Ze lift waarschijnlijk een beetje mee ze heeft in haar jaar 2 keer HoH gewonnen een keer liet Jeff haar winnen en een de aller laatste HoH (die ze echt moest winnen of ze lag er uit) en 1 PoV.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef Ransjih het volgende:
is jordan een goeie speler? of lift ze mee op brendon, rachel en jeff
Ik heb ze nu allemaal goed omdat ze er gisteren ook al warenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:44 schreef Ransjih het volgende:
ik heb alle antwoorden goed![]()
NOT![]()
tot morgen dark, tegan en niki
Who de meeste lijken wel op hun foto maar Posche echt niet...quote:Op zondag 17 juli 2011 02:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hier alvast de nieuwe foto voor de OP. Evicted Keith in zwart/wit en de nieuwe bewoners nu ook in koppels verdeeld...
Wil de volgende TS deze aub in de OP zetten...
[ afbeelding ]
Heb al deze foto's "geleend" van de officiële website... Deze foto hebben ze voor haar uitgekozen... Weet ook niet waarom...quote:Op zondag 17 juli 2011 02:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Who de meeste lijken wel op hun foto maar Posche echt niet...
Dat kreeg ik nu ook... En ik heb gisteren wat worstelen gekeken en wat op de chat meegedaan en dat hebben ze ook meteen onthouden... Dat was nu mijn welcome-bericht...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:37 schreef Ransjih het volgende:
Hello rafel, we noticed you are not an active subscriber. What are you waiting for?
BB is watching you............
quote:Op zondag 17 juli 2011 02:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hier alvast de nieuwe foto voor de OP. Evicted Keith in zwart/wit en de nieuwe bewoners nu ook in koppels verdeeld...
Wil de volgende TS deze aub in de OP zetten...
[ afbeelding ]
Gek he?quote:Op zondag 17 juli 2011 02:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Who de meeste lijken wel op hun foto maar Posche echt niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |