Je moet haast wel, de HOH heeft zoveel macht, die kan je letterlijk het huis uit zetten...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef Darklight het volgende:
Die newbies vallen helemaal uit elkaar, iedereen wil met de oldbies samenwerken
Nu zit Dominic weer bij Jeff en Jordan
Klopt maar meestal hoeven ze dan alleen hun batterijen te verwisselen de helft blijft dan op maar de andere helft komt gaat weer naar bed tot 12:00 maar hoor ze nu praten over dat ze klaar moeten zijn, ik denk voor de PoV competitiequote:
Denk het niet, de helft slaapt alweerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:36 schreef Ransjih het volgende:
is adam zich aant klaarmaken voor een match?
gister had dominic al een gesprek met Jeff en Jordan, ze willen eerst de zwakke spelers weg hebben, ook Cassi had een gesprek met zequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef Ransjih het volgende:
hhmmmmmm wantrouwen tussen R en B en J en J?![]()
rachel wil een deal met dominic
Why?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:25 schreef Niki.P het volgende:
Het is Jordans HoH-room maar zij moet op de bank slapen...
Weet het niet Kaila ligt in haar bed, en volgens de hamster site net samen met Jeff ofzo...quote:
Ik vind dat de natuurlijke haarkleur altijd nog het best bij het gezicht past.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Tegan het volgende:
Dan is ze echt zo'n barbie. Dus donker staat veel beter bij haar karakter.
[ afbeelding ]
ja dat las ik ook van de weekquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:29 schreef Tegan het volgende:
Danielle was blijkbaar jaren blond. Dat zou ik echt niet vinden staan. Ff pic zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |