Gokje:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:55 schreef Cora het volgende:
Hoi, ik zoek een liedje.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik weet niet veel.
Het is een liedje uit eind zeventiger jaren of begin tachtiger jaren denk ik.
Het is een soort familie zoals de Kelly Family. Volgens mij waren ze Schots.
En er was een klein jongetje bij wat heel hoog zong. Meer weet ik eigenlijk niet.
We zitten er met z'n 3en al de hele avond over te denken en we komen er niet op.
* Cora wil het heel graag weten.
Ja, daar zaten we zelf ook mee, maar volgens mij bedoel ik die niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Gokje:
Alleen zijn deze niet schots, of engels. En is het begin jaren '70.
Is het liedje uptempo of langzaam? Iets meer bekend van de familie?
Toch nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:29 schreef Cora het volgende:
[..]
Ja, daar zaten we zelf ook mee, maar volgens mij bedoel ik die niet.
Maar het lijkt er wel op.
Het is wel een langzaam liedje. Een beetje als een koor.
Er komt dan zo'n intro en dan begon dat kleine jongetje te zingen met een heel hoog stemmetje.
Zegt je dat iets?
Ik weet dat ik heel vaag ben.
Nee, die ken ik. Leuk liedje trouwens.quote:
is het niet gewoon de Kelly Family zelf?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:55 schreef Cora het volgende:
Hoi, ik zoek een liedje.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik weet niet veel.
Het is een liedje uit eind zeventiger jaren of begin tachtiger jaren denk ik.
Het is een soort familie zoals de Kelly Family. Volgens mij waren ze Schots.
En er was een klein jongetje bij wat heel hoog zong. Meer weet ik eigenlijk niet.
We zitten er met z'n 3en al de hele avond over te denken en we komen er niet op.
* Cora wil het heel graag weten.
omdat die clip er ook is, rond 1.45 komt die baard met ongetwijfeld rokquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:50 schreef Cora het volgende:
Ja, ik ben bang van wel toch!
Hoe kom ik dan aan die baard met schotse rok?Ik ben echt gek geworden denk ik.
Bedankt allemaal!
Mocht het niet zo zijn, dan kom ik wel weer terug.
Ja, ik heb gekeken. Dit is zeker wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:55 schreef kvd het volgende:
[..]
omdat die clip er ook is, rond 1.45 komt die baard met ongetwijfeld rok
Hahahaha, nee, ik vind het ook helemaal niks!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:13 schreef kvd het volgende:
jij kan lekker slapen, ik heb hem nu in mn hoofd zitten....en ik vind het zeg maar niet zo'n leuk liedje....het zal vannacht zeker in mn slaap voorbij komen (zal niet de eerste keer zijn dat een nummer de hele nacht als achtergrondmuziek bij mijn dromen is)
Niet, ik kom alleen op de slome versie uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Als je even verder leest bij je eigen edit dat lees je dat het Brandon Urie is, van Fall Out Boy
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
Bijna geheel instrumentaal lied met veel trompetten, een vrouw roept er de hele tijd ''Samba!'' en dan nog iets, doorheen.
Wie weet welke dit is?
filmpje duurt 15 minutenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:29 schreef KarelVH het volgende:
klassieke muziek en ik ken het van ergens. Weet iemand hoe dit noemt?
de oude of nieuwe?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:19 schreef fotostarter het volgende:
Hoe heet het nummer wat ze draaien onder die voorstukjes van The Closer? Ik had de artiest wel gevonden, maar krijg het nummer niet te pakken
Zou heel goed kunnen, het programma was net namelijk op tv. Maar goed, de oude weet ik wel (danger mouse ft jack white). De nieuwe heeft geloof ik nog geen indruk gemaakt, wel niet eens of het een man of vrouw is...zal eens kijken of ik hem op de site zie staan...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
denk de nieuwe. Hoorde hem net nog. Of zeg ik nu iets doms
quote:
denk de nieuwe. Hoorde hem net nog. Of zeg ik nu iets domsquote:
Het lijkt niet echt heel veel op Summer time (neem aan dat je All summer long bedoelt?) maar, het is zomers en heel veel Again.quote:Op zondag 31 juli 2011 03:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zoek ook een nummer waarin in het refrein vaak 'again' gezegd wordt. Ik hoorde het in de PLUS vandaag, en het deed me een beetje denken aan het nummer 'Summer time' van Kid Rock. Vage omschrijving, ik weet het, maar meer heb ik niet.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:19 schreef fotostarter het volgende:
Hoe heet het nummer wat ze draaien onder die voorstukjes van The Closer? Ik had de artiest wel gevonden, maar krijg het nummer niet te pakken
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:54 schreef kvd het volgende:
en ik heb hem, weer een dangermouse-nummer, nu met Sparklehorse en Wayne Coyne. Nummer heet Revenge
tenminste, neem aan dat je dit nummer bedoeld
De nieuwe is:quote:Op zondag 31 juli 2011 07:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
denk de nieuwe. Hoorde hem net nog. Of zeg ik nu iets doms
Het is de muziek die je hoort tussen de reclames
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:29 schreef KarelVH het volgende:
klassieke muziek en ik ken het van ergens. Weet iemand hoe dit noemt?
Vanaf 14:06 dus
Nee, helaas. Toch bedankt..quote:Op zondag 31 juli 2011 08:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt niet echt heel veel op Summer time (neem aan dat je All summer long bedoelt?) maar, het is zomers en heel veel Again.
Gokje:quote:Op zondag 31 juli 2011 03:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zoek ook een nummer waarin in het refrein vaak 'again' gezegd wordt. Ik hoorde het in de PLUS vandaag, en het deed me een beetje denken aan het nummer 'Summer time' van Kid Rock. Vage omschrijving, ik weet het, maar meer heb ik niet.
ik denk dat je er qua jaar wat vanaf zit...komt uit 2003quote:Op zondag 31 juli 2011 17:43 schreef sigme het volgende:
Ik zoek een liedje.
Denk (tweede helft?) jaren '80, een dames-rapgroepje. Ik denk Amerikaans. Hun liedje gaat over "words". Het wordt dus door de dames gerapt, maar het heeft een gezongen refreintje, door een achtergrondkoortje ofzo. Het refreintje is niet engelstalig (klinkt als fantasietaaltje maar het is iets in een Afrikaanse taal). Fonetisch gaat dat stukje ongeveer zo: a-ramsamsam, a-ramsamsam, koediekoediekoediekoedie ramsamsam
Helemaal gans ernaast! Dat is het goede liedje, geweldig! Dankquote:Op zondag 31 juli 2011 18:02 schreef kvd het volgende:
[..]
ik denk dat je er qua jaar wat vanaf zit...komt uit 2003
Kom maar op met die bijlage!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:29 schreef snakez333 het volgende:
hallo ik zoek een liedje dat ze op awakenis festival draaien. Kan hem helaas niet vinden met shazam, ect.
Het is een minimal techno liedje zie bijlage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |