quote:
Top! bedanktquote:
Geen dank.quote:
Klein bumpjequote:Op zondag 24 juli 2011 21:10 schreef jortkeldert het volgende:
Iemand enig idee hoe het eerste nummer heet wat je hoort in onderstaand filmpje?
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:05 schreef sjas_patat het volgende:
He ik zoek een nummer uit de serie 'klusjesmannen' op bnn, aflevering 2 waar ze in een supermarkt werken.
Ik zoek het nummer dat te horen is vanaf 06:40 tot 07:25 (http://player.omroep.nl/?aflID=12818551).
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ik zoek een dance liedje met een saxophone erin.
Lyrics waren zoiets als hit me up hit me down, like a (vergeten)
quote:
dees?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef Micson het volgende:
Ik zoek ook een populair danceliedje dat vaak voorbij komt deze zomer.
Ik kan het niet zo goed beschrijven , alleen dat een vrouwenstem op een ritmische manier aan de hand van de beat steeds: "mmm uh-uh uh-uh uh-uh , mmm uh-uh uh-uh uh-uh " zegt.
Ik heb `m alquote:Op maandag 25 juli 2011 22:53 schreef jortkeldert het volgende:
[..]
Klein bumpjeLuister de intro nu al de hele dag op repeat. Zou graag het hele nummer luisteren! Shazam en Soundhound vinden niets helaas
The Rasmus! In The Shadows?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:02 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik zoek een liedje van een (rock)band. De leadzanger had een veer in z'n haar en zag er een beetje als een punker/ghotic uit.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:15 schreef PinPin het volgende:
Ik zoek een Spaanstalig (denk ik) liedje wat ik onlangs op 3fm hoorde. Volgens mij is het nieuw en echt zo'n zomerhit. Er kwam in elk geval een hoop iyo-yo-yo iyo-yo-yo in voor... En het was heel vrolijk! Iemand?
Jawel! Dat is hem! Mijn dank is grootquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:02 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik zoek een liedje van een (rock)band. De leadzanger had een veer in z'n haar en zag er een beetje als een punker/ghotic uit.
Dat dacht ik ook, zijn verschillende videos van, niet allemaal met veren, maar bij deze twee veren galore:quote:
Tim & Tomster - Kind In Jezelf misschien? Voldoet niet helemaal aan je omschrijving, maar het deed me hier toch wel aan denken:quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:14 schreef SplashO het volgende:
Ik zoek een Nederlands nummer, ik denk dat hij 2 a 3 jaar geleden wel eens op tmf voorbij kwam. Het was een rap nummer, artiest was een Nederlandse blanke kale man van een jaar of 30. Hij rapte geloof ik over zijn zoon, maar dat weet ik niet zeker, het was een serieus nummer. De man zag er wel redelijk "stoer" maar normaal uit. Geen opvallend uiterlijk ofzo.
In de videoclip loopt hij op een gegeven moment langs zo'n stalen hek wat je bij de bouw wel vind. Wat me bij staat is dat het beeld dan ook een beetje "oud" lijkt. Alsof het een soort van sepia is.
Ik kan me herinneren dat er wel andere mensen in de clip voorkomen, maar of ze ook rappen ben ik kwijt, denk het niet.
Elke keer als hij op tv was, ik heb hem 2 of 3 keer voorbij zien komen toen, werd er niet bij verteld wie de artiest was of hoe het nummer heette. Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
bedankt!
DIe zoch ik inderdaad, bedankt!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:02 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik ook, zijn verschillende videos van, niet allemaal met veren, maar bij deze twee veren galore:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |