Apart dat je dat kan zien zonder me te kennen, ik zou er werk van makenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Ieder zijn eigen smaak hè:) en doe nou niet alsof jy zo knap bent;) of gespierd... Hij neukt meer vouwen in een avond dat jy in jou hele leven!
Ik voel me gekwetst.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Ieder zijn eigen smaak hè:) en doe nou niet alsof jy zo knap bent;) of gespierd... Hij neukt meer vouwen in een avond dan jy in jou hele leven!
ik voel me idd aangesproken omdat je niemand quote... dus voor ons beide geldt.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha voel je je aangesproken?;) het was eigenlijk meer tegen o.us bedoeld!
nee dat ben ik niet :$ jy wel? (H)quote:Op zondag 17 juli 2011 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Uhh, ooit gehoord van afkorten? Of ben je een van andere nerd die geen leven heeft maar iedereen op fok verbeterd?
tegen wie praat je nou?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Uhh, ooit gehoord van afkorten? Of ben je een van andere nerd die geen leven heeft maar iedereen op fok verbeterd?
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Ieder zijn eigen smaak hè:) en doe nou niet alsof jy zo knap bent;) of gespierd... Hij neukt meer vouwen in een avond dan jy in jou hele leven!
vind jij ronnie ook een lekkertjequote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
@DeRakker
niet tegen jou-.- mijn kut iPod werkt gewoon niet mee Oké?!
@o.us
nop! Hell no
Ik verwijs je even naar het optreden van die idioten tijdens de Roast of Donald Trumpquote:
In TV loopt een veel drukker topic.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
Hey een topic
Begonnen met seizoen 3
Ja jaag de toch al zo minimale klandizie maar weg uit RLS.quote:Op zondag 30 december 2012 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
In TV loopt een veel drukker topic.
We krijgen de mollemensjes toch?quote:Op zondag 30 december 2012 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja jaag de toch al zo minimale klandizie maar weg uit RLS.
Ja dat dan weer wel. Even een boost, enkele donderdagen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |