tettequote:
nee, want hij slaapt nog, ik lees het wel als ie wakker isquote:Op zondag 17 juli 2011 22:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
lees dit maar eens:
http://www.help-jelte.nl/
dan kan je lang wachtenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, want hij slaapt nog, ik lees het wel als ie wakker is
ik heb alle tijdquote:
quote:
ze kunnen toch niet vanaf amerika hier naartoe rijdenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die lui wil je niet tegen komen denk ik
Gelukkig maarquote:Op zondag 17 juli 2011 22:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze kunnen toch niet vanaf amerika hier naartoe rijden
kut nu ben ik bangquote:Op zondag 17 juli 2011 22:55 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch het vliegtuig nemen?
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:01 schreef beetotheizzo het volgende:
Rode Hond is een baas! Een mongolen baas!!
Crips en Bloods zijn homo'squote:Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
inderdaad, valt mee in 15 jaar, slappe gangs, bij de crips & bloods zijn er 20 per maand
scheiterdquote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Zou ik nooit in zijn gezicht durven zeggen hoor
Via de bar en die Sue, daarna moest hij zichzelf bewijzen een echt biker te zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar is nog uitgelegd hoe die agent met de mongols in aanraking komt?
Dat word nu verteld!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar is nog uitgelegd hoe die agent met de mongols in aanraking komt?
Hells angels moeten dood weet je!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en wáárom kopen ze de wapens? er is tot nu toe nog helemaal geen reden daartoe.
en dan 1ntje afschietenquote:
Beschermen van geld en drugs + status. Je had ook nog The Outlaws en Bandidos in die tijd volgens mij. Altijd vechten en shit.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en wáárom kopen ze de wapens? er is tot nu toe nog helemaal geen reden daartoe.
The Excalibur?? Of Yab Yum?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn stamkroeg wordt gerunt door de hells angels![]()
dan niet te hard "mongol" roepen danquote:Op zondag 17 juli 2011 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn stamkroeg wordt gerunt door de hells angels![]()
geen idee... ze waren eerst confederates maar die club heeft zich bij de angels gevoegd. Ze lopen daar rond, en je ziet zo wie er nog 'prospects' zijn, die mogen glazen halen en uitsmijter zijn enzo + minder patches op de rug.quote:
Dan vraag je toch of je "hang-around" mag worden! Altijd goed zulke mensen om je heenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geen idee... ze waren eerst confederates maar die club heeft zich bij de angels gevoegd. Ze lopen daar rond, en je ziet zo wie er nog 'prospects' zijn, die mogen glazen halen en uitsmijter zijn enzo + minder patches op de rug.
Heb 1x een barfight tussen de confederatebaas en wat lastige klanten meegemaakt
Maar de meeste kennen mij en mijn vrienden wel en weten dat we geen rotzooi veroorzaken in de kroeg dus ik voel me juist veilig met de angels om me heen
Ik hou me liever zoveel mogelijk buiten de gangquote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Dan vraag je toch of je "hang-around" mag worden! Altijd goed zulke mensen om je heen
nu moettie ook onder invloed spelenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Hij vond het goed spul man! Sneaky bastard!
Volgens mij snoof die het gewoon op maar zegt ie van niet hahaquote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nu moettie ook onder invloed spelen
inderdaad, kan me niet voorstellen dat je zo'n risico niet neemtquote:Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Volgens mij snoof die het gewoon op maar zegt ie van niet haha
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze hebben een neger in de gang terwijl red dog een hakenkruis tattoo heeft
Nee echt!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je hebt toch geen privé leven meer dan
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft de regels niet goed gelezen
Officiële waarschuwing numbero uno!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft de regels niet goed gelezen
Op de scooterquote:Op zondag 17 juli 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kom we gaan met zo'n jasje rondrijden
Ik heb geen golf?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee, in een golf en dan zetten we ook een petje op
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef beetotheizzo het volgende:
En we gingen op vakantie van het geld van die mongool..
de juiste mensen kennenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan? Is er geen boekje over in de bieb?
gelukkig kennen ze de new kids nietquote:Op zondag 17 juli 2011 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'fuck the mongols'
beter zeg je dat niet
Niet slim neequote:Op zondag 17 juli 2011 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'fuck the mongols'
beter zeg je dat niet
Niet vergeten dusquote:Op zondag 17 juli 2011 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'fuck the mongols'
beter zeg je dat niet
dat hij überhaupt nog leeftquote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe kan deze gast hiermee leven joh
Hij is toch mongool, die vergeten snel.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
inderdaad, ze zullen vroeg of laat hun wraak nemenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja al kom je er levend vanaf zal die gang alles op alles zetten om e op te sporen
Sorry, drank dus.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MONGOLquote:Op zondag 17 juli 2011 23:42 schreef beetotheizzo het volgende:
Ik ben snel een golf stelen tijdens de break.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:42 schreef beetotheizzo het volgende:
Ik ben snel een golf stelen tijdens de break.
oooohquote:Op zondag 17 juli 2011 23:48 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die achterlijke idiot van die energie reclames natuurlijk he!
ik ook niet, ik zou mijn hele leven doodsbang blijven dat ze wraak komen nemen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
brrr ik zou zo erg niet in billy's schoenen willen staan
Tenzij ze allemaal vastzitten dankzij hem.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik ook niet, ik zou mijn hele leven doodsbang blijven dat ze wraak komen nemen.
ze hebben overal mannetjes zittenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Tenzij ze allemaal vastzitten dankzij hem.
denk het welquote:Op zondag 17 juli 2011 23:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En nu kan die cop elk moment worden dood geknald?
precies... nu mag hij voor de rest van zijn leven ondergedoken levenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En nu kan die cop elk moment worden dood geknald?
jepquote:Op zondag 17 juli 2011 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
precies... nu mag hij voor de rest van zijn leven ondergedoken leven
ik ook, echt te bizarquote:Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
brr ik krijg echt de kriebels, dat die man mentaal instaat is geweest dit te doen
Jupquote:Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jullie hebben dit al eens gezien?
ik nog nooitquote:Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jullie hebben dit al eens gezien?
die babyquote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oke jongens wie gaat de pijp uit hier
oh daar kan ik wel tegen denkquote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vorige keer werden er lijken open gesneden hehe
veel???quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik bedoel dat ik 30 jaar nogal veel vind
moraalridderquote:Op maandag 18 juli 2011 00:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
zulke mongolen kunnen wat mij betreft niet lang genoeg in de bak zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |