Zo, eindelijk uitgeslapenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:15 schreef tomaat52 het volgende:
Kom op, SwJ, waar blijf je, ouwe rukker?
ik zal even aan JKIV op twitter vragen voor de playlistquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
Shaggy, hell yeah!
Bedankt Ajaciedgister heb ik nou voor het 1st gemist vanaf dat het foute uur begonnen is!
Wacht, Dit topic promoten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
haha ja is goed
JKIV =? die radio DJ? Zo ja weet hij van dit topic al ?:O
Vandaag is het een beetje matig inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren was het foute uur stukken beter. Bijvoorbeeld Alphaville, Monty Python
Die balk.quote:nieuwe topicsmijn actieve topicsactieve topicsbookmarkscustom menutop 500resetibood.comVis een optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wormpje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Een eigen huis, een plek onder de zon!!![]()
Droplul.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb het gemist
Dan maar naar de homo top 100 luisteren op 3fm.
Dit ook nietquote:
Meatspin?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit nummer, de visuele beelden
'You spin me round .... '
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:36 schreef Roburtt het volgende:
ik slaap altijd nog tijdens het foute uur
en tevens luister ik geen qmusic
sorryquote:
Ik lust ook geen kaasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:36 schreef Roburtt het volgende:
ik slaap altijd nog tijdens het foute uur
en tevens luister ik geen qmusic
Nou ik heb ze vorige week zaterdag gezien op Dutch Valley en ze vielen een beetje tegenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:06 schreef mstx het volgende:
In my hands I hold your smile and in my heart it runs so wild
You are the one you are unique I'm so in love you make me weak.
And the reason that I feel is like a shadow from a light
So if you have the chance to be with me be my shadow in the night.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |