Niet echt veel beter dus.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:30 schreef NanKing het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chinese_Surinamers en dit
Iemand die met stokjes jat.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:26 schreef Schachtman het volgende:
als die neuken wat voor een kind krijg je dan??
wat is dat nu weer voor onzin , een neger bestaat niet dat is racismequote:
soms denken ze wat te snel door de bocht hierquote:Op maandag 18 juli 2011 09:15 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik wilde hier net uitleggen hoe het zit word het verwijderd..
Maakt het ook wat uit als de man van het ene is en de vrouw van het ander en andersom?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:26 schreef Schachtman het volgende:
kan het me niet goed voorstellen dus als iemand voorbeelde heeft
en krijgen die knappe kinderen??
Haar gezicht lijkt donkerder dan de rest van haar lichaamquote:Op maandag 18 juli 2011 09:12 schreef Peachcore het volgende:
Lou Jing, een onbekend zangeresje uit Shanghai van Chinese en Afro-Amerikaanse afkomst, kreeg na een tv-optreden te maken met heel veel racisme op internet. Vooral op de Chinese Fok!
godsame , ook bruine mensen , kunnen bruin worden als ze in de zon zitten !!! of zonnebankquote:Op maandag 18 juli 2011 13:29 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Haar gezicht lijkt donkerder dan de rest van haar lichaam
Hoezo wereldvreemdquote:Op zondag 17 juli 2011 22:26 schreef Schachtman het volgende:
kan het me niet goed voorstellen dus als iemand voorbeelde heeft
en krijgen die knappe kinderen??
De Chinese cultuur is heel erg gesloten en volgens mij ook behoorlijk conservatief wat in sommige gevallen kan leiden tot sterke vormen van racisme.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:12 schreef Peachcore het volgende:
Lou Jing, een onbekend zangeresje uit Shanghai van Chinese en Afro-Amerikaanse afkomst, kreeg na een tv-optreden te maken met heel veel racisme op internet. Vooral op de Chinese Fok!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Chip Tsao, one of Hong Kong's leading columnists and cultural commentators, believes that a child of a Chinese woman and a black person hits all the buttons that cause prejudice among Chinese. "It's an obnoxious novelty," he said, adding that Chinese prejudice against black people was part of "prejudice against people less well-off than themselves".
There was, he said, greater acceptance of Europeans because they were viewed as successful, but mixed Chinese/white European couples frequently attracted racist comment.
One leading actress, Jiang Ziyi, who has an Israeli boyfriend, has routinely been accused of betrayal for consorting with a foreigner. A stark reminder of official racism came last year when Ding Hui, of mixed Chinese and African parentage, was barred from representing his country in the national volleyball team.
http://www.guardian.co.uk(...)-chinese-talent-show
Deels Aziatisch. Gemengd Aziatisch, dus niet specifiek Chinees. En het 'Afro-Amerikaanse' deel is ook maar 25%.quote:
quote:Earl Woods, een gepensioneerd luitenant-kolonel en Vietnam-veteraan was van Afro-Amerikaanse (50%), Chinese (25%) en Indiaanse (25%) afkomst. Kultida Woods komt uit Thailand, en is van Thais (50%), Chinees (25%) en Nederlands (25%) bloed. Hierdoor is Tiger Woods 25% Chinees, 25% Thai, 25% Afro-Amerikaans, 12,5% Indiaans en 12,5% Nederlands. Woods noemt deze mengelmoes zelf "cablinasian".
Ik ken twee broertjes van een Nederlandse man en Chinese moeder. De een heeft spleetogen en van de ander is nauwelijks te zien dat het een halfbloedje is. Het lijken dan ook totaal geen broertjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik heb wel eens kinderen gezien van een nederlandse man en een chinese moeder. Daar was niet zo heel veel nederlands in te vinden.
Maar negers mogen ze inderdaad zelfs nog minder dan blanken als het gaat om relaties, dus wat je zegt is niet onwaar, maar wel onvolledigquote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef Chule het volgende:
[..]
Maar je zult niet veel Chinezen met negers zien. Chinezen hebben het vaak niet zo met negers op niet-Chinezen
Jatoch, Moeten die hollandsche meisjes wel willenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:54 schreef Zuivelkoe het volgende:
Lijkt me echt een rare (en niet vaak voorkomende combinatie)
Beter gewoon Nederlands + Chinees oid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
half thais half afro amerikaansquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |