Absurd ja. Hopen dat hier nog wat schorsingen uit voortkomen, stelletje mongolen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:33 schreef YazooW het volgende:
Nog een behoorlijke fittie gisteren na die wedstrijd
Roma fansquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef DeNummer10 het volgende:
Nee, een vliegenvanger. Waarom? Omdat hij bij Lazio altijd gefaald heeft. Op het WK was hij ook niet vlekkeloos.
Oh, ik heb een avatar van Totti dus ik ben meteen een Roma-fanquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Roma fansAccepteer gewoon dat het een goede keeper is. Einde discussie. Hier bereikt niemand wat mee.
Mee eens, Muslera keept het toernooi van zijn leven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Oh, ik heb een avatar van Totti dus ik ben meteen een Roma-fan? En daardoor zou ik niet kunnen oordelen over een keeper? Dat zijn al 2 vooroordelen, lekker hoor. Muslera is overschat en heel matig. Zo matig zelfs dat hij Roma al aardig wat punten heeft geschonken in onderlinge wedstrijden.
Toch is Lazio op een normale positie geëindigd hoor, of wil je zeggen dat ze het normaal beter doen? Aan Muslera kan het dus niet gelegen hebben. Wat je wel aan Muslera kunt verwijten is dat hij er staat wanneer dat moet. Op het wk in 2010 was dat zo en nu opnieuw.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Oh, ik heb een avatar van Totti dus ik ben meteen een Roma-fan? En daardoor zou ik niet kunnen oordelen over een keeper? Dat zijn al 2 vooroordelen, lekker hoor. Muslera is overschat en heel matig. Zo matig zelfs dat hij Roma al aardig wat punten heeft geschonken in onderlinge wedstrijden.
Het is bizar inderdaad, maar je moet het minder Europees bekijken. Dit is daar namelijk redelijk 'normaal', straffen worden op een andere maatstaf gegeven. Kijk anders even de 'fittie' van Neymar terug van een paar weken terug bij Santos..quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Absurd ja. Hopen dat hier nog wat schorsingen uit voortkomen, stelletje mongolen.
Grandel was ook een kutkeeper vanjewelste, maar Utrecht degradeerde niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Toch is Lazio op een normale positie geëindigd hoor, of wil je zeggen dat ze het normaal beter doen? Aan Muslera kan het dus niet gelegen hebben. Wat je wel aan Muslera kunt verwijten is dat hij er staat wanneer dat moet. Op het wk in 2010 was dat zo en nu opnieuw.
Hehe, klopt wel. Alleen kunnen er soms verrassende dingen plaatsvinden. Daarom is misschien juist die strijd om de derde plaats leuk om te zien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:02 schreef Tim86 het volgende:
Hij is echt om 21u. Morgen om die tijd is ook de wedstrijd om de derde en vierde plaats, maar dat lijkt me niet boeiend
Eerder als Paraguay achterstaat, gezien hun gedrag in en na de halve finale.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:17 schreef rubje het volgende:
Mooi,zondag op 21:00 de finale en iets zegt mij dat er wel iets van een schoppartij komt tussen spelers onderling als bv. Uruguay achterstaat.
Goed gegokt, op basis van kwaliteit blijft het toch het 3e land van Zuid Amerika maar ze hebben ook op het afgelopen WK laten zien dat ze ondanks dat verder kwamen dan die andere 2.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:51 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Maar ik heb het al gezegd,Uruguay gaat winnen. (Al vanaf het begin!).
Individuele kwaliteit ja,maar het samenspel van Uruguay blijft beter,bij Argentinië en Brazilië heb je er ook ego’tjes tussen zitten. Ik noem een Neymar. Suarez en Forlan zijn dan wel geen Maradonna en Cruyff,maar qua samenspelen zijn ze veel beter. Argentinië heeft grote namen,Brazilië heeft vooral de erfenis van de vorige dingen die zijn behaald. En mij lijkt de sfeer bij Uruguay ook veel beter.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed gegokt, op basis van kwaliteit blijft het toch het 3e land van Zuid Amerika maar ze hebben ook op het afgelopen WK laten zien dat ze ondanks dat verder kwamen dan die andere 2.
Er zit natuurlijk ook wat minder druk op bij Uruguay maar de coach doet het gewoon goed met het materiaal wat hij ter beschikking heeft, dat kunnen ze in Argentinië en Brazilië niet zeggen, het schijnt dat die van ARG maandag wordt ontslagen, ben benieuwd of die van BRA mag blijvenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:28 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Individuele kwaliteit ja,maar het samenspel van Uruguay blijft beter,bij Argentinië en Brazilië heb je er ook ego’tjes tussen zitten. Ik noem een Neymar. Suarez en Forlan zijn dan wel geen Maradonna en Cruyff,maar qua samenspelen zijn ze veel beter. Argentinië heeft grote namen,Brazilië heeft vooral de erfenis van de vorige dingen die zijn behaald. En mij lijkt de sfeer bij Uruguay ook veel beter.
Inderdaad..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk ook wat minder druk op bij Uruguay maar de coach doet het gewoon goed met het materiaal wat hij ter beschikking heeft, dat kunnen ze in Argentinië en Brazilië niet zeggen, het schijnt dat die van ARG maandag wordt ontslagen, ben benieuwd of die van BRA mag blijven
Hij is al op leeftijd en bij ManU mislukt, ook het afgelopen seizoen bij Atletico was niet super en Agüero doelgerichter.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:00 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Inderdaad..
Fórlan kan eigenlijk ook bij een topclub,raar dat Manchester City hem niet,en Aguëro wel, wou.
Forlan was goed met bij Man Uquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is al op leeftijd en bij ManU mislukt, ook het afgelopen seizoen bij Atletico was niet super en Agüero doelgerichter.
Misschien heeft hij geen interesse meer in Engeland, Spanje lijkt me ook wat aangenamer leven dan Engeland als geld er toch niet meer toe doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |