Wat was het nou?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik zoek een liedje hem hem geneuried haha
Hij is uit de jaren 80, gezongen volgens mij door een man
http://twitvid.com/GULVZ
Al gevonden op twitter
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:47 schreef neilpatrick het volgende:
zoek een oud hiphop nummer dat nu nog in clubs wordt gedraaid en lijkt op jump around van house of pain. het heeft best een aparte beat (één of ander raar instrument).
Geen dank.quote:
Die nummers zijn gecomponeerd door Adam Norden. Ik weet niet of je dat wilt weten?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar hoe de droevige muziek in de Zweedse Kurt Wallander heet. De muziek heeft wel iets weg van: (deze muziek is van de aftiteling.)
En ik vermoed dat er dezelfde instrumenten worden gebruikt. Het is in ieder geval hele droevige muziek. Kan iemand mij helpen?
Will Young - You and I?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:54 schreef penny-wise het volgende:
Ik hoorde vanmorgen een liedje en damn ik had mijn Shazam niet bij de hand.
Het is en niet zo`n heel oud nummer en het gaat ongeveer zo;
Can`t get my head around you, i can`t get my head around you
turn my life around you
Zal wel niet helemaal hetzelfde zijn maar zo klonk het ongeveer.
Geen dank.quote:
bedankt!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:07 schreef based het volgende:
[..]
Die nummers zijn gecomponeerd door Adam Norden. Ik weet niet of je dat wilt weten?
Hier kan je iig wat samples luisteren:
http://nl.7digital.com/ar(...)fr%C3%A5n-wallander/
Hier? http://www.q-music.nl/page/playlist/2011-07-18 of was het niet letterlijk Het foute uur?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef friekin_ het volgende:
Foute uurtje:
Ik zoek een nummer met in het refrein club. Nederlandstalig, groep studenten, begint met neuriën en dan komt er een foute beat. Help!
Deze misschien?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:07 schreef Lov1 het volgende:
Ik zoek dat blije liedje met in de coupletten een jaren '50/''60 deuntje en als couplet 'bombombom kedengdedengdeng dididi' etc...
Kaoma - Lambada.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat was ook alweer het originele nummer? (Met de accordeon?) een zomerhit een aantal jaar terug geloof ik
Jaa, dank je wel!!quote:
Jaaa thanks! Dat dat een zomerhit was heb ik dan toch echt net met een jaar gemistquote:
gokje:quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:44 schreef unrealz het volgende:
Ik zoek een nummer en daar zit een stukje in van een klassiek nummer.
Volgensmij van beethoven en het is een house variant, in dat nummer rapt ook een neger welke weet ik niet precies.
Hij lijkt een beetje op dit nummer: Het stukje dat ik een beetje herken is waar die begint op 0:40
Eerste wat in me opkomt:quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:31 schreef Ludootje het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een plaatje dat je de laatste tijd veel op slamfm en 538 hoort. Kon het zo niet terugvinden (herkennen) in de respectievelijke playlists/charts.
Het is best wel een 'beuk' plaat met een luide reggaeton-achtige beat en wat klinkt als een schreeuwende neger erdoorheen. Hoop dat deze omschrijving iets helpt.
Nee, die is hem niet.. die ik bedoel is de beat nog harder en 'knallender'. De plaat is ook minder melodieus dan deze.quote:
Misschien pon de floor van Major Lazer?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, die is hem niet.. die ik bedoel is de beat nog harder en 'knallender'. De plaat is ook minder melodieus dan deze.
Nee sorry is hem niet, de neger die rapt schreeuwt een beetje zoals Lil jon altijd doet!quote:
Iets van Die Antwoord?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:59 schreef Kloktijd het volgende:
Hallo,
Ik zoek een soort Afrikaans rap nummer en clip waarin veel herhalingen in zitten. Ik vond hem een keer op dit forum.
Laatst hoorde ik het nummer weer op een festival waar Vato gonzalez hem in zijn mix had gebruikt.
Bedankt!
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef friekin_ het volgende:
Foute uurtje:
Ik zoek een nummer met in het refrein club. Nederlandstalig, groep studenten, begint met neuriën en dan komt er een foute beat. Help!
Nee, het had echt een Afrikaanse clip en een soort rap remix achtig iets.quote:
edit: deze dusquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:06 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Nee, het had echt een Afrikaanse clip en een soort rap remix achtig iets.
Je hoorde de hele tijd iets van: bahbahbahbahbahbahabahbahbahbahbahbah. en dan ging het over of iets anders zoals bibibibibibibibibibib.
Ik hoop dat je het snapt
Nee, dat is hem nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
http://giel.vara.nl/Audio(...)b357802d0f9faaae7c19
vanaf 3:30?
Maar denk het niet
Haha weet ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
nou nou, ik probeer ook maar te helpen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:04 schreef Peauper het volgende:
Ik zoek een oud dance nummertje, maar kan er maar niet op komen, ik heb de melodie hier wel even ingespeeld, kun je streamend luisteren.
http://www48.zippyshare.com/v/92508315/file.html
Gevonden:quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:31 schreef Ludootje het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een plaatje dat je de laatste tijd veel op slamfm en 538 hoort. Kon het zo niet terugvinden (herkennen) in de respectievelijke playlists/charts.
Het is best wel een 'beuk' plaat met een luide reggaeton-achtige beat en wat klinkt als een schreeuwende neger erdoorheen. Hoop dat deze omschrijving iets helpt.
Gokje dan maar:quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:04 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik stond in de supermarkt, en vandaar kon ik de tekst niet zo goed horen.
Maar het leek wel een nummer in het fries (tenminste, dat maak ik er maar van omdat het half nederlands en half duits leek). Gezongen door een vrouw. Ik dacht er zoiets in te horen als: Ich las mij nicht verrassen?
Wir sind helden ken ik wel. En mijn Duits is ook vrij redelijk, daarom denk ik echt dat het fries was.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:26 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik begreep dat dit nummer ook in het engels (oid) is en met een andere tekst neem ik aan. Wie weet welk nummer ik bedoel?
quote:
WOOW SNEL! thnx!quote:
Geen dank.quote:
Je bent alleen een uur te laat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:14 schreef neilpatrick het volgende:
[..]
Etienne De Crecy - Funk (The Bloody Beetroots Remix)
staat gewoon in de comments daar hoor
Geeft nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:16 schreef neilpatrick het volgende:
toen ik op invoeren klikte zag ik het ook gelijk. mijn excuses
ja die heb ik er net zelf bij gezetquote:
by drop-it denk ik alleen aan een nummer van 3 steps ahead, maar ik vermoed dat dat niet het nummer is dat je zoekt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:55 schreef Zwappel het volgende:
Nog steeds zoekende naar deze 2..
Hier een (Early) Hardcore remix van.
En een (Early) Hardcore remix van de Pacman theme.
Heb hem al hij is van Vato Badman nogwat (jump)!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:48 schreef 3SEN het volgende:
hallo ik zoek een nummer waar ik elke dag een stukje van hoor op slam fm.
ze draaien er een klein stukje van in de reclame waarin quintino en partysquad genoemd worden
en in het liedje zeggen ze "Jump, Jump" met een goede beat eronder.
misschien kent iemand dit lied? alvast bedankt!
Ken je er niet toevallig een remix van, zonder de vocals? R3hab Remix bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wie weet waar het melodietje uit dit nummer vandaan komt? Ik heb het idee dat het eerder gebruikt is voor een dancefeest theme.
1. Onbekendquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:12 schreef zoekende2011 het volgende:
Ik zoek twee titels/nummers... (let op ze zijn erg lastig)
(1) stem die zingt/praat "this house..." (beetje reggea/ska achtig) met op een gegeven moment geeststemmen (hoog) die zingen lalala
(2) instrumentaal nummer. het zal super voor de hand liggen, maar ik kom er niet op.
melodielijn is iets van pompompom pompompom pompompompompompompom (1,2,3/1,2,3/1,2,3,4,5,6,7) er zit in het nummer ook op een gegeven moment een slag op een gong in en iets van een draf van een paard (of twee kokosnoot helften tegen elkaar aan).
Ik weet dat het niet veel is. Midomi/Soundhound konden mij hiermee niet helpen.
Alvast bedankt voor alle tips.
Doe die tweede eens inzingen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:12 schreef zoekende2011 het volgende:
Ik zoek twee titels/nummers... (let op ze zijn erg lastig)
(1) stem die zingt/praat "this house..." (beetje reggea/ska achtig) met op een gegeven moment geeststemmen (hoog) die zingen lalala
(2) instrumentaal nummer. het zal super voor de hand liggen, maar ik kom er niet op.
melodielijn is iets van pompompom pompompom pompompompompompompom (1,2,3/1,2,3/1,2,3,4,5,6,7) er zit in het nummer ook op een gegeven moment een slag op een gong in en iets van een draf van een paard (of twee kokosnoot helften tegen elkaar aan).
Ik weet dat het niet veel is. Midomi/Soundhound konden mij hiermee niet helpen.
Alvast bedankt voor alle tips.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:18 schreef zoekende2011 het volgende:
http://vocaroo.com/?media=vhAPfsAfqzpVFYnak (Ja kom maar met "oei vals")
(deze heeft betrekking op het tweede nummer wat ik zoek)
quote:
Deze (en toevallig is ie van The Script)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zoek een nummer waarin de teksten "it's the way we..." en "you were my heart band soul" (laatste stukje citaat weet ik niet zeker). Het is in de stijl van The Script voor de kenners.
Alvast bedankt
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze (en toevallig is ie van The Script)
FANTASTISCH. Dat is mquote:
Geen probleemquote:Op zondag 24 juli 2011 11:07 schreef zoekende2011 het volgende:
[..]
FANTASTISCH. Dat is mIk zocht er al superlang om. Mijn dank is groot
![]()
![]()
quote:te quiero (v?)a
bailar bailar
Ik herken het niet directquote:Op zondag 24 juli 2011 15:55 schreef I0_0I het volgende:
Ik heb zojuist deze melodie gemaakt, maar ik ben ernstig aan het twijfelen of dit niet al bestaat.
http://www28.zippyshare.com/v/89467480/file.html
Komt dit jullie bekend voor? Zo ja, welk nummer?
Een slag in het donker.... Deze wellicht ?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:11 schreef Thas het volgende:
Nummer van maximaal 2 jaar oud, lijkt erg op dit nummer
Als in, het is ook zo'n soort house-achtig nummertje, in het Spaans en de vocals zijn door dezelfde soort mannen in eenzelfde stijl.
Het stukje wat in het nummer waar ik naar opzoek ben vaak wordt herhaald, gaat ongeveer zo:
[..]
[..]
Ik herken het niet direct
Er staat niks op de soundtrack wat met Chopper te maken heeftquote:Op zondag 24 juli 2011 18:06 schreef Keauning het volgende:
In American History X is er zo een scene, weet niet meer welke, waar ze zo een dreigend liedje afspelen. Ik heb de titel + groep eens ooit gezien, volgens mij was het iets met Chopper.
Kan iemand mij aan de gehele titel helpen?
Nope, het is sowieso niet uit 2011 en lijkt een stuk meer op dat nummer wat ik poste dan deze, maar toch bedanktquote:Op zondag 24 juli 2011 18:01 schreef zoekende2011 het volgende:
[..]
Een slag in het donker.... Deze wellicht ?
Monika Kruse - Latin Lovers?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:11 schreef Thas het volgende:
Nummer van maximaal 2 jaar oud, lijkt erg op dit nummer
Als in, het is ook zo'n soort house-achtig nummertje, in het Spaans en de vocals zijn door dezelfde soort mannen in eenzelfde stijl.
Het stukje wat in het nummer waar ik naar opzoek ben vaak wordt herhaald, gaat ongeveer zo:
[..]
[..]
Ik herken het niet direct
Ik was er al opgekomen, zie 2 posts boven je, maar toch bedanktquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 13:37 schreef Sirmixalot het volgende:
Ik hoor regelmatig een nummer op 3fm voorbij komen. Alleen meestal wordt het aangevraagd en dus kan ik het niet in de afspreellijst terugvinden.
Het is een vrolijk en vlot nummer met iets van het volgende erin:
Selling my soul to the devil, selling my soul.
Volgens mij hoor ik ook vaker het woordje again erin. Als ik hier zelf op zoek krijg ik allemaal gare hits dat ik mijn ziel ook nog daadwerkelijk moet verkopen aan de duivel, dus dat schiet niet op.
Hoop dat 1 van jullie het weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |