Brazilie valt gewoon echt tegen. Heb het gevoel dat Brazilie nog niet goed op elkaar ingespeeld is, maar dat komt vast wel in orde over aantal jaartjes. Zoveel kwaliteit dat daar rondloopt.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:13 schreef andre347 het volgende:
Paraguay valt mij heel erg tegen. Ga eens met twee echte spitsen spelen en schiet die bal eens wat gecontroleerd naar voren. Die André Santos en Maicon vliegen bij elk Braziliaans balbezit naar voren, daar is vast wel wat uit te halen als Paraguay zijnde. Alleen Ramires vind ik echt goed voetballen bij Brazilië. De rest speelt heel matig.
Dat laatste wordt al jaren gezegd en elke keer blijkt weer dat Brazilië teleurstelt. Als je met 2 backs speelt die bij elk balbezit naar voren vliegen en vervolgens de bal snoeihard overschieten of de bal niet eens voorzetten kun je niet eens een fatsoenlijke aanval opzetten.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:15 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Brazilie valt gewoon echt tegen. Heb het gevoel dat Brazilie nog niet goed op elkaar ingespeeld is, maar dat komt vast wel in orde over aantal jaartjes. Zoveel kwaliteit dat daar rondloopt.
Zit hij niet eens bij de selectie?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef DeNummer10 het volgende:
Zolang ze bijvoorbeeld clowns als Robinho en Neymar blijven prefereren boven Hulk zal het nooit wat worden.
Netalsof Hulk niet bij elk trapje op de grond ligt en vraagt om een kaartquote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef DeNummer10 het volgende:
Zolang ze bijvoorbeeld clowns als Robinho en Neymar blijven prefereren boven Hulk zal het nooit wat worden.
Als beste speler in de Chinese competitie hoor je er wel bij natuurlijkquote:
Hulk ligt niet zo snel op de grond.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:19 schreef andre347 het volgende:
[..]
Netalsof Hulk niet bij elk trapje op de grond ligt en vraagt om een kaart
Beste speler van de EL en Portugese Competitie.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als beste speler in de Chinese competitie hoor je er wel bij natuurlijk
Xavi kan er dus ook niks van?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:19 schreef andre347 het volgende:
[..]
Netalsof Hulk niet bij elk trapje op de grond ligt en vraagt om een kaart
Dan had hij afgelopen WK al gespeeld, if so.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:21 schreef Piebe het volgende:
Is Hulk nog geen genaturaliseerde Portugees dan?
heeft al interlands voor brazilië gespeeld.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:21 schreef Piebe het volgende:
Is Hulk nog geen genaturaliseerde Portugees dan?
Die is inderdaad nog niet opgevallen in de internationale voetbalwereldquote:Op zondag 17 juli 2011 22:25 schreef DaggerOne het volgende:
Goede speler die Ganso, en Ramires valt me ook positief op moet ik zeggen.
Ik zeg alleen dat ik hem goed vind spelen, maar meneer moet zich weer eens voor de zoveelste keer laten gelden...zucht.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die is inderdaad nog niet opgevallen in de internationale voetbalwereld
quote:
JUSTO VILLARquote:Op zondag 17 juli 2011 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar matige wedstrijd tot nu toe, BRA had er al zeker 3 moeten maken!
Zodat Chili hoe dan ook een uitgeputte tegenstander treft. En dan natuurlijk het liefste Paraguay.quote:
Idd! Lekker trappen en beide mooi rood, al krijgt volgens mij nog de verkeerde roodquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jij bent niet echt de man van risico's of wel?
Bij de vrouwen iig welquote:
Goed naar mij geluisterd dusquote:Op zondag 17 juli 2011 23:11 schreef gniffie het volgende:
Die keeper is wel een eindbaas zeg, sjonge
Tja, dergelijke opmerkingen zeggen genoeg over de wedstrijdquote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jij bent niet echt de man van risico's of wel?
Jij hebt Villar gezegd dat hij een eindbaas moet zijn?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goed naar mij geluisterd dus
Meer over het tijdsbestek, de wedstrijd is bijna voorbij.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, dergelijke opmerkingen zeggen genoeg over de wedstrijd
Dat ook jaquote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Meer over het tijdsbestek, de wedstrijd is bijna voorbij.
Neequote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jij hebt Villar gezegd dat hij een eindbaas moet zijn?
Er zijn nog een hoop spelers die veel potentie hebben en er nu niet bij zijn. Het kan wel, maar zo in ieder geval niet. Als je het beleid en invulling daarvan in heel Brazilië als voetballand echt eens laat bepalen door een paar vakkundige mensen, dan zou je binnen no time een voetbalgrootmacht vanjewelste zijn en niet dat slappe aftreksel wat het nu moet voorstellen. Geldt ook voor het club voetbal.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Moet dit Brazilië het nou gaan maken in 2014?
Nee, daar is het spel meestal beter.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ooit 3 wedstrijden in de QF in de EC gezien die naar verlenging ging?
Geen idee, maken doen ze het toch welquote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Moet dit Brazilië het nou gaan maken in 2014?
nee, daar speelt men de kansen wel uit.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ooit 3 wedstrijden in de QF in de EC gezien die naar verlenging ging?
quote:
quote:
quote:
Hoe langzamer de aanloop.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:38 schreef Doublepain het volgende:
Hoe langer de aanloop, hoe hoger de kans is dat je mist.
Hahahaquote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het afgelopen half uur heb ik wel heel veel penalty's gemist zien worden...
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Niks mis met die stip. Echt raar geschoten..
Hmm, gemist dan. Zag 'm alleen die bal raar raken.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
. Die 3e misser van Brazilie had echt wel wat met die stip te maken..
Die hele stip kwam omhoog toen hij zijn voet ernaast zette.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:45 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hmm, gemist dan. Zag 'm alleen die bal raar raken.
En de coach zal ook wel gaan vliegenquote:
Paul Bosvelt en Jaap Stam hadden hier niet tussen misstaan.quote:
En Kluivert en F. de Boer.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Paul Bosvelt en Jaap Stam hadden hier niet tussen misstaan.
Wordt me te laatquote:Op zondag 17 juli 2011 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou CHI- VEN dan maar ook kijken, maar BRA-PAR viel wel tegen
Erg gaan weer veel potjes lijm gesnoven worden, that's for sure.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef andre347 het volgende:
Op dit moment plegen veel mensen in Rio zelfmoord.
Om zo'n cupje niet hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef andre347 het volgende:
Op dit moment plegen veel mensen in Rio zelfmoord.
quote:
quote:
Het hele jaar door hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah nee die Favela-gangs maken elkaar wel van kant
dat wel maar niet om deze wedstrijdquote:Op zondag 17 juli 2011 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah nee die Favela-gangs maken elkaar wel van kant
Zelfs met Driss Ben-Zekri op doel had Paraguay nog gewonnen.quote:
En stopte er een dus hadden ze sws gewonnenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:52 schreef DeNummer10 het volgende:
Villar keek ze inderdaad knap over de lat heen, toppertje!
Ze winnen omdat Brazil faalt, meer niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En stopte er een dus hadden ze sws gewonnen
Bleef ook gewoon staan, terwijl de Brasucas allemaal wilden wachten
Keepte inderdaad een slechte wedstrijd die Justoquote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zelfs met Driss Ben-Zekri op doel had Paraguay nog gewonnen.
Geen idee maar ze verdienen het beiden ook nietquote:Op zondag 17 juli 2011 23:55 schreef TLC het volgende:
Is het al eens eerder gebeurt dat zowel Brazilie als Argentinie er niet bij waren bij de halve finales op de CA ??
jaren 30quote:Op zondag 17 juli 2011 23:55 schreef TLC het volgende:
Is het al eens eerder gebeurt dat zowel Brazilie als Argentinie er niet bij waren bij de halve finales op de CA ??
Omdat je daar geen Sport1 voor nodig hebt.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef Nober het volgende:
Nog geen minuut van gezien, waarom wel zoveel aandacht voor vrouwenvoetbal?
Die competitie begint in maart, en de Libertadores tot juni... goed geregeld.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:10 schreef TLC het volgende:
Trouwens, wel opvallend dat in Brazilie de competitie gewoon ondertussen vrolijk bezig is, dat zie je niet in Europa tijdens een EK
Diego Armando Maradona is natuurlijk voor Argentinië, wat had ie dan moeten zeggen?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:16 schreef Chase_Utley het volgende:
Zei onze kenner DAM ook niet dat Argentinië na de groepsronde pas goed ging spelen?
Dat het er niet uit zag.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Diego Armando Maradona is natuurlijk voor Argentinië, wat had ie dan moeten zeggen?
sowieso maar 1 niet Europese ploeg bij de laatste 4 van de twee afgelopen WK'squote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Nober het volgende:
[..]
2006: Italië
2010: Spanje
Je hebt gelijk!
Zegt dat maar niet te hard, DAM loopt hier ook nog ergens rondquote:
De goede Brazilianen spelen toch allemaal in Europa. Spelers uit de Braziliaanse competitie halen de nationale ploeg nooitquote:Op maandag 18 juli 2011 00:10 schreef TLC het volgende:
Trouwens, wel opvallend dat in Brazilie de competitie gewoon ondertussen vrolijk bezig is, dat zie je niet in Europa tijdens een EK
Neymarquote:Op maandag 18 juli 2011 01:04 schreef msnk het volgende:
[..]
De goede Brazilianen spelen toch allemaal in Europa. Spelers uit de Braziliaanse competitie halen de nationale ploeg nooit
dat is dan weer onzin. Neymar, Elano, Ganso, Fred.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:04 schreef msnk het volgende:
[..]
De goede Brazilianen spelen toch allemaal in Europa. Spelers uit de Braziliaanse competitie halen de nationale ploeg nooit
Doet er niet toe, het ontkracht je stelling.quote:
Hoezo? Brazilië misschien een beetje een verrassing voor sommigen maar Argentinië kon je zo voorspellenquote:
Louis fabiano?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Pato,Ramires,Maicon,Lucio,Julio Cesarquote:
Net als het WK met landen als Nederland en Uruguay (eigenlijk Ghana) bij de laatste 4.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:12 schreef msnk het volgende:
Laat wel zien dat de Copa America een echte toernooi isFuck grootmachten
Want?quote:
Na pingels, dat kon iedereen voorspellenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo? Brazilië misschien een beetje een verrassing voor sommigen maar Argentinië kon je zo voorspellen
Dat is al een paar uur terug hequote:Op maandag 18 juli 2011 02:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel staat het?
Edit: laatmaar, Brazil verloren
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja klopt. Chili is nu bezig toch? Boeit me niet echt ..
Arg en Brazil eruit, heerlijk.
Napoli-Lazio dus niet gezien, om maar een voorbeeld te geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat ie er slaap van krijgt, en ik denk dat ie dat ook bij de Serie A heeft
Hij is terugquote:Op maandag 18 juli 2011 12:31 schreef tochweerhenk het volgende:
Haha diegene die de TT heeft gemaakt is echt dom.
Toegegeven, dat het pingels zouden worden had ik niet voorspeld nee. Ik dacht dat Uruguay ze wel even 4-1 zou oprollen, dus Argentinië heeft nog beter dan verwacht gepresteerdquote:Op maandag 18 juli 2011 01:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Na pingels, dat kon iedereen voorspellen
Gelukkig maar voor jou dat Uruguay veel meer recht had op de overwinningquote:Op maandag 18 juli 2011 14:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Toegegeven, dat het pingels zouden worden had ik niet voorspeld nee. Ik dacht dat Uruguay ze wel even 4-1 zou oprollen, dus Argentinië heeft nog beter dan verwacht gepresteerdMag je trots op zijn.
Wat een nerd is die turk ook eh.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor jou dat Uruguay veel meer recht had op de overwinning
Fok
OGquote:
You mad bro?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:24 schreef pirlo444 het volgende:
Flikker op klote chili amerikanen vriendjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |