Niet alleen een TV-icoon maar ook in Theater een groot acteur..R.I.P.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kraaijkamp![]()
![]()
TV-icoon en een geweldig persoon is heengegaan. R.I.P.
Nah, vond ik niet. Vond het altijd wel lekker wegkijken. Overigens is Johnny Kraaijkamp nu Worldwide trending op Twitter.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:34 schreef Specularium het volgende:
Het Zonnetje in Huis. Wat was dat slecht, vooral door de groenten van Hak.
Mee eens. Ik zit al te zoeken wanneer er een herdenkingsprogramma wordt uitgezonden, maar tot zover zie ik niks. Heb gehoord dat SBS Shownieuws vanavond volledig in het teken van Kraaijkamp staat maar dat doen ze altijd wel als er iemand overlijdt... Dus ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Deze man heeft veel te weinig eer gekregen, zelfs minder dan Willem Duys
Ik bedoel ook in de afgelopen jaren.. .. nergens een lifetime-achievement award of een special in DWDD of een ander programma. Als je de geschiedenis opzoekt was Johnny toch een van legendarische NL theater/tv etc-mensen, die belangrijk is geweest voor NL tv/theater etc.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zit al te zoeken wanneer er een herdenkingsprogramma wordt uitgezonden, maar tot zover zie ik niks. Heb gehoord dat SBS Shownieuws vanavond volledig in het teken van Kraaijkamp staat maar dat doen ze altijd wel als er iemand overlijdt... Dus ja.
Ik weet niet of dat nou zijn prestatie was die symbolisch is voor zijn carrière en klasse...quote:Op maandag 18 juli 2011 12:01 schreef Stokstaart het volgende:
Naast André van Duin een van de (misschien wel DE) grootste komiek die Nederland ooit gekend heeft.
Recent nog de complete box van 'Het zonnetje in huis' aangeschaft.
RIP Johnny.
Dat was 10 jaar lang een goedbekeken serie. Dus ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou zijn prestatie was die symbolisch is voor zijn carrière en klasse...
Dit was een leuke serie aan het einde van zijn carriere. Daarvoor was hij veel belangrijker voor de NL tv en theater, duo Johnny en Rijk bijv.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was 10 jaar lang een goedbekeken serie. Dus ja.
Bovendien ken ik hem voornamelijk uit die serie.
Nee vond er ook niks aanquote:Op maandag 18 juli 2011 10:13 schreef Gunner het volgende:
Ben ik de enige die er niets aan vond, aan de humor van die man?
quote:Op maandag 18 juli 2011 10:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Respectabele leeftijd en mooi dat hij rustig is heengegaan met familie en vrienden om hem heen.
Het draait helaas niet allemaal om jou en om jouw herinnering (of om mij want ik heb dit ook niet meegemaakt). Probeer ook wat buiten je eigen hokje te kijken, is leerzaam!quote:Op maandag 18 juli 2011 12:31 schreef Stokstaart het volgende:
Tja leuk en aardig, maar dat zijn voor mij vooral historische feiten. Heb die shows namelijk nooit gezien omdat ik te klein was (of überhaupt niet geboren was).
Laat iedereen de beste man lekker herinneren of waarderen op basis van eigen criteria.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het draait helaas niet allemaal om jou en om jouw herinnering (of om mij want ik heb dit ook niet meegemaakt). Probeer ook wat buiten je eigen hokje te kijken, is leerzaam!
Je kent "Het zonnetje in huis" toch wel?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:31 schreef Stokstaart het volgende:
Tja leuk en aardig, maar dat zijn voor mij vooral historische feiten. Heb die shows namelijk nooit gezien omdat ik te klein was (of überhaupt niet geboren was).
Laat iedereen de beste man lekker herinneren of waarderen op basis van eigen criteria.
Ik verwacht trouwens toch wel iets van een herdenkingsshow aangaande zijn algeheel oeuvre op de publieke.
Tuurlijk, bazenseriequote:Op maandag 18 juli 2011 13:26 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Je kent "Het zonnetje in huis" toch wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |