standquote:Op zondag 17 juli 2011 22:04 schreef outtayourleague het volgende:
die hebben we toch net gehad?
karl malone
onder anderen jaquote:
stand #2306quote:
Kennen we het Oudhollandsche gezegde 'schering en inslag' nog?quote:Bij het weven spant men een aantal draden parallel op het weefgetouw. De opgespannen draden heten schering of ketting. Vervolgens worden één voor één andere draden haaks hierop, tussen de schering door, ingelegd. Deze draden heten inslag.
Age of Empiresquote:Op zondag 17 juli 2011 22:20 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
stand #2306
2 outtayourleague
1 Wasknijper21
[..]
Kennen we het Oudhollandsche gezegde 'schering en inslag' nog?
je ontdekt soms interessante shizzle als je je dingen afvraagt ^_^quote:Op zondag 17 juli 2011 22:21 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Age of Empires(die Loom)
ken het wel maar heb het me nooit afgevraagd
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij heeft dat een keer in de Donald Duck gestaan.
wilde net een niet te missen hint postenquote:
quote:Naar verluidt zou er tijdens die uitzending in heel Amerika geen criminele activiteit hebben plaatsgevonden.
Snel geradenquote:
quote:Naar verluidt zou er tijdens die uitzending in heel Amerika geen criminele activiteit hebben plaatsgevonden.
Fulhamquote:Op zondag 17 juli 2011 22:37 schreef Wasknijper21 het volgende:
oh twas een gok
Noem maar 7 betaald voetbal-organisaties in Londen
hema goequote:Op zondag 17 juli 2011 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fulham
Arsenal
Chelsea
West Ham United
Chrystal Palace
Millwall
Tottenham
Voetballiefhebber he
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fulham
Arsenal
Chelsea
West Ham United
Chrystal Palace
Millwall
Tottenham
Voetballiefhebber he
Das quickquote:Op zondag 17 juli 2011 22:47 schreef outtayourleague het volgende:
istanbul![]()
karachi![]()
shanghai![]()
mumbai![]()
delhi![]()
Ben pas sinds vandaag hier actief héquote:
3e keer in een week!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:48 schreef Wasknijper21 het volgende:
die is pas twee keer voorbijgekomen laatstBlijkbaar heeft OYL goed opgelet
Wat ben ik een simpel figuur danquote:
quote:
Voetbal, Aardrijkskunde en Geschiedenis is mijn favoriete genrequote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]tis wel het AKQ topic he
geen SQ :
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:59 schreef Wasknijper21 het volgende:
geen idee, was het iets met een V? Ralph of Robert Vaughn of zoiets?
juistquote:
tant mieuxquote:
Echt?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Aalbers het volgende:
ik weet het niet in ieder geval, schilderij nog nooit gezien zelfs.
Juistquote:
quote:
quote:
Niet gedacht dat je zo snel het antwoord zal wetenquote:
In een thread kort geleden vroeg ik naar de naam van een type vliegtuig, de zero. Ik had ook een afbeelding gevonden met fabrieks-en typeaanduiding; er stond mitshubishi op. Vandaar dat ik het wistquote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet gedacht dat je zo snel het antwoord zal weten![]()
stand #2306
3 outtayourleague
4 Wasknijper21
3 Firefox1
stand #2306quote:
stand #2306quote:
stand #2306quote:
Een Yurt dus. Laatst docu gezien over Mongoliëquote:
da's wat genuanceerderquote:
Ik moet niet zoveel typenquote:
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ik gok dat het een strikvraag is en dat hij gay was
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:26 schreef Wasknijper21 het volgende:
En ze woonden gezellig samen in een doorzonyurt.
maar dit gaat wel heel diepquote:
Mee 1s.quote:
Extra info: Bang voor concurrentie, vermoorde Khan al zijn 4 zonenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:30 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nooit van Borte of een Mongoolse vrouw had gehoord. Avignon is wel redelijk bekend onder historici.
En Ögedei dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Extra info: Bang voor concurrentie, vermoorde Khan al zijn 4 zonen
Een deel van zijn zonen danquote:
quote:Een internationale groep van genetici publiceerde in 2003 een studie waarbij ze de genetische samenstelling van bevolkingsgroepen in Azië gaven. Het blijkt dat in het Y-chromosoom, dat van vader op zoon vrijwel ongewijzigd wordt doorgegeven, een karakteristiek stuk (marker) gevonden kan worden, dat bij 8 procent van de mannen van het voormalige Mongoolse rijk voorkomt. Dat komt overeen met 0,5% van de mannelijke wereldbevolking, of met 16 miljoen mensen vandaag. Deze marker begon zijn uitzonderlijk succesvolle verspreiding ongeveer 1000 jaar geleden, dus dat komt overeen met de veroveringen van Dzjengis Khan. Een sterke aanwijzing vormt ook dat deze marker veel voorkomt bij mannen van de Hazara stam in Afganistan en Pakistan, die volgens hun traditie afstammen van de Mongoolse strijders. In publicaties hierover wordt Dzjengis Khan genoemd "The most prolific lover" aller tijden.
Genomen wil niet zeggen getrouwdquote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef Baszh het volgende:
Dat wist ik, daarom dacht ik , die zal veel vrouwen hebben genomen
Dat is niet te ontkennen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef Baszh het volgende:
Dat wist ik, daarom dacht ik , die zal veel vrouwen hebben genomen
ik dacht dat je bedoelde 'genomen' als meervoud van 'genoom'.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde 'genomen' als meervoud van 'genoom'.
Providence, rhode Island?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef Id_do_her het volgende:
Wat is de kleinste hoofdstad van welke staat in Amerika?
Goed.quote:
Sort of.quote:
Ik wil het woord horenquote:
Juist, en hoe heet dat?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef Id_do_her het volgende:
Door het doorbreken van de geluidsbarrière.
Supersonische snelheid om precies te zijn. Maar ik reken het uiteraard goedquote:
quote:
Goed.quote:
stand #2306quote:
Amundsen komt wel uit hetzelfde land als deze persoon.quote:
Hij was behalve ontdekkingsreiziger ook wetenschapper en schrijver. Hij was ook diplomaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:13 schreef Wasknijper21 het volgende:
Hij was wel een ontdekkingsreiziger volgens mij.. of ben ik abuis?
Ik heb deze foto wel eens gezien, het was een enorme ijzervreter, dat weet ik nog wel
Reken ik wel goed.quote:
quote:1 Talc Mg3Si4O10(OH)2 1
2 Gypsum CaSO4·2H2O 3
3 Calcite CaCO3 9
4 Fluorite CaF2 21
5 Apatite Ca5(PO4)3(OH–,Cl–,F–) 48
6 Orthoclase Feldspar KAlSi3O8 72
7 Quartz SiO2 100
8 Topaz Al2SiO4(OH–,F–)2 200
9 Corundum Al2O3 400
10 Diamond C 1600
stand #2306quote:
stand #2306quote:Op maandag 18 juli 2011 02:05 schreef Id_do_her het volgende:
Als morgen de zon schijnt, gaan we morgen picknicken.
Goed.quote:
makkie, juist uiteraardquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:07 schreef theSummoner het volgende:
Hey Wasknijper je hebt Rusland en schaken ook echt toegevoegd aan je favo AKW topics
Goed.quote:
stand #2306quote:
O shit sorry was een wilde gok en ik dacht dat het fout was dus ben film gaan kijkenquote:
Volt?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:55 schreef Id_do_her het volgende:
Wie is de uitvinder van de wisselstroom?
Goed, de naam stond in de link.quote:
Omdat de naam in de link stond bleef het bij heel even.quote:
Welk RAF-sleutelfiguur?quote:(Haynau (Silezië), 23 januari 1936) is een Duits jurist (en voormalig advocaat) die mede-oprichter van de marxistisch-leninistische terreurorganisatie Rote Armee Fraktion (RAF) was.
checkquote:
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:51 schreef theSummoner het volgende:
Beretta?
(Even alles James Bond Guns opnoemen)
Ik ben door mn revolvers heenquote:Op maandag 18 juli 2011 04:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou eerder bij Clint Eastwood zoeken dan bij James Bond.
Dan is m'n statement nog steeds even waarquote:Op maandag 18 juli 2011 05:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt nog geen revolvers opgenoemd.
Wie?quote:
Dat is een munitietype, net als .44 en 9mm. Heel wat anders dan een model wapen. De peacemaker is verkrijgbaar voor verschillende munitietypes.quote:
Nou ja, 20 minuten heeft iequote:
quote:
Even oftopic, wat een dramaband is dat tegenwoordig. Ben begin dit jaar naar een concert van ze geweest. Axl Rose is een dikke vette papzak geworden die na elk nr. een pauze van 10 minuten nodig had. En wat het ergste was.... Ze begonnen 2 uur te laat aan het concert, omdat meneer Axl Rose eerder geen zin had.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:39 schreef ß het volgende:
Uit welke twee bands is Guns 'n Roses ontstaan?
stand #2306quote:
Ben om die redenen ook niet gegaan, zou veel van mijn jeugdherinneringen verpesten...quote:Op maandag 18 juli 2011 10:52 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Even oftopic, wat een dramaband is dat tegenwoordig. Ben begin dit jaar naar een concert van ze geweest. Axl Rose is een dikke vette papzak geworden die na elk nr. een pauze van 10 minuten nodig had. En wat het ergste was.... Ze begonnen 2 uur te laat aan het concert, omdat meneer Axl Rose eerder geen zin had.
Welke comedyserie uit 1992 zoek ik?quote:John Kraaykamp - Dick Gallies
Petra Laseur - Jolle Blom
Anne-Mieke Ruyten - Christien Zwaan
Edda Barends - Anja Pieters
Erik Arens - Marco
Maarten Spanjer - Fred
Elle van Rijn - Elsje
Hans Van Raam - Policeman
Op hun hoogtijdagen kwamen ze ook gewoon rustig 2 uur te laat. Vond hun voorprogramma destijds beter (soul asylum)quote:Op maandag 18 juli 2011 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben om die redenen ook niet gegaan, zou veel van mijn jeugdherinneringen verpesten...
stand #2306quote:
+1quote:Op maandag 18 juli 2011 11:33 schreef Bart het volgende:
Wat zal ik blij zijn als die tour weer afgelopen is, zijn we tenminste weer verlost van die gare vragen de hele tijd.
Ik volg de tour wel, heb er vragen over gesteld en punten mee gescoordquote:Op maandag 18 juli 2011 11:33 schreef Bart het volgende:
Wat zal ik blij zijn als die tour weer afgelopen is, zijn we tenminste weer verlost van die gare vragen de hele tijd.
Ja echt hèquote:Op maandag 18 juli 2011 11:33 schreef Bart het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 11:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja echt hè. Vanmiddag wordt het weer:
Wie won de etappe van vandaag?
Wie rijdt er in de .. trui na vandaag?
Wie viel er vandaag?
Wie stapte er vandaag af?
Denk het niet hoor, vandaag is het een rustdagquote:Op maandag 18 juli 2011 11:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja echt hè. Vanmiddag wordt het weer:
Wie won de etappe van vandaag?
Wie rijdt er in de .. trui na vandaag?
Wie viel er vandaag?
Wie stapte er vandaag af?
spuit 11quote:Op maandag 18 juli 2011 11:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, vandaag is het een rustdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |