Cavendish 20ste overwinning dus.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef Waaghals het volgende:
Ik gok op een groepje van een man of 12, waarvan de helft fransoos is. Op de klim blijven er nog een paar over en laatste km springt er eentje weg
In de afdaling komen ze na een km of 2 op dezelfde weg als toen terecht, dus ze komen wel langs het punt waar Beloki viel en Armstrong het parcours afstak.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:43 schreef franklop het volgende:
Is wel een andere klim (en dus ook afdaling) overigens
Bedankt voor het opnemen, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt de Dauphiné of het NK.
Normaal volgens mij. Geen superdaler, maar ook geen prutser.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Bedankt voor het opnemen, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag
Dat zou wel tof zijn, als Ruijgh weet te winnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:37 schreef Chiappucci het volgende:
Ik weet nog niet veel over de daalcapaciteiten van Ruijgh, maar aangezien hij in zo goed als elke etappe attent voorin zit en nog nergens achterop is geraakt, denk ik dat hij niet slecht naar beneden gaat.
Dan zal het toch in deze of etappe 17 moeten gebeuren. Of hij moet met voorsprong aan de Alpe beginnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn, als Ruijgh weet te winnen.
Hij rijdt ze er op de Galibier allemaal af man!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan zal het toch in deze of etappe 17 moeten gebeuren. Of hij moet met voorsprong aan de Alpe beginnen.
Wordt druk op de Alpe dan, Ten Dam wil er ook winnen en Gesink gelooft ook nog steeds in wonderen. Als ik dan al moet inzetten op een renner zou het Ruijgh zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan zal het toch in deze of etappe 17 moeten gebeuren. Of hij moet met voorsprong aan de Alpe beginnen.
Niet op Schleck of Contador?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wordt druk op de Alpe dan, Ten Dam wil er ook winnen en Gesink gelooft ook nog steeds in wonderen. Als ik dan al moet inzetten op een renner zou het Ruijgh zijn.
Als ik zou moeten inzetten op een Nederlandse renner. Denk overigens dat zowel Schleck als Contador op de Alpe het voor zichzelf gaan verneuken en een renner als Sanchez zijn kans grijpt.quote:
Ruijgh gaat nooit veel ruimte krijgen van Sky/Cofidis/Europcar lijkt me.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wordt druk op de Alpe dan, Ten Dam wil er ook winnen en Gesink gelooft ook nog steeds in wonderen. Als ik dan al moet inzetten op een renner zou het Ruijgh zijn.
Contador heeft al aangekondigd dat hij in de aanval gaat. Ik verwacht dat hij dan gaat doortrekken en iedereen op een hoopje fietst.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als ik zou moeten inzetten op een Nederlandse renner. Denk overigens dat zowel Schleck als Contador op de Alpe het voor zichzelf gaan verneuken en een renner als Sanchez zijn kans grijpt.
Ik hoop het, maar ik hoor ook weer dat het ook nog niet helemaal 100% is met z'n knie, en de Giro niet echt een goede voorbereiding is geweest voor de tour. Verder ziet hij Voeckler als kandidaat voor de eindzege. Dus ja zit hij gewoon iedereen maar iets op de mouw te spelden?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Contador heeft al aangekondigd dat hij in de aanval gaat. Ik verwacht dat hij dan gaat doortrekken en iedereen op een hoopje fietst.
Ik heb dat ook gehoord ja:quote:Op maandag 18 juli 2011 19:39 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik hoor ook weer dat het ook nog niet helemaal 100% is met z'n knie, en de Giro niet echt een goede voorbereiding is geweest voor de tour. Verder ziet hij Voeckler als kandidaat voor de eindzege. Dus ja zit hij gewoon iedereen maar iets op de mouw te spelden?
Contador kan A. Schleck er normaal gesproken niet afrijden in de bergen. Ja, vorig jaar toen bij Schleck de ketting eraf liep.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Contador heeft al aangekondigd dat hij in de aanval gaat. Ik verwacht dat hij dan gaat doortrekken en iedereen op een hoopje fietst.
Hangt natuurlijk ook af van hoe Ruijgh presteert in de dagen voor de Alpe. Als hij kort in het AK blijft staan zal het heel moeilijk worden om weg te komen. Het klassement voor beste jongere is verre van gemaakt op dit moment.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ruijgh gaat nooit veel ruimte krijgen van Sky/Cofidis/Europcar lijkt me.
Vorig jaar is dit jaar niet, vorig jaar reden Andy en Alberto weg bij de rest alsof het niets was dat is nu ook (nog) niet. Weet niet of Contador Andy er af moet rijden gezien zijn tijdritcapaciteiten, alleen op Evans moet hij tijd goed maken.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:46 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Contador kan A. Schleck er normaal gesproken niet afrijden in de bergen. Ja, vorig jaar toen bij Schleck de ketting eraf liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |