Is van Extreme Engineering op Discovery Channel. Ik wil 't ook weten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:09 schreef Wybe2011 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nr. dat wordt gebruikt in de aankondiging van de nieuwe series 'megafactories' op NatGeo, het klinkt als een rap nr. oid. ik ben opzoek naar het instrumentale gedeelte, er wordt in gezongen 'we go make it happen' misschien is het wel helemaal geen nr. maar wie weet..
Heb de video best vaak bekeken, maar zie nu pas dat de titel van dat nummer gewoon even in beeld staat bij 0:43quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef Wootism het volgende:
Ik ben opzoek naar het eerste nummer uit deze video (promoclip voor Lakedance)
Het nummer dat erachteraan komt is van: Real el Canario - International Style (Radio Edit)
Maar die zoek ik dus niet
martin buttrich?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:15 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik ben op zoek naar een (heel) bekende duitse artiest. ik hoorde een paar weken geleden een nummer van hem op de duitse radio en toen ik wat navraag deed gaf een collega aan dat deze kerel heel bekend is in duitsland en normaal gesproken bij ieder project (lied) een nieuwe naam gebruikt.
Het is duitstalig met een beetje pop achtig met rap/hiphop invloeden. Ik heb ergens gehoord dat hij intussen al haast 100 namen heeft gebruikt en de laatste was volgens mij iets met jay???
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef Mainport het volgende:
Ik ben op zoek naar een remix van We are your friends van Justice vs. Simian, waarbij ze het trucje doen van dit filmpje op minuut 1.
Maar dan de mooiere mix die je in clubs hoort...
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef Mainport het volgende:
Ik ben op zoek naar een remix van We are your friends van Justice vs. Simian, waarbij ze het trucje doen van dit filmpje op minuut 1.
Maar dan de mooiere mix die je in clubs hoort...
Heb het liedje gevonden:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:09 schreef Wybe2011 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nr. dat wordt gebruikt in de aankondiging van de nieuwe series 'megafactories' op NatGeo, het klinkt als een rap nr. oid. ik ben opzoek naar het instrumentale gedeelte, er wordt in gezongen 'we go make it happen' misschien is het wel helemaal geen nr. maar wie weet..
Gokje:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:55 schreef Cora het volgende:
Hoi, ik zoek een liedje.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik weet niet veel.
Het is een liedje uit eind zeventiger jaren of begin tachtiger jaren denk ik.
Het is een soort familie zoals de Kelly Family. Volgens mij waren ze Schots.
En er was een klein jongetje bij wat heel hoog zong. Meer weet ik eigenlijk niet.
We zitten er met z'n 3en al de hele avond over te denken en we komen er niet op.
* Cora wil het heel graag weten.
Ja, daar zaten we zelf ook mee, maar volgens mij bedoel ik die niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Gokje:
Alleen zijn deze niet schots, of engels. En is het begin jaren '70.
Is het liedje uptempo of langzaam? Iets meer bekend van de familie?
Toch nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:29 schreef Cora het volgende:
[..]
Ja, daar zaten we zelf ook mee, maar volgens mij bedoel ik die niet.
Maar het lijkt er wel op.
Het is wel een langzaam liedje. Een beetje als een koor.
Er komt dan zo'n intro en dan begon dat kleine jongetje te zingen met een heel hoog stemmetje.
Zegt je dat iets?
Ik weet dat ik heel vaag ben.
Nee, die ken ik. Leuk liedje trouwens.quote:
is het niet gewoon de Kelly Family zelf?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:55 schreef Cora het volgende:
Hoi, ik zoek een liedje.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik weet niet veel.
Het is een liedje uit eind zeventiger jaren of begin tachtiger jaren denk ik.
Het is een soort familie zoals de Kelly Family. Volgens mij waren ze Schots.
En er was een klein jongetje bij wat heel hoog zong. Meer weet ik eigenlijk niet.
We zitten er met z'n 3en al de hele avond over te denken en we komen er niet op.
* Cora wil het heel graag weten.
omdat die clip er ook is, rond 1.45 komt die baard met ongetwijfeld rokquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:50 schreef Cora het volgende:
Ja, ik ben bang van wel toch!
Hoe kom ik dan aan die baard met schotse rok?Ik ben echt gek geworden denk ik.
Bedankt allemaal!
Mocht het niet zo zijn, dan kom ik wel weer terug.
Ja, ik heb gekeken. Dit is zeker wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:55 schreef kvd het volgende:
[..]
omdat die clip er ook is, rond 1.45 komt die baard met ongetwijfeld rok
Hahahaha, nee, ik vind het ook helemaal niks!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:13 schreef kvd het volgende:
jij kan lekker slapen, ik heb hem nu in mn hoofd zitten....en ik vind het zeg maar niet zo'n leuk liedje....het zal vannacht zeker in mn slaap voorbij komen (zal niet de eerste keer zijn dat een nummer de hele nacht als achtergrondmuziek bij mijn dromen is)
Niet, ik kom alleen op de slome versie uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Als je even verder leest bij je eigen edit dat lees je dat het Brandon Urie is, van Fall Out Boy
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
Bijna geheel instrumentaal lied met veel trompetten, een vrouw roept er de hele tijd ''Samba!'' en dan nog iets, doorheen.
Wie weet welke dit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |