De laatste keer dat Brazilië samba voetbal liet zien was in '94quote:Op zondag 24 juli 2011 23:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Die twee landen worden overhypt en tijd dat ze echt samba speelden ( vooral Brazilië in het geval samba ) is al weer zoooo lang geleden. Altijd maar dat geleuter van veel mensen. Zogenaamd onverslaanbaar, dat Brazilië en Argentinië.
Ken je nagaan idd.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De laatste keer dat Brazilië samba voetbal liet zien was in '94
Ik dacht eigenlijk Brazilie hoe slecht ze ook zijn verwachtte ik toch wel dat ze goed voor het daglicht wilde komen ivm het dramatische WK en het komende WK in eigen land. Al had ik Uruguay wel in de finale verwacht want Argentinie is al jaren niks.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Achteraf? Ik zei het ook in mijn eerdere posts hoor![]()
![]()
Jij dacht zeker dat Argentinië ging winnen of zo?
Maar ondertussen wel weer gewoon 2x Wereldkampioenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De laatste keer dat Brazilië samba voetbal liet zien was in '94
Maar niet met "samba voetbal"quote:Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel weer gewoon 2x Wereldkampioen
in 1994 was t ook geen sambavoetbal. Alle ballen op Romario en Bebeto. 1990 was t laatste sambateam, maar gingen de mist in tegen Argentinië.quote:
in 90 was het ook al minder swingend dan 86 en 82quote:Op zondag 24 juli 2011 23:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
in 1994 was t ook geen sambavoetbal. Alle ballen op Romario en Bebeto. 1990 was t laatste sambateam, maar gingen de mist in tegen Argentinië.
Sowieso WK 90quote:Op zondag 24 juli 2011 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
in 90 was het ook al minder swingend dan 86 en 82![]()
quote:Suarez pakt nog een prijs
Luis Suarez is zondag verkozen tot beste speler van de Copa America. De voormalig Ajacied scoorde voor Uruguay in de met 3-0 gewonnen finale tegen Paraguay. De huidige spits van Liverpool maakte in totaal vier doelpunten bij het toernooi in Argentinië.
Justo Villar kreeg de prijs voor beste doelman van het toernooi. De sluitpost van Paraguay was belangrijk in twee strafschoppenseries. Suarez en Diego Forlan (2x) konden hem in de eindstrijd wel passeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |