quote:
ben alleen nog maar dit tegen gekomen:quote:Op maandag 18 juli 2011 11:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zit al te zoeken wanneer er een herdenkingsprogramma wordt uitgezonden, maar tot zover zie ik niks. Heb gehoord dat SBS Shownieuws vanavond volledig in het teken van Kraaijkamp staat maar dat doen ze altijd wel als er iemand overlijdt... Dus ja.
quote:Themakanaal Best 24 eert Kraaijkamp
HILVERSUM - Het digitale themakanaal Best 24 van de publieke omroep staat stil bij het overlijden van acteur Johnny Kraaijkamp sr. Dat maakte de NCRV bekend.
Maandagavond om 20.30 uur is op het themakanaal TV Monument te zien. In dat portret interviewt Han Peekel onder anderen Johnny Kraaijkamp jr. over zijn vader.
Ook is tot begin september dagelijks de gevangeniskomedie Laat maar zitten te zien, waarin Kraaijkamp sr. schittert naast onder anderen Haye van der Heyden en Nelly Frijda.
Maar daar gaat het niet best mee, hij is al een tijdje ziekquote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef DrDentz het volgende:
Toen ik dit hoorde vroeg ik me af of Rijk de Gooyer ook al dood is. Maar die blijkt dus nog te leven.
Zo dement als het maar kan.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar daar gaat het niet best mee, hij is al een tijdje ziek
Dat idee had ik ook maar ik kon geen bron vinden. En voordat ik zoiets een forum opslinger, wil ik toch wel een bron hebbenquote:
Hij heeft wel gewoon gereageerd op de dood van John Kraaijkamp en op de website van de Telegraaf lees ik dat hij redelijk is herstelt van een herseninfarct (op nu.nl en fok schrijven ze over een hartinfarct). Ook demente mensen kunnen hun heldere momenten hebben, maar ik kan nergens vinden dat hij daadwerkelijk dement is (en zoiets maak ik ook niet op uit het bericht, ook al is het van de Telegraaf).quote:
welke films heb je zoal gezien?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef raptorix het volgende:
Ben ik de enige die die man niet grappig vind?
Daarnaast word er lovend over zijn acteer prestaties gesproken, sorry hoor maar als iemand wel gemaakt over komt was het deze man.
In onze generatie zullen er meer zijn die er zo over denken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef raptorix het volgende:
Ben ik de enige die die man niet grappig vind?
Daarnaast word er lovend over zijn acteer prestaties gesproken, sorry hoor maar als iemand wel gemaakt over komt was het deze man.
Koot en Bie is wel redelijk geniaal, Jiskefet is meestal wel wat plat, maar dat vind ik prima acteurs.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In onze generatie zullen er meer zijn die er zo over denken.
Nederlandse TV is soieso zelden grappig, alhoewel cabaretiers best goed en echt grappig kunnen zijn, ook als je ze internationaal vergelijkt.
En hoeveel toneelstukken met hem?quote:
Ok, dus je weet niet waar je het over hebt, maar je roept maar watquote:
Moet ik eerst iemand zijn complete werk gezien hebben om een mening te vormenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, dus je weet niet waar je het over hebt, maar je roept maar wat![]()
Nee, maar wel als je zegt dat iemand in het geheel niet grappig is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moet ik eerst iemand zijn complete werk gezien hebben om een mening te vormen![]()
![]()
Nee, maar niks gezien hebben (of wat losse fragmenten) is weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moet ik eerst iemand zijn complete werk gezien hebben om een mening te vormen![]()
![]()
Als je kritiek hebt op z'n acteerprestaties en dat had je, dan neem ik aan dat je hem hebt zien acteren in wat toneelstukken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:03 schreef raptorix het volgende:
![]()
http://www.shownieuws.tv/(...)p-overlijden-johnny/quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:37 schreef Stokstaart het volgende:
Is er nog een reactie ergens geweest van Mies Bouwman?
Om 15:00 op Nederland 2 trouwens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Kraaijkamp jr. spreekt bij afscheid vader
Johnny Kraaijkamp jr. zal één van de sprekers tijdens de besloten herdenkingsbijeenkomst vrijdag in het DeLaMar Theater in Amsterdam. Naast Johnny jr. zullen ook Joop van den Ende en Kraaijkamps beste vriend Lex Daniëls een toespraak houden.
Sanne Kraaijkamp, dochter van de overleden Johnny Kraaijkamp heeft speciaal voor het eerbetoon een filmpje met privébeelden van haar vader gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |