PSVquote:Op zondag 17 juli 2011 18:48 schreef tong80 het volgende:
Bij welke club tekende Frank Rijkaard een contract maar spelde er nooit voor ?
Hij had een dubbel contract getekend en uiteindelijk werd besloten dat het contract bij PSV niet rechtsgeldig was.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:52 schreef donroyco het volgende:
Wat was de reden dan dat ie niet voor de Eindhovenaren speelde?
Sporting Lissabon geloof ik.quote:
Ja, maar ook niet helemaal waar volgens wiki (ik wilde het even checken) hij verlengde bij Ajax, maar ging niet veel later toch naar Sporting..quote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij had een dubbel contract getekend en uiteindelijk werd besloten dat het contract bij PSV niet rechtsgeldig was.
[..]
Sporting Lissabon geloof ik.
Real Zaragozaquote:Op zondag 17 juli 2011 18:58 schreef tong80 het volgende:
Voor Sporting speelde ie ook nooit, voor welke club toen wel ?
Ik kan me maar 2 Duitsers bij PSV bedenken zo snel. Dat zijn Strich en Koch. Dan denk ik dat Koch het antwoord moet zijn..quote:Op zondag 17 juli 2011 19:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke Duitse ex-psv'er werd na zijn actieve voetballcarriere een bekend muziekproducer?
Nee. Beiden niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me maar 2 Duitsers bij PSV bedenken zo snel. Dat zijn Strich en Koch. Dan denk ik dat Koch het antwoord moet zijn..
Knap dat je dees weet.quote:
Iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knap dat je dees weet.
Bekend geworden als Jack White (nee, niet die). Heeft oa whe the rain begins to fall van Jermaine Jackson en Pia Zadora geproduceerd.
quote:
Iets met kortzichtig.quote:Hij neemt dan zijn artiestennaam Jack White aan. Later wordt hij muziekproducent en heeft onder andere de nummer 1 hit ‘When the rain begins to fall’ van Pia Zadora en Jermaine Jackson geproduceerd. Hij verkoopt meer dan tweehonderd miljoen platen met zijn Jack White Productions.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |