Nou ja alleen Porsche, Dani and Rachel (na ja dan dus ook Brandon) willen haar weg hebben de rst eigenlijk niet Jeff en Jordan alleen om de andere Vets niet boos te maken...quote:Op zondag 17 juli 2011 22:55 schreef Ransjih het volgende:
ik snap niet waarom iedereen haar weg wil hebben
Slaap lekker...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef Ransjih het volgende:
pfttttttttttttt gelukkig, k val om
tot morgen en nog veel plezier
Bij mij hebben ze nog nooit gewerkt maar ik heb een mac dus misschien heeft dat er iets mee te maken. Die onderste is geen stream maar afleveringen...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
OK, de nieuwe foto staat erin... Maar die links, hebben die 3 bovenste streams recent nog gewerkt??? Of kunnen die weg???
Heb de bovenste 3 streams even getest, deden het niet meer en dus maar weggehaald...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze nog nooit gewerkt maar ik heb een mac dus misschien heeft dat er iets mee te maken. Die onderste is geen stream maar afleveringen...
OK, mooi... Ik heb deze link ook even bij de streams in de OP gezet...quote:Op maandag 18 juli 2011 11:18 schreef Niki.P het volgende:
Nieuw site gevonden waarop je ook kan streamen voor als de site niet werkt je kan hier ook verschillende stream kiezen, wel veel reclame!
http://streamingbay.com/stream1/
Oe dat is een mozaiek!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb ook nog een stream gevonden. Het is weer zo'n justin TV link, dus het is maar afwachten hoelang die het nog doet... Zal binnenkort wel weer geblokkeerd worden...
Maar ja, voorlopig is er weer wat te kiezen...![]()
http://en.justin.tv/livingathome
We hebben altijd nog de mute button.quote:
Als het zo doorgaat, dan zie ik Danielle wel winnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We hebben altijd nog de mute button.
Op de CBS site kan je nu 20 vragen beantwoorden die helpen bepalen wie de winnaar wordt van de volgend HoH (dus simpel weg de next HoH is vragen van voor welke HG heeft het meerende van de stemmers gestemt...)
Zou ik opzich niet erg vinden, ik vind haar opmerkingen altijd wel iets hebben!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat, dan zie ik Danielle wel winnen.
Gisteren was het de meeste tijd gewoon een enkele stream en zag je alleen of en toe heel kort dat mozaiek... En die 4 verschillende streams zijn eigenlijk, net als bij SST, 2 x 2 streams... 2 verschillende dingen met elk 2 camera standpunten...quote:
Straks ook de liveshow kijken maar daarvoor zijn ze zich altijd urenlang aan het omkleden.. Daar is niets aan, dus hier maar even kijken...quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef Ransjih het volgende:
heb hier nog weinig gezien vandaag, en straks eerst de live DL
gewoon de uitzendingen bekijken! ..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef Ransjih het volgende:
goffer, dan danielle fluisterend in de keuken met kalia en nu zitten mensenin het zwembad te fluisteren, geen bal van te verstaan
ik nok ermee vanavond, word er sjacherijnig van
ja ze zijn echt zo schattig samen!! Love, als ze er uit kommen waar ze gaan wonen blijft het echt wel goed gaan tussen die twee!quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef snetje het volgende:
hoe die 2 nog steeds naar elkaar kijken ..... zwijmel ...zucht ...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wonen nu toch al wel bij elkaar in de buurt lijkt me...quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
ja ze zijn echt zo schattig samen!! Love, als ze er uit kommen waar ze gaan wonen blijft het echt wel goed gaan tussen die twee!
Zou je dat de volgende keer in een spoiler willen zetten?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:46 schreef Darklight het volgende:
Cassi is eruit gestemd, en Rachel is de nieuwe HoH
Ik heb vanavond pas tijd om te kijken. Nu is de spanning erafquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:57 schreef Darklight het volgende:
Dacht dat de paar kijkers de uitzending al gezien hadden
Het is 5u en sommige bewoners zijn nog steeds wakker
toch maar kijken! er gebeurd nog genoegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb vanavond pas tijd om te kijken. Nu is de spanning eraf
de vorige keer vond ik het sneu dat R&B er uit gingen ..vooral omdat de hele groep tegen Rachel was ... maar hetzelfde gebeurd nu weer .... zelfs Jeff gaat zich al irriteren aan het gedrag van Rachel ... en dat zegt mij genoeg... ik hoop dat Jeff deze BB gaat winnen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:48 schreef Darklight het volgende:
Dominic moet wel blijven, hoop dat die Rochel oprot
Maar ze is de komende week weer HoH..
Rachel zit nog steeds met de luxury van Jordan en dat zij niet is gekozen ... Danielle maakt haar nu duidelijk dat dat geen game move was...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:53 schreef Darklight het volgende:
Heb ff gemist waar dat over ging
Ze zijn alweer bezig om plannen te maken,Brendon/Danielle in gesprek nu
jaquote:
quote:Nominated: Dom and Adam are up for eviction, Rachel Brendon using them as a pawn plus making JJ think they are sticking to plan of evicting Dom, but if Dom won POV he takes them off and Rachel backdoors JJ, or if Rachel Brendon win POV they will do it
Alleen dan gaat Jordan naar huis...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef snetje het volgende:
[..]
jamaar ze vergeten 1 ding schijnbaar ... Jeff is een KEI!! in het vechten voor de Vito ...[img] vooral als hij gebackdoored wordt ...[/img]
Maar dan moet hij wel weten dat ze hen willen backstabben. Als iemand anders de veto wint en hij en Jordan worden op de stoel gezet dan is het te laat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef snetje het volgende:
[..]
jamaar ze vergeten 1 ding schijnbaar ... Jeff is een KEI!! in het vechten voor de Vito ... vooral als hij gebackdoored wordt ...
Daarom gaat zij ook winnenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:26 schreef Ransjih het volgende:
danielle is een gevaarlijke speler, mengt zich in alle groepjes en houdt rekening met allerlei zaken die mogelijk zouden kunnen zijn
mwah! her dad is not around now ... eens kijken of ze het nu wel alleen kan met haar verleidings tactieken ..de vorige gast trapte erin ... denk niet dat Dom zo dom is ....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
Daarom gaat zij ook winnen
Ze zei gister nog dat ze 5 stappen vooruit denkt
Hmmm, je video is alweer geblokkeerd op copyright gronden... Waarom? Het is toch maar een simpel reclamefilmpje van een paar seconden...quote:
Ja, het stelde niets voor. Gewoon een aankondiging dat BB UK straks gaat beginnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hmmm, je video is alweer geblokkeerd op copyright gronden... Waarom? Het is toch maar een simpel reclamefilmpje van een paar seconden...
Balen hoor, ik had me er zo op verheugd... Maar dit jaar niet eens een livestream en als ze dan ook nog zo moeilijk over een simpel YouTube video'tje gaan lopen doen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, het stelde niets voor. Gewoon een aankondiging dat BB UK straks gaat beginnen.
Typisch.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:43 schreef Ransjih het volgende:
op dit moment volg ik alleen de uitzendingenen volgens mij zijn daar meer van
Ik volg ook nog alle afleveringen, die zijn zeker niet slecht... Maar elke keer als ik streams wil kijken gaat dat 90% van de tijd over nominaties... En met een heleboel gefluister kan ik daar vaak geen touw aan vast knopen...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:18 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk nog hoor! Maar niemand reageert echt als ik iets zeg over het spel.
quote:
Ja, iedere keer als ik heel even kijk, dan zie ik allemaal spoilers voorbij komen. Mijn eigen schuld natuurlijk, moet ik de chat maar niet lezen.quote:
lachen hequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef Ransjih het volgende:
deel 10 gezien, erg leuk en dat skispel op het laatst
vertel eens dat je een Amsterdammer bent! krijg je heel iets andersquote:Op zondag 31 juli 2011 21:06 schreef mazaru het volgende:
hahaha ik vertelde op de chat dat ik uit Holland kom, krijg ik allemaal hugs and love en sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.....
Die Amerikanen denken geloof ik dat Europa een land is
Maar het blijft natuurlijk wel lief bedoeld
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:39 schreef snetje het volgende:
[..]
vertel eens dat je een Amsterdammer bent! krijg je heel iets andersmaar goed ...wie heeft de nep ski opdracht nu gewonnen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik heb hem gisteren gezien. Ben benieuwd wie er genomineerd gaan worden!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:33 schreef Ransjih het volgende:
heb net deel 13 gezien, blijft echt spannend![]()
maar ik verklap niks
Ik hoop Keith. Als het die creep van een Brendon maar niet is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:52 schreef Ransjih het volgende:
ik ben trouwens erg benieuwd wie er terug gaat komen van de weggestemden
Ik vind het niet leuk om dat te weten voor ik de uitzending heb gezien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:35 schreef Ransjih het volgende:
hoezo dan en wrom mag je dat niet weten
Nee, niet tegelijk... Eerst Celebrity BB, dat duurt maar een paar weken, en daarna pas de gewone versie... Het begint volgende week donderdag...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
Celebrity Big Brother tegelijk met de gewone versie.
En die Australische met Pamela heb ik gevolgd, eerste jaar dat ik het volgde daar, en toen werd het gecanceled.
Nee, van dat artikel klopt niet veel... Er is geen Amerikaanse Celebrity BB, dat is een fout... Er is alleen een CBB in de UK, die volgende week begint...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:55 schreef Tegan het volgende:
Huh, maar we hebben het over de Amerikaanse Celebrity BB. Dat kan toch niet voor de gewone versie zijn als die nu bezig is...
Ik ga 15 vanavond kijken. Dit zijn wel leuke spoilers trouwens. Je verraadt er niets meequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:52 schreef Ransjih het volgende:
heb net deel 15 gekeken, kalia had het moeilijk, een hele leuke veto competition en een verrassende Lawon in de hoofdrol
Ik kijk uit naar het deel van vanavond
okequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:52 schreef Ransjih het volgende:
wow..................Mazaru.....................laat de stream uit en kijk eerst uitzending 16![]()
Walgelijk! Walgelijk stel!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:29 schreef Ransjih het volgende:
ik lees op de chat over een fake wedding van R en B
zo ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die baard afscheren was tot nu toe zijn beste actie!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Ransjih het volgende:
shelly scheit peuken en adam heeft door dat ie niet de slimste is dit seizoen
Ik heb 17 gezien. Geweldige uitzending!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef Ransjih het volgende:
hee Maz, tis weer een leuke uitzending
Ja, maar die staat pas laat online, dus die kijk ik donderdag pasquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar die staat pas laat online, dus die kijk ik donderdag pas
Welterusten!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Ransjih het volgende:
hun dag begint, de mijne eindigt, trustu
Oh, dan is dit misschien nog makkelijker:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:51 schreef Ransjih het volgende:
ow bedankt, ff kijken of ik daar wat mee kan
ben een pc nerd
yep, daar heb ik meer aan, helemaal top van jequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, dan is dit misschien nog makkelijker:
http://www.youtube.com/re(...)ch+Night+Aug+18&aq=f
Die heb ik ook net gekeken. Nu ben ik op zoek naar de livefeeds van daarnaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef Ransjih het volgende:
ik ga deel 19 USA maar eerst eens kijken
Dat heb ik vannacht al gekeken... Ben een beetje teleurgesteld over de deelnemende celebrities... Een heleboel waar ik nog nooit van gehoord had...quote:
Wie er vanaf nu uitgestemd wordt gaat naar het juryhuis, in isolatie, en die 7 kiezen op het laatst de winnaar...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:06 schreef Ransjih het volgende:
brendon in de jury, iemand enig idee wat dat inhoudt?
Dat is het huis waar de overige afvallers mogen verblijven tot BB is afgelopen. Dan gaan ze hun stem uitbrengen op degene waarvan zij vinden die moet gaan winnen. De mensen die in het juryhuis zitten, beslissen wie de winnaar van BB wordt. Dus niet de mensen thuis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:06 schreef Ransjih het volgende:
brendon in de jury, iemand enig idee wat dat inhoudt?
ow bedankt, maakt me eigenlijk niet uit of ze bekend zijn, als ze maar interessant zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Wie er vanaf nu uitgestemd wordt gaat naar het juryhuis, in isolatie, en die 7 kiezen op het laatst de winnaar...
Dat is ook weer waar, en er zitten best wel interessante types tussen... En een heel mooi huis dit jaar, dat is flink opgeknapt...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:10 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ow bedankt, maakt me eigenlijk niet uit of ze bekend zijn, als ze maar interessant zijn
Ja, straks... De foto voor de OP is al bijna klaar...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:14 schreef Ransjih het volgende:
Os? ga je daar ook een topic van maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik had een Amerikaans forum over BB gevonden... Maar daar moet je, als je voornamelijk alleen de afleveringen volgt, dus nooit naar toe gaan... Big spoiler gevaar!!!![]()
Meteen helemaal bovenaan bij de bewonersfoto's zag ik al wie HOH is, wie genomineerd zijn en wie de POV heeft... Zo'n beetje alles wat de 2 volgende uitzendingen nog gaat komen...
Dat wil je niet al van tevoren weten...
Of toch wel???
![]()
![]()
mazaru wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet haar schuld hoor. Dat ligt aan die anderen. Bij haar vorige seizoen had ze ook al die pech. Maar dat was ook niet haar schuld hoor, dat lag aan die anderenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:51 schreef Ransjih het volgende:
ogossie, rachel heeft geen vriendjes in het huis, hoe zou dat nou komen
Dat ligt niet aan jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:24 schreef Ransjih het volgende:
ligt het aan mij of voegt porshe zich altijd bij degenen die bovenaan staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Nee, normaal doen ze een greep in die zak en halen ze namen eruit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:48 schreef Ransjih het volgende:
geen idee, niet op gelet maar de HOH kiest toch de personen die meedoen?
En als ze nou gewoon zou toegeven dat het liegen is, zonder al die neppe jankpartijen, dan zou ik er ook nog wel begrip voor hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef Tegan het volgende:
Ja, en dan maakt ze zo'n drama van liegen tegen haar kind. Maar 100% van haar game bestaat uit liegen. En dan drama maken dat anderen zouden liegen als ze haar betrappen en dat vertellen. Nee je bent niet met Jeff & Jordan als je achter hun rug om deals maakt met anderen. En nee, dat is niet part of the game als je in hun gezicht zegt dat dat niets zo is. Dat heet niet BB spelen, dat heet liegen!
Aahhh wat een rottijdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:06 schreef Tegan het volgende:
Iedere zondag en woensdag normale afleveringen om 2:00 's nachts en donderdag (de liveshow) om 3:00 's nachts onze tijd.
Er zijn ook daily livestream recaps. Maar geen idee hoe laat enzo verder.
Zondag op maandagnacht, woensdag op donderdagnacht en donderdag op vrijdagnacht dus.
Nicequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:44 schreef Ransjih het volgende:
bedoel je dit?
http://www.youtube.com/re(...)0+USA+episode+1&aq=f
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |