenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen de weekenden tochdoor de weeks studeer ik gwn in amsterdam
kammawattus?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
godverdomme teringtakketyfuszooi negatief bindend studieadviesss
kut wat nu jezus
wat O_Oquote:Op maandag 18 juli 2011 13:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
godverdomme teringtakketyfuszooi negatief bindend studieadviesss
kut wat nu jezus
Ik zag je foto's ook op facebookquote:Op maandag 18 juli 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is het leukste
zoekt klinker knuffelende smiley..quote:
Kinda sucksquote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef Creeg het volgende:
Halllooooo
Dacht Creegje even vakantie te hebben, maar neee Creegje moet nu lekker elke dag van 4 tot 12 werken tot 24 juli jeeeeeeee
En daarna lekker vrolijk door.. jeee, dus weer geen vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voelde mij even licht beledigd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Op mijn telefoon dan weer wel, maar computer niet
Als een echte hosselaarster:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:21 schreef Flippiee het volgende:
Suikerwater, essentieel voor cocktails. Missie suikerwater failed, conclusie geen cocktail
Jeetjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ja. Moet helpen verhuizen maar moet daarvoor wel door half Nederland rijden.
Dan heb je ook niet veel nuttigs gedaan zeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:56 schreef HappyBob het volgende:
Inloggegevens van hyves opgezocht en verwijderd [ afbeelding ] Meest nuttige dat ik dit jaar heb gedaan.
In mijn ogen was dit best nuttigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet veel nuttigs gedaan zeg.
Nee nee, dat doe ik zeker niet. Dit is een mijlpaal in je leven natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:04 schreef HappyBob het volgende:
Dit is het begin van een nieuw hoofdstuk in mijn leven. Onderschat dit niet.
Neehoorquote:
Gaafquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehoor
Jongens, ik ga straks winkelen in Utrecht, waar moet ik heen? Ik kom daar nooit
Ik ken alleen de winkels voor mannenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehoor
Jongens, ik ga straks winkelen in Utrecht, waar moet ik heen? Ik kom daar nooit
Daar heb ik toch niets aanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ken alleen de winkels voor mannen
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SorryKan er verder ook niets aan doen
Volgende keer als ik in Utrecht ga shoppen, ga ik wel op jurkjesjacht.
Trek jij dan ook een jurkje aan? Dan maken we er een echte Girls night out vanquote:
Altijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Trek jij dan ook een jurkje aan? Dan maken we er een echte Girls night out van [ afbeelding ]
Oh oke, maar ik draag bijna nooit jurkjes... Maar toch lief hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SorryKan er verder ook niets aan doen
Volgende keer als ik in Utrecht ga shoppen, ga ik wel op jurkjesjacht.
Mag ik meedoen? Dan doe ik ook wel een jurkje aan en lak ik jullie nagels.quote:
Ow ja, herinneringen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mag ik meedoen? Dan doe ik ook wel een jurkje aan en lak ik jullie nagels.
Hoi jij!quote:
Dalequote:
Lieve Klinkieeequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ow ja, herinneringen!
[..]
Hoi jij!
Foutje tochquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lieve Klinkieee![]()
wat is met die pi dan ?
middag al hoorquote:
Blauw weer? Of groen? Of bloemetjes?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ow ja, herinneringen!
[..]
Hoi jij!
Oew, ik heb ook nog kleurtjes gekocht, geen groen kleurtje tho. Maar kan jij bloemetjes lakken dan ja?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Blauw weer? Of groen? Of bloemetjes?
oh sorryquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Foutje toch
[..]
middag al hoor
Met mij is het goed. Heb maar liefst 6 uur geslapenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor mij iets tekort om 100% te presteren. En hoe is het met jou Bobje?
En nu moeten we dus weer een nieuw plekje vinden..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:33 schreef Chloroform het volgende:
Haha hier zitten de NB'ers dus overdag oke nou gr gr
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En nu moeten we dus weer een nieuw plekje vinden..![]()
GRAPJE!
Dit is geen NBquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Één babygeitje voor je grapje.
Krijg ik alleen het plaatje, of ook echt het geitje? Dan weet ik of ik mijn octopus in z'n kooitje moet stoppen. Kusje&liefde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Één babygeitje voor je grapje.
Maar het is vakantie toch? Dan hoef je niet 100% te presteren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor mij iets tekort om 100% te presteren. En hoe is het met jou Bobje?
Jaja, rustig maar kippetje.quote:
Je krijgt ze allebei! Kusje&liefde terug.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Krijg ik alleen het plaatje, of ook echt het geitje? Dan weet ik of ik mijn octopus in z'n kooitje moet stoppen. Kusje&liefde.
Daar heb je gelijk in ja. En met mij gaat het goed, vakantie gaat goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met mij is het goed. Heb maar liefst 6 uur geslapenBen beetje mijn ritme aan het veranderen ook..omdat we volgende week in de nacht door Frankrijk gaan rijden..dus dan is het wel zo relaxt als ik niet in slaap val achter het stuur
Vertel mij nu eens hoe het met jou is. Hoe was afgelopen nacht? [ afbeelding ]
Keine idea want ik word nu door AH gebeld als ze mij nodig hebbenquote:
Jawel, gewoon volle gas voor alles. Liefst alles in 1x goed doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar het is vakantie toch? Dan hoef je niet 100% te presteren.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja. En met mij gaat het goed, vakantie gaat goedAfgelopen nacht was super gezellig. Boel gelachen en gedronken.
[..]
Keine idea want ik word nu door AH gebeld als ze mij nodig hebben
[..]
Jawel, gewoon volle gas voor alles. Liefst alles in 1x goed doen
Speciaal voor deze harde werker:quote:
Water..jazeker. Het is dan ook golfsurfen..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Bob zie je dit ook tijdens het surfen?
Gaaf. Maar krijg je dan geen water in je oren + neus?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Water..jazeker. Het is dan ook golfsurfen..
nee bob heeft geen neus en orenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaaf. Maar krijg je dan geen water in je oren + neus?
Oren niet zoveel last van..en neus komt af en toe wel wat water uitlopenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaaf. Maar krijg je dan geen water in je oren + neus?
Noes, hoe is dat gebeurd dan?quote:
Ohja, oke, heftig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oren niet zoveel last van..en neus komt af en toe wel wat water uitlopen
Dat is niet echt bepaald het heftigste gedeelte van surfen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, oke, heftig.Mag ik meer vragen stellen?
Hehe. Oke, staat genoteerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is niet echt bepaald het heftigste gedeelte van surfen hoor [ afbeelding ] En jij mag mij altijd vragen stellen [ afbeelding ]
Als ik goed sta is het gewoon de golf uitrijden..dus hangt erg af van de golven. Maar deze vakantie wil ik wat meer bochtjes oefenen..dus als de golven mooi breken dan kan zo'n rit wel even duren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe. Oke, staat genoteerd.Hoe lang blijf jij gemiddeld staan zo op je surfplank op de golven?
Oh, dat is wel logisch, gaaf.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik goed sta is het gewoon de golf uitrijden..dus hangt erg af van de golven. Maar deze vakantie wil ik wat meer bochtjes oefenen..dus als de golven mooi breken dan kan zo'n rit wel even duren.
Dit is m'n 2e jaar. Alleen vorig naar maar 2 weken gesurfd. Dit jaar wetsuit kopen en misshien een surfboard..dan kan in Nederland ook wat vaker surfenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, dat is wel logisch, gaaf.Hoe lang surf je al?
Oh twee jaar maarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is m'n 2e jaar. Alleen vorig naar maar 2 weken gesurfd. Dit jaar wetsuit kopen en misshien een surfboard..dan kan in Nederland ook wat vaker surfen
Aan de kustquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh twee jaar maar![]()
Maar dat is tof wel, waar kan je in Nederland surfen dan?
Die mannenschoenen op die site.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aan de kustwww.magicseaweed.com
De golven zijn alleen wel minder natuurlijk.
Huh wat, ik ben onschuldig!quote:
Vader is janquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie is je vader en je zus? Als je deze vraag kan beantwoorden weet ik genoeg.
Reef heeft nu ook schoenen..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die mannenschoenen op die site.
Op facebook sta ik volgens mij al ergens met m'n wetsuit aanquote:
Wie is het dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie is je vader en je zus? Als je deze vraag kan beantwoorden weet ik genoeg.
Achtergrond van mijn telefoon vanaf heden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Reef heeft nu ook schoenen..
[..]
Op facebook sta ik volgens mij al ergens met m'n wetsuit aan
Een antwoord die in geen enkel opzicht bij de vraag past.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een user. [ afbeelding ] Die in het begin vaak mee postte.
Oh myquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Achtergrond van mijn telefoon vanaf heden.
DM.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een antwoord die in geen enkel opzicht bij de vraag past.
Appelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was het Rainb0ws of Omdatappel?
[..]
Een user. [ afbeelding ] Die in het begin vaak mee postte.
En met een ban valt sowieso niet te posten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:00 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Appel
En ik heb een nieuw account aangemaakt omdat ik met mijn vorige een slechte naam had.
idd permban had ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En met een ban valt sowieso niet te posten.
Nee fout.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:00 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Appel
En ik heb een nieuw account aangemaakt omdat ik met mijn vorige een slechte naam had.
Das wel balen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hoefde niet eens te tekenen voor mijn ontslag. Heb ik voor niks mijn handtekening geoefend.
Nu dus weerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:00 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Appel
Heerlijk na een dag hard werken. Maar waarom heb ik nog steeds geen kudos gekregen voor m'n filmpje?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef FreezePop het volgende:
Groetjes vanuit mijn warme bedje in eigen huis.
sorry man zat op 3g datalimiet etc. Goede cover wel maar origineel beter.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heerlijk na een dag hard werken. Maar waarom heb ik nog steeds geen kudos gekregen voor m'n filmpje?
Hoe ging het?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef FreezePop het volgende:
Groetjes vanuit mijn warme bedje in eigen huis.
Vergevingsgezind als ik ben, zal ik ook dit gewoon accepteren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
sorry man zat op 3g datalimiet etc. Goede cover wel maar origineel beter.
goed goed alles viel reuze mee. beetje heisa met ikea dingen en bank maar net omhoog gekregen na veel wikken en duwen. leuke dag wel moe. Nu onder de dekentjes lekker warm in bed.quote:
Origineel is gwn mooier. Instrumenten iets zwaarder. viool van kleine aziaat was te hoogquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20er:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vergevingsgezind als ik ben, zal ik ook dit gewoon accepteren.
lief nu fotos want pups zijn liefquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn buurvrouw heeft een nieuwe pup.
Opkroppen is niet goed, ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef FreezePop het volgende:
Ik krop alles liever op. Dan lijk ik zo leuk van buiten.
Ik kan niet goed opkroppen. Na een tijdje komt alles er toch wel uit. Vooral met veel gezeur en geklaag.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Opkroppen is niet goed, ik spreek uit ervaring.
Heb je al wat aan dat meisje gevraagd?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik kan niet goed opkroppen. Na een tijdje komt alles er toch wel uit. Vooral met veel gezeur en geklaag.
Ze is op vakantie. Wel op beetje op facebookberichtjes gereageerd met langere berichten. Beetje interesse in wat ze doet. Twijfel een beetje of ze het wel is voor me. Beetje twee aparte werelden terwijl we maar 10 km van elkaar zitten. Als je wist waar ik woon en wist hoe we over elkaar denken begreep je het wel.quote:
Nou vertel ..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ze is op vakantie. Wel op beetje op facebookberichtjes gereageerd met langere berichten. Beetje interesse in wat ze doet. Twijfel een beetje of ze het wel is voor me. Beetje twee aparte werelden terwijl we maar 10 km van elkaar zitten. Als je wist waar ik woon en wist hoe we over elkaar denken begreep je het wel.
hihiquote:
Oh..quote:
hoi klinkiequote:
je kunt af en toe zn golfclubs lenen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Handig een vader die huisarts is.
nepdokterquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry Bobje.En nee mn vader golft niet.
Hihiquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry Bobje.En nee mn vader golft niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |