Ik weet het was aan het klagen op BB en mss Porsche maar zeker niet op jou top dat je het maaktquote:Op zondag 17 juli 2011 02:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Heb al deze foto's "geleend" van de officiële website... Deze foto hebben ze voor haar uitgekozen... Weet ook niet waarom...
Ja, nu zullen we niet veel missen, want het is daar nu 6 uur 's morgens. Misschien een geeuwende Shelly.quote:
Nee hoor. Volgens mij zien ze het als extra service.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:56 schreef ellobo het volgende:
Hello ellobo, we noticed you are not an active subscriber. What are you waiting for? Subscribe now!
Bij openen krijg ik nu deze balk bovenin, wat betekent dat je een abonnement moet nemen, denk dat het feest over is!!!!!!
Nee, die balk heb ik al een paar dagen, en kon gewoon de livestream zien, tot vanmorgenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:56 schreef ellobo het volgende:
Hello ellobo, we noticed you are not an active subscriber. What are you waiting for? Subscribe now!
Bij openen krijg ik nu deze balk bovenin, wat betekent dat je een abonnement moet nemen, denk dat het feest over is!!!!!!
Volgens mij krijgt iedereen worstelen (ik ook en dat kijk ik nooit) )quote:Op zondag 17 juli 2011 21:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb een paar keer worstelen gekeken en wat meegedaan op de chat... Als ik nu de stream open schakelen ze mij automatisch naar de worstelstream...
En ze spreken me nu aan met Bro...
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hmm, niet veel actie maar ben al blij dat er eens een keertje niet over nominaties wordt gepraat...
Openen is het zelfde als bij BB DE, open nieuw deel en dan invoeren... Alleen de TS kan de OP aanpassen, als iemand anders opent moet die de foto er in zetten...quote:Op zondag 17 juli 2011 21:40 schreef Ransjih het volgende:
Os als jij er niet bent voor nieuwe topic
hoe open je een nieuw deel zonder het eerste deel te verneuken? en zodat jij het nog aan kunt passen als dat nodig is?
Zouden ze ook Chinese kijkers hebben...quote:Op zondag 17 juli 2011 21:50 schreef Ransjih het volgende:
geen idee, speciaal voor de hollandse kijkers?
willen alle troepen zich verzamelennnnnnnnnnnquote:Op zondag 17 juli 2011 21:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Openen is het zelfde als bij BB DE, open nieuw deel en dan invoeren... Alleen de TS kan de OP aanpassen, als iemand anders opent moet die de foto er in zetten...
Maar blijf nog wel even kijken, dus als iedereen even lekker door kletst... Wil die links ook nog even updaten, heleboel doen het al niet meer...
Brandon bedanken net wel alle Canadese kijkersquote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zouden ze ook Chinese kijkers hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |