en zo gaat het er echt aan toequote:Op zondag 17 juli 2011 20:36 schreef Messenga het volgende:
Is dit een stand up comedian programma? Wat zijn die toezichthouders triest.
waarom nietquote:
doen ze niks tegenquote:
gewoon tegen in beroep gaan, zo ben ik ook onder een boete uitgekomenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef gers het volgende:
jezus wat kinderachtig
alsof je je auto netjes gaat parkeren als je naar de spoedeisende hulp moet
en een uitkeringquote:Op zondag 17 juli 2011 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weer iemand die aan de drugs zit
elke dader tot nu toequote:Op zondag 17 juli 2011 20:41 schreef Jor_Dii het volgende:
De hoeveelheid allochtonen in dit programma valt me nu al op
nieuwe ziekte onder de handhavers: illegaal afval aids!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:41 schreef donald_dick het volgende:
Lekker door het afval graaien, en toen zaten er naalden tussen en heb je aids
deze gast kon nauwlijks wat uit zijn keel krijgen zo hard was hij aan het trippenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gewoon aangeven dat grofvuil het komt ophalen
klopt, want ik heb al een boete ervoor betaaldquote:
Zijn ook niet echte agenten natuurlijkquote:
je gaat natuurlijk geen boete voor jezelf uitschrijvenquote:
Tsja makkelijk om te voorkomen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
klopt, want ik heb al een boete ervoor betaald
Zou wel briliant zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 20:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je gaat natuurlijk geen boete voor jezelf uitschrijven
maar als ie het opruimt, dan kan een waarschuwing ookquote:
Omdat de camera er bij is durven ze wel anders waren ze allang weg gelopenquote:
dit is de shit tier van agentenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:45 schreef gers het volgende:
mogen ze zomaar binnen zonder huiszoekingsbevel
ja, want de deur stond open en ze nemen geen bewijs meequote:Op zondag 17 juli 2011 20:45 schreef gers het volgende:
mogen ze zomaar binnen zonder huiszoekingsbevel
maar die vent wou ze volgens mij niet echt binnen willen hebbenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:46 schreef donald_dick het volgende:
j
[..]
ja, want de deur stond open en ze nemen geen bewijs mee
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Pijnlijk om te zien hoe de politie in deze optreedt. Gewoon neerhoeken zo'n gast als hij agressief wordt. Geen wonder dat de politie geen enkele indruk meer maakt op straat.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:46 schreef julian6 het volgende:
Dit programma demonstreert alleen maar wat een lachertje de politie in NL is..
of naar buitenquote:
sowiiso wie gebruikt dat ding nogquote:
erg vet nrquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat hoor ik ineens een dubstep beat
Ach het is geen echte politie en als iedereen zich gewoon aan de regels houdt is het niet eens nodig. Maarja blijkbaar is het stoer om de wet te overtredenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:46 schreef julian6 het volgende:
Dit programma demonstreert alleen maar wat een lachertje de politie in NL is..
helaas wel, maar jij mag dat ook, maar alleen niet bij hun doenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Hebben die toezichthouders eigenlijk recht om je aan te houden of vast te houden tot de echte politie er is? Anders zou ik ze gewoon lekker negeren
Iedereen heeft het recht een ander aan te houden voor een strafbaar feitquote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Hebben die toezichthouders eigenlijk recht om je aan te houden of vast te houden tot de echte politie er is? Anders zou ik ze gewoon lekker negeren
Iedereen mag iemand staande houden en vasthouden als iemand de wet overtrad.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef TigerXtrm het volgende:
je zou het kunnen gooien op belemmering van je bewegingsvrijheid > ontvoeringquote:Op zondag 17 juli 2011 20:49 schreef julian6 het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht een ander aan te houden voor een strafbaar feit
schop in haar kut!quote:
wat is er mis met haar hont?quote:
succes ermeequote:
Iets met bejaarden dacht ik vorige week was het een herhaling van de week ervoorquote:
Onvrijwillige euthanasie?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Iets met bejaarden dacht ik vorige week was het een herhaling van de week ervoor
top gear in HD? Dan ja, maar ik kan het alleen in SD zienquote:Op zondag 17 juli 2011 20:52 schreef gers het volgende:
ik zit te twijfelen tussen top gear en overtreders
als dat ontstaat binnen de familie is het best logisch dat er ruzie door ontstaatquote:
kabelquote:Op zondag 17 juli 2011 20:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
top gear in HD? Dan ja, maar ik kan het alleen in SD zien
De herhaling is dinsdag dus dat kan niet. Vorige week was gewoon aflevering twee.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Iets met bejaarden dacht ik vorige week was het een herhaling van de week ervoor
Ik ook!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik verstond anti-aids dokter :")
ik ookquote:Op zondag 17 juli 2011 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik verstond anti-aids dokter :")
oh dan was dat hetquote:Op zondag 17 juli 2011 20:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
De herhaling is dinsdag dus dat kan niet. Vorige week was gewoon aflevering twee.
quote:
ik ga geen schotel nemenquote:
nee ik heb kabel + proletentv uit de jaren 90quote:
dan in HD downloadenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:54 schreef gers het volgende:
[..]
nee ik heb kabel + proletentv uit de jaren 90
Maar ze trappen geen ruzie. Dillemma.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vuilniszakjasje en bontkraat check
Ze verbergen vast iets hebben vast net iets overvallen en waren op de vluchtquote:Op zondag 17 juli 2011 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Maar ze trappen geen ruzie. Dillemma.
Ze zijn ook niet in Amsterdam noordquote:Op zondag 17 juli 2011 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Maar ze trappen geen ruzie. Dillemma.
die hebben ze nooit bij hunquote:
Autoriteit uitstralen doe je zoquote:Op zondag 17 juli 2011 20:58 schreef missU het volgende:
Tering hij voelt zich wel heel belangrijk dat hij nu zo overtrokken moet reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |