Apart dat je dat kan zien zonder me te kennen, ik zou er werk van makenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Ieder zijn eigen smaak hè:) en doe nou niet alsof jy zo knap bent;) of gespierd... Hij neukt meer vouwen in een avond dat jy in jou hele leven!
Ik voel me gekwetst.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Ieder zijn eigen smaak hè:) en doe nou niet alsof jy zo knap bent;) of gespierd... Hij neukt meer vouwen in een avond dan jy in jou hele leven!
ik voel me idd aangesproken omdat je niemand quote... dus voor ons beide geldt.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha voel je je aangesproken?;) het was eigenlijk meer tegen o.us bedoeld!
nee dat ben ik niet :$ jy wel? (H)quote:Op zondag 17 juli 2011 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Uhh, ooit gehoord van afkorten? Of ben je een van andere nerd die geen leven heeft maar iedereen op fok verbeterd?
tegen wie praat je nou?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Uhh, ooit gehoord van afkorten? Of ben je een van andere nerd die geen leven heeft maar iedereen op fok verbeterd?
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Ieder zijn eigen smaak hè:) en doe nou niet alsof jy zo knap bent;) of gespierd... Hij neukt meer vouwen in een avond dan jy in jou hele leven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |