Ik zeker niet iig, als ik dit topic niet had gezien was ik er nooooit op gekomen om te gaan bordurenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:54 schreef rebel-angel het volgende:
ik denk ook niet dat het ooit weer had opgepakt als ik dit topic niet was tegengekomen.
en er zijn zoveel leuke dingen te maken, nu je de juiste programma's weet.
en vanochtend zak ik bij het haaktopic nr 90 staan en bedacht ik zullen we dat met borduren ook gaan redden
Oh wat lief! Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:34 schreef Awaly het volgende:
Wow Loqi, daar begint echt al vorm in te komen, wat een werk! En wat is iedereen er druk mee bezig inderdaad, zo leuk, want als ik aan anderen vertel dat ik graag borduur kijken ze me aan alsof ik met iets vooroorlogs bezig ben dat totaal is uitgestorven![]()
Ik heb vorige week m´n Marktplaatsmanborduurgaren binnen gekregen en heb de kruissteekjes even achter me gelaten om andersoortig borduurwerk te doen, voor het eerst. Ik zie al wel dat ik niet zo handig ben ik gelijkmatige steekjes te maken, maar het is toch wel leuk om te doen:
[ afbeelding ]
Het staartje van het konijntje valt nu wel wat weg, maar misschien dat ik dat nog eens overdoe in een andere kleur.Hier zie je het beter![]()
[ afbeelding ]
Ja zeker wel, vandaar dat ik al een stukje lucht gedaan heb, wilde even wat rechttoe rechtaan doen zonder kleur te wisslenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:00 schreef rebel-angel het volgende:
@ loqi je ziet al helemaal de ridder, zie dat jij ook behoorlijk wat verschillende kleuren op een stuk heb zitten
@ awaly gaaf soort van freestyle borduren
vandaag verder niet geborduurd misschien zo nog even, vanavond geen tijd want dan gaan we uit eten
omdat ons huis verkocht issorry voor het offtopic
Ik bestel zelf regelmatig bij 123stitch.com. 8 strengen plus verzenden is daar 8,51 dollar, dus zo'n 6,10 euroquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:08 schreef annelotje het volgende:
hahaha ik ken het wel hoor. Had die pokemon ook echt 2 weken niet aangeraakt!
Ik heb al reactie van de markplaatsmeneer! Hij had 8 kleurtjes helaas niet dus die moet ik nog ergens anders scoren. Iemand anders nog een tip voor een goedkoop adresje? Hier in de winkel kosten ze ¤ 1,45!!
In de Van Kinsbergenstraat (in Eindhoven) zit een quiltwinkel waar ze ook borduurgaren verkopen. DMC is daar geloof ik 1,20 en ze verkopen ook Venus, wat volgens de verkoopster een stuk goedkoper is en goed genoeg als je het borduurwerk alleen maar op wilt hangen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:08 schreef annelotje het volgende:
hahaha ik ken het wel hoor. Had die pokemon ook echt 2 weken niet aangeraakt!
Ik heb al reactie van de markplaatsmeneer! Hij had 8 kleurtjes helaas niet dus die moet ik nog ergens anders scoren. Iemand anders nog een tip voor een goedkoop adresje? Hier in de winkel kosten ze ¤ 1,45!!
Alleen zijn de verzendkosten daar wel standaard 7 euro... Dan is het voor 10quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef Sugarsnap het volgende:
bij handwerkpost zijn strengetjes dmc ¤0,60
dat is ook zo! ik heb daar alleen garen besteld in combinatie met andere dingen, dus nooit aan gedacht. Belachelijk eigenlijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Alleen zijn de verzendkosten daar wel standaard 7 euro... Dan is het voor 10
Strengen niet echt rendabel tov bijv pipoos... Ik heb zelf ook geen idee. Er staan nog wat van die figuren op mp, misschien een van die proberen?
blol, afzetters, dat kan toch gewoon in een envelop?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Alleen zijn de verzendkosten daar wel standaard 7 euro... Dan is het voor 10
Strengen niet echt rendabel tov bijv pipoos... Ik heb zelf ook geen idee. Er staan nog wat van die figuren op mp, misschien een van die proberen?
Oh dat is rot, zou wel heel erg zonde zijn idd als je er nu uren en uren en uren in zou steken en het wordt niksquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:09 schreef annelotje het volgende:
net nog een keer kritisch mn patroon bekeken van de wereldmap en wordt er een beetje verdrietig van. Hij is echt niet naar mn zin! Omdat in het originele plaatje de namen van de werelddelen geborduurd zijn met 1 draadje en dan echt letters neemt KG dat niet mooi over. En van het origineel snap ik eigenlijk geen fluit. Die heb ik uitgeprint maar de hokjes verschillen per a4tje in grootte dus komt het niet mooi uit
Ik twijfel of ik me hier nu wel op moet storten....
Maar even met mn vriend overleggen als ie thuis is. Heb geen zin om een jaar met iets bezig te zijn wat uiteindelijk niet mooi gaat worden.
Ik heb besteld bij die die in het vorige topic genoemd werd en dat is deze advertentie:quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:59 schreef pluissebol het volgende:
Dit gaat hem worden, helaas geen bericht van het marktplaatsmannetje gekregen dus morgen toch maar weer naar de pipoos toe. Die marktplaatsman zijn mail begint toch met f.wal....... ????
[ afbeelding ]
Het is de hond van mijn zusje die op doek komt. Iets groter dan verwacht maar een leuke uitdaging.
Niet schrikken van het slechte Nederlands hoor, het is echt een betrouwbare verkoper als ik niet via hier van de verkoper had gehoord, was ik daar beslist op afgehaaktquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:04 schreef pluissebol het volgende:
Dank je wel miss_dynastie, ik zat dus duidelijk bij de verkeerde.
Preciesquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:23 schreef Whoopdidoo het volgende:
Zolang je nog niet betaald heb kun je er nog onderuit hoor, het is geen ebay
Proestquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:33 schreef pluissebol het volgende:
En dan blijkt meneer Zhao gewoon mijn achterbuurman te zijn![]()
Kan ze morgen gewoon gaan ophalen.
Jeetje dat word een slijtageslag voor mijn portomonnee zo dichtbij de leverancier.
Ik ook hoor!quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet schrikken van het slechte Nederlands hoor, het is echt een betrouwbare verkoper als ik niet via hier van de verkoper had gehoord, was ik daar beslist op afgehaakt![]()
auw voor je portemonnee maar ook wel handigquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:33 schreef pluissebol het volgende:
En dan blijkt meneer Zhao gewoon mijn achterbuurman te zijn![]()
Kan ze morgen gewoon gaan ophalen.
Jeetje dat word een slijtageslag voor mijn portomonnee zo dichtbij de leverancier.
Onverstandig is het niet, als je er maar een theedoek overheen legt en het strijkijzer niet op de heetste stand zetquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:09 schreef annelotje het volgende:
gisteren trouwens nog even flink aan mn yoshi's gewerkt. Als het qua tijd een beetje meezit dan hoop ik m deze week af te krijgen en dan en dan kan ik beginnen met pokemon!!! Ik ga linksbovenin beginnen
Moet ik trouwens mijn stof eerst strijken om de vouwen eruit te krijgen of is dat niet verstandig?
Strijken kan in elk geval gewoon hoor, als je het prettig vindt. Ik strijk zelf als ik het werkje wil inlijsten, want dat vind ik gewoon mooier.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:21 schreef annelotje het volgende:
ja er zitten een aantal flinke valse vouwen in. Nu zal ie wel soepeler worden naarmate dat ik aan het borduren ben dus ik kijk het even aan. Mocht het niet werken dan zal ik m voorzichtig strijken.
Oh jammer, maar welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:47 schreef pluissebol het volgende:
Nou een deal sluiten met het borduurzijdemannetje is geen doen. Het hele kleine mannetje met een nog veel kleiner vrouwtje en een boel kindjes praat nagenoeg geen nederlands. Nog slechter dan dat hij het schrijft.
Pakketje ziet er wel verzorgd uit. Niet in een zak gepropt ofzo maar netjes allemaal. Helemaal top dus.
Zal het met borduurzijde net zo werken als met kralen, dat het verzamelen van borduurzijde ook een verslaving gaat worden.
Is er ergens op internet een site die de kleurcodes met kleuren erbij heeft staan?
Ja, wij hebben er ook drie. Witte, harige Perzen die overal in huis mogen komen, maar het liefst alledrie binnen handbereik zittenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:40 schreef annelotje het volgende:
hahahaha grote kans dat ik mn stof vanavond ook zo aantref want ik bedenk me dat ik m geknipt heb en niet opgeruimt. Heb 3 (!!!) katten en 1 leeft in mijn hobbykamer. Die heeft zwarte haren das wat minder haha.
Hoe duur is 1 zo'n strengetje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:24 schreef annelotje het volgende:
een foto van mn eerste bestelling:
[ afbeelding ]
Er komt dus nog een tweede en grotere bestelling!!
Om weer even in te komen ga ik eerst deze maken: (halve kruissteekjes)quote:Op maandag 18 juli 2011 20:20 schreef annelotje het volgende:
wow flinke vordering loqi!
Leuk dat je mee komt praten renate. Wat wil je gaan maken?
5 jaar lang een webwinkel gehad met kralen, dus die voorraad is mega ondertussen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
Zei je kralen pluissebol? Ga dan nooit naar het noorden van tsjechie op vakantie. Wij hebben nu een kast vol (en mogen over 2 weken weer)
Ik ga vanavond aan mn tweede uiltje!
bij de marktplaatsman is 1 streng 0,36 ctquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:55 schreef annelotje het volgende:
Schattig patroon YYY!
Ik heb groot nieuws.. Het heeft heel lang geduurd maar de yoshi's zijn eindelijk af!!!!
[ afbeelding ]
En nog een detail van de laatste:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor welk project is dat? Ben het ff kwijt....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:33 schreef annelotje het volgende:
Ooh wat vervelend YYY en Miss Dynastie! Ik haat uithalen. Dat kost keiveel tijd en garen en alle tijd die je gespendeerd hebt aan het borduren is ook voor niets geweest.
Ik had gisteren helaas geen post. Had ik ook niet verwacht op maandag maar wel gehoopt natuurlijk. Hopelijk straks wel! Nog heeeeeel veeeeeel uurtjes werken en dan komen we erachter.
Jij wil MInke gewoon afpakkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat gaan jullie hard!
En...al toekomstig pedagoog maak ik me zorgen over de aandacht die jullie nog aan jullie kinderen geven... Nee hoor
Ik ben eigenlijk nogsteeds lui. En het is de schuld van de tv, want er is niets leuks meer, dusja dan doe ik niets.
Da's ook waarom ik geen 'update' plaats, je ziet voor mijn gevoel nauwelijks verschil... maaaaaarrrrr in jouw werk zie ik toch echt wel een behoorlijke voortgangquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:44 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ook eigenlijk niet, maar volgens mij is het wel leuk om te maken.
Ik had nog geen update geplaatst...maar in vergelijking met jullie kun je het geen update noemen.
[ afbeelding ]
Zo, dat is echt een tof cadeau!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:57 schreef annelotje het volgende:
ow ik heb trouwens weer iets bedacht... Mijn manager wordt over een half jaartje ( ik heb dus nog ff) 50 jaar en ze is helemaal fan van Elvis. Ik wil dus een elvis gaan borduren voor dr. Dat vind ze zeker leuk. We hebben een afdelingsbudget van 25 euro. Die zijn dan dus wel voor mij haha.
Op ebay zag ik ook kleinere pakkettenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:25 schreef annelotje het volgende:
ja ik weet het. Dat was volgens mij een pakket. En volgens mij ook een flinke... Ik wil er eigenlijk niet langer dan een maand over doen. Al was die van Arual inderdaad wel echt heel mooi.
Hmm misschien moet ik dr ff pm-en of ze het patroon nog heeft...
Er wordt ook buiten de EU verzonden voor 1,5 pondquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:13 schreef annelotje het volgende:
Ja ga wel ff knutselen. Al heb ik ook een leuk patroon op e-bay gevonden voor in dollars 1,50. Die ga ik ook onthouden. http://www.ebay.co.uk/itm(...)eo=1&vectorid=229508
ownee het zijn ponden. Dus ietsjes duurder..
Never mind hij stuurt ze via de post en dan binnen de UK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.crossstitchworld.com is een leuke site. Of bedoel je binnen Nederland? www.borduurgigant.nlquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:59 schreef StefanieV het volgende:
Ik lees hier steeds mee en zo kom ik ook steeds in de verleiding om er ook mee te beginnen haha Nee nee nee ik mag niet, heb genoeg te haken!![]()
Weet iemand waar je kleine borduurprojectjes kunt scoren waar alles inzit (het totaalpakket dus)![]()
NL of erbuiten maakt niet zoveel uit, ben zelf van BE haha ;-)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
http://www.crossstitchworld.com is een leuke site. Of bedoel je binnen Nederland? www.borduurgigant.nl
En veeeeeeeeeeeele anderen natuurlijk...
Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:18 schreef annelotje het volgende:
ow helemaal vergeten te melden hier.... ik heb bij de wibra 2 borduurpakketjes gescoord waar dus alles in zit. Ze hebben bloemen. Een gerbera en een klaproos en nog 2 ofzo. Kostte maar 2,99 Dat is een leuk bedragje om te proberen. Ik heb ze voor mn moeder gekocht.
[ afbeelding ]
Dat Vervaco-patroon wordt misschien lastig, maar ik heb ook dit eens van het internet geplukt... Stukje kleiner dus dan heb je het zeker op tijd af. (Hoewel jullie met zijn allen toch 93248 keer sneller borduren dan ik.)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:25 schreef annelotje het volgende:
ja ik weet het. Dat was volgens mij een pakket. En volgens mij ook een flinke... Ik wil er eigenlijk niet langer dan een maand over doen. Al was die van Arual inderdaad wel echt heel mooi.
Hmm misschien moet ik dr ff pm-en of ze het patroon nog heeft...
ik had zaterdag besteld maandag betaald en dinsdag in de brievenbusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:37 schreef annelotje het volgende:
oooh ik wil ok. grrrr... wanneer had jij besteld? Ik vrijdag al. De vorige keer had ik het de volgende dag al in huis. Toen was het eigenlijk iets te snel haha.
Oh leuk!!! Wel jammer dat je nu zo "andersom" moet werken... Maar succes!!! Enne, is er een kansje dat je het patroon kan inscannen of zo? Die wil ik heeeeeeel graag maken namelijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:52 schreef MizzEnroe het volgende:
Door dit topic ben ik ook weer aan het borduren geslagen. Helemaal geweldig vind ik het.
Jaren geleden heb ik het ABC patroon gekocht van Dikkie Dik via de Margriet en ik was er toen ook aan begonnen, maar had na een aantal letters geen zin meer.
Voornamelijk omdat ik de aïda niet zo mooi vond en ook omdat ik dom genoeg "fout" begonnen was met de kruissteken. Nu moet ik alle kruissteken verkeerdom doen. Normaal gesproken begin ik het kruisje linksonder naar rechtsboven en dan linksboven naar rechtsonder. Nu echter begin ik linksboven naar rechtsonder en doe ik dan linksonder naar rechtsboven. Pfft. Veel lastiger zo.
Ik heb bijna 5 letters af, alleen moet ik de omrandingen nog doen. Ik zal binnenkort een paar foto's plaatsen.
Je kan het toch op jouw fijne manier doen en dan met je naald ook onder het halve kruisje door gaan steedsquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:52 schreef MizzEnroe het volgende:
Door dit topic ben ik ook weer aan het borduren geslagen. Helemaal geweldig vind ik het.
Jaren geleden heb ik het ABC patroon gekocht van Dikkie Dik via de Margriet en ik was er toen ook aan begonnen, maar had na een aantal letters geen zin meer.
Voornamelijk omdat ik de aïda niet zo mooi vond en ook omdat ik dom genoeg "fout" begonnen was met de kruissteken. Nu moet ik alle kruissteken verkeerdom doen. Normaal gesproken begin ik het kruisje linksonder naar rechtsboven en dan linksboven naar rechtsonder. Nu echter begin ik linksboven naar rechtsonder en doe ik dan linksonder naar rechtsboven. Pfft. Veel lastiger zo.
Ik heb bijna 5 letters af, alleen moet ik de omrandingen nog doen. Ik zal binnenkort een paar foto's plaatsen.
@Lijnloos: Ik denk dat ik dan beter een kopie kan laten maken en die op zal sturen, het is namelijk een enorm groot patroon (A1 ofzo).quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:00 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh leuk!!! Wel jammer dat je nu zo "andersom" moet werken... Maar succes!!! Enne, is er een kansje dat je het patroon kan inscannen of zo? Die wil ik heeeeeeel graag maken namelijk
Ja, dat is duur he? En niet elke stof is even mooi om op te borduren, ben ik achter.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:17 schreef Lhuram het volgende:
Nou ik dus naar de hobbywinkel hier in de buurt vanmiddag, schrok toch wel van de prijzen.
Een meter voor ¤19,95 van dat stof met die gaatjes!
Ik schrok me kapot, ben ook nog niet begonnen. Iemand misschien tips waar het goedkoper verkrijgbaar is?
Heerlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:05 schreef annelotje het volgende:
kijk wat ik in mijn brievenbus vind!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:15 schreef MizzEnroe het volgende:
Nou, ik ga een poging wagen de foto's erop te zetten. Hopelijk worden ze niet te groot?!
Ze moeten nog gewassen en gestreken worden enz. De q is volledig af, de f, k, v en z hebben nog de lijntjes nodig.
Dikkie Dik:
[ afbeelding ]
Een speldenkussentje:
[ afbeelding ]
De creatie van Adam:
[ afbeelding ]
Forever Friends:
[ afbeelding ]
Ik zou je als beginner echt een kant en klaar pakketje aanraden. Mocht je dat echt niet willen, dan verkoopt de marktplaatsman DMC borduurstof wit of ecru voor 3,95 (50x55 cm)quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:17 schreef Lhuram het volgende:
Nou ik dus naar de hobbywinkel hier in de buurt vanmiddag, schrok toch wel van de prijzen.
Ik schrok me kapot, ben ook nog niet begonnen. Iemand misschien tips waar het goedkoper verkrijgbaar is?
Maar een meter is heel veel hoor. Zolang je nog geen Lijnloos heet en megaprojecten maakt heb je dat echt niet nodig. Al weet ik niet wat je van plan bent natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:17 schreef Lhuram het volgende:
Moet ik mn moeder even langsturen? Die vindt dat leuk(gelukkig voor mij).quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:30 schreef annelotje het volgende:
pff ben al 1,5 uur bezig met mn garen of van die bobbins draaien. Wat een stom werkje! En ik ben pas op de helft!!! Ik ga nu eerst even iets borduren want zo kom ik natuurlijk geen steek verder hihi
Sprak zij. En nog geen 24 uur later had ze hem al afquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:38 schreef rebel-angel het volgende:
heb altijd alleen het idee dat hoe dichter je bij het einde komt hoe langer het lijkt te duren
Handig hoor, moet ik ook eens ergens vandaan halen zo'n doosquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:21 schreef annelotje het volgende:
moeders vinden het echt heel leuk om garen om te winden... zal wel een soort van opruimtic zijn die ik ontbeer hihi:
[ afbeelding ]
Dit zijn alle kleurtjes voor de pokemon.
Ze was erg blij met de borduurpakketjes. We zijn vanmiddag ook nog even naar 't Smitje geweest en daar hadden ze megaveel borduurpakketjes voor ¤ 0,99 cent! Dus voor alle eindhovenaren een gouden tip!
Ze hebben ook heel leuk carbonpapier. Daarmee kun je dus een plaatje overtrekken en dan kun je dat plaatje in platte steek borduren. Kost ook maar ¤ 0,99 en dan heb je 3 verschillende kleuren voor verschillende kleuren stofjes. Handig voor als je iets met contouren in platte steek wilt maken.
Ik was helemaal blij met mn aankopen
liefquote:Op zondag 31 juli 2011 10:47 schreef rebel-angel het volgende:
dat is wel vervelend als je door dat soort dingen niet verder kunt.
hier zijn de plannen wat betreft de badcape gewijzigd,
de auto werd echt te klein en dat was geen gezicht.
we zijn nu over op poesjes ze heeft er 3 dus dat komt wel goed
was gister een beetje aan het surfen en kwam weer allerlei veels te leuke plaatjes tegen
zoals hartjes en nu heb ik ook nog zo maar een boek besteld over die hartjes![]()
internet is zoooooo slecht voor je![]()
badcape tot nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en even een voorbeeld van de hartjes
deze komt uit een serie van 15 en ik zie allemaal leuke dingen voor me
die ik ermee kan doen![]()
[ afbeelding ]
dies echt zo mooi!quote:Op zondag 31 juli 2011 13:38 schreef _Arual_ het volgende:
Zo, ik ben weer 3 vierkante centimeter verder:
[ afbeelding ]
komt zeker ook door al die verschillende tinten van 1 kleurquote:Op zondag 31 juli 2011 13:38 schreef _Arual_ het volgende:
Zo, ik ben weer 3 vierkante centimeter verder:
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:17 schreef annelotje het volgende:
oh wauw echt mooi!
Ik heb een pokemon update! Ik had de eerste pagina helemaal af willen hebben maar dat is helaas niet gelukt:
[ afbeelding ]
Haha ja, mijn gedachte. Ben benieuwd wanneer ze elkaar in het midden ontmoetenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
tof om nu voortgang van 2 kanten te zien
Ja, vind ik ook wel heel tof, maar volgens mij gaat Annelotje me nog wel "inhalen" in dit tempo...quote:Op zondag 31 juli 2011 23:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
tof om nu voortgang van 2 kanten te zien
* MizzEnroe is zelf zwanger en vind het tof.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:24 schreef rebel-angel het volgende:
@annelotje er zal vast en zeker wel een tijd komen dat je even genoeg hebt van je pokemons![]()
hier nog niets te updaten poezels zijn bijna klaar dan zet ik wel een foto neer van het eindresultaat
en dan op naar het volgende project,
dat zal dan het lakentje worden, alleen heb ik er 2 ik wil er dan 1 met de poezels doen en ik zat aan de hartjes te denken voor die andere,
maaaaaaaaar ik weet niet wat het wordt. ( volgens mij een meisje want ze versprak zich een aantal keren)
maar stel dat het nou een jongen is zouden jullie hartjes dan raar vinden ?
ikzelf opzich niet want baby's zijn![]()
maar heb een beetje hulp nodig wat betreft de kleuren .
dit zijn de hartjes die ik wil gebruiken
[ afbeelding ]
Oh, nietus!quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:14 schreef alpmaedl het volgende:
Dit is mijn update - en dit is geheel en alleen de schuld van Lijnloos. Zij linkte naar het kussen van Lucy's topic en tadaaa:
[ afbeelding ]
Het is hier onwijs druk, veel aan mijn hoofd, veel werk, veel gezeur met incasso (openstaande rekening van vrienden a ruim 2000 euro, nota bene vrienden! Boos ben ik er over!!).
En nu is het eindelijk lekker weer en gaan we naar de zwemplas.
Ik merk dat haken makkelijker tussendoor 'pakt' dan mijn enorme borduurwerk. Deze kussenhoes was in een paar dagen klaar! En was erg leuk om aan te werken. Nu neem ik de hele zooi mee en ga beginnen met de tas.
Eigenlijk ben ik hier dus nu illegaal, maar ik lees wel heel braaf mee!
Zo ben ik helemaal jaloers op de prachtige Pokemons!! Wow, wat worden die gaaf! Veel mooier nog dan ik had gedacht. Nu wil ik ze ook maken, allebei.
En dat Cars-busje.. en de poesjes op die badcape.. en de schitterende geisha van Arual!
De uiltjes van Whoop zijn ook schattig!
Ik heb op mijn bobbins trouwens alleen de draad die ik op dat moment gebruik. Dus niet de hele streng. Die zitten in een zakje en daar haal ik een nieuwe draad uit als de bobbin leeg is. Werkt eigenlijk ook wel goed en ik heb niemand die de bobbins voor me in wil draaien - dus dan moet het ook maar even zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |