ik slik geen pil.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:44 schreef kwiwi het volgende:
Of je slikt de pil door en zorgt dat je maar 1x in de 4 maanden o.i.d. ongesteld bent.....?
Stuur een PM met portfolio van jezelf dan spreken we afquote:Op zondag 17 juli 2011 14:49 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik slik geen pil.
En zeur niet zo, we zijn het eens en ik zou niet weten wat er verder mis mee is.
Bovendien is het niet:8 dagen zonder seks, maar is dat echt een probleem voor mij. Ik word chagrijnig, huilerig en soms bijna letterlijk ziek (misselijk enzo)
Ik weet dus alleen niet hoe ik zoiets kan adverteren...
Newsflash!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:49 schreef lichtekooi het volgende:
Bovendien is het niet:8 dagen zonder seks, maar is dat echt een probleem voor mij. Ik word chagrijnig, huilerig en soms bijna letterlijk ziek (misselijk enzo)
ik ga dat dus niet doen via fok in elk geval. Ik weet dat er sites zijn waar je dit soort diensten kunt adverteren, maar ik vraag me af welke goed zijn, of ik dan alleen moet adverteren in die tijd van de maand, of gewoon altijd.. ik wil nl niet de rest van de maand lastig gevallen worden met telefoontjes ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:49 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
Stuur een PM met portfolio van jezelf dan spreken we af
Ja dat dus en de overige 22 of 23 dagen je gewoon helemaal suf neuken.quote:
Precies mijn gedachtequote:Op zondag 17 juli 2011 14:52 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Newsflash!
Dat ligt niet aan het gebrek aan sex..............................
adverteer jezelf op : www.gratisoptehalen.nlquote:Op zondag 17 juli 2011 14:53 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik ga dat dus niet doen via fok in elk geval. Ik weet dat er sites zijn waar je dit soort diensten kunt adverteren, maar ik vraag me af welke goed zijn, of ik dan alleen moet adverteren in die tijd van de maand, of gewoon altijd.. ik wil nl niet de rest van de maand lastig gevallen worden met telefoontjes ofzo.
En een vibrator is echt totaal anders.
ik heb een spiraal. Zonder hormonen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:51 schreef muhahaha het volgende:
Is het spiraal geen idee? Als het meezit ben je niet meer ongesteld, als het tegenszit iig wat korter dan wat je nu hebt
Wat hij zegt! dussss ( www.gratisoptehalen.nl )quote:Op zondag 17 juli 2011 14:55 schreef Triggershot het volgende:
Indien serieus: Je vriend een pooier, jij een hoer.
Tevens goed argument: Wanneer je het gratis doet, zit er idd perse gevoel bij.
dat niet, hij is er dan alleen meer bang voor.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:55 schreef Triggershot het volgende:
Hij wil gewoon geld aan verdienen toen hij er achter kwam dat ze seksverslaafd is.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:55 schreef Triggershot het volgende:
Weetje wat kenmerkend voor een hoer is of niet?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat niet, hij is er dan alleen meer bang voor.
En prima, als jullie het zo willen noemen, zo voel ik het in elk geval niet.
'Gewoon'quote:Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil gewoon geld aan verdienen toen hij er achter kwam dat ze seksverslaafd is.
Je noemt jezelf in username en ondertitel een Lichtekooi met omschrijving prostituee , als mensen je een hoer noemen dan zeg je dat je het zo niet voelt. Hoer is gewoon platte bewoording voor prostitueequote:Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Preciesquote:
Wanneer gaan we vuistdiep dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:59 schreef lichtekooi het volgende:
En gratis hebben we dus afgesproken het niet te doen.
Ik houd van mijn vriend en ik wil hem geen pijn doen. We zien allebei in dat dit geen houdbare situatie is en hebben deze afspraak gemaakt omdat hij zich hier prettiger bij voelt dan de wetenschap dat ik het wellicht stiekem zou gaan doen of dat er misschien gevoel bij zou komen kijken. Ik zou zeggen: goede oplossing!
Je vriend is een Marokkaan?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:59 schreef lichtekooi het volgende:
Ik houd van mijn vriend en ik wil hem geen pijn doen. We zien allebei in dat dit geen houdbare situatie is en hebben deze afspraak gemaakt omdat hij zich hier prettiger bij voelt dan de wetenschap dat ik het wellicht stiekem zou gaan doen of dat er misschien gevoel bij zou komen kijken. Ik zou zeggen: goede oplossing!
En jij denkt dat er nog steeds geen gevoel bij zou kunnen komen kijken, omdat je het voor geld doet?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:59 schreef lichtekooi het volgende:
Ik zou eens gaan praten met een huisarts als ik jou was.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:59 schreef lichtekooi het volgende:
ja, alleen de term is niet respectvol en zo voelt het dus voor ons beide wel. Ik voel me dan geen 'hoer' bovendien is het nog niet zoverquote:Op zondag 17 juli 2011 14:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weetje wat kenmerkend voor een hoer is of niet?
jij bent nep. tot ziensquote:Op zondag 17 juli 2011 15:03 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ja, alleen de term is niet respectvol en zo voelt het dus voor ons beide wel. Ik voel me dan geen 'hoer' bovendien is het nog niet zover
Dus geen tips begrijp ik, dan ga ik het aanrecht poetsen ofzo...
Je gaat me nou toch niet serieus wijsmaken dat wanneer je vriend inzake geld wel instemt, dat het wel respectvol is?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:03 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ja, alleen de term is niet respectvol en zo voelt het dus voor ons beide wel. Ik voel me dan geen 'hoer' bovendien is het nog niet zover
Chagrijnig, huilerig en ziek door 8 dagen zonder seks? Zijn dat juist niet symptomen van de ongesteldheid?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:49 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik slik geen pil.
En zeur niet zo, we zijn het eens en ik zou niet weten wat er verder mis mee is.
Ik weet dus alleen niet hoe ik zoiets kan adverteren...
het was mijn voorstel van dat geld en hij is er nog steeds niet 'over the moon' mee, maar hij accepteert het.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:00 schreef OverRated het volgende:
Op zich een prima oplossing: TS wil seks en haar vriend wil geld.
Er zijn echt héél veel mannen die dat niet willen hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 14:54 schreef opa_sigaar het volgende:
Je vriend moet niet zo zeiken.
Ik ken geen enkele man die z'n vriendin niet neukt terwijl ze ongesteld is.
Handdoekje d'r onder en daarna douchen; klaar.
Aap-art.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:05 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
het was mijn voorstel van dat geld en hij is er nog steeds niet 'over the moin' mee, maar hij accepteert het.
En ik ben al bij de huisarts geweest, wellicht teveel testosteron, kan opgelost worden met allerlei medicijnen en dat vonden we allebei niks.
Ja ja. En je huisarts kwam niet met een verwijzing voor een psycholoog?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:05 schreef lichtekooi het volgende:
En ik ben al bij de huisarts geweest, wellicht teveel testosteron, kan opgelost worden met allerlei medicijnen en dat vonden we allebei niks.
ik voel me geen hoer. Dat jij dat niet kan accepteren is niet mijn probleem. We hebben een oplossing voor een probleem gezocht en hopelijk gevonden.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je gaat me nou toch niet serieus wijsmaken dat wanneer je vriend inzake geld wel instemt, dat het wel respectvol is?
Ach, de eerste keer is een beetje vreemd en het voelt iets anders. Maar dat het echt vreselijk is? Nee.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er zijn echt héél veel mannen die dat niet willen hoor
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:59 schreef lichtekooi het volgende:
We zien allebei in dat dit geen houdbare situatie is
Marokkaan? Oh loverboyalert!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ook met Marokkaanse vriendjes.
Ik heb niets te (on)accepteren, daar het niet mijn issue is godzijdankquote:Op zondag 17 juli 2011 15:08 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik voel me geen hoer. Dat jij dat niet kan accepteren is niet mijn probleem. We hebben een oplossing voor een probleem gezocht en hopelijk gevonden.
Ik zou ook niet weten wat er mis is met seks voor geld en waarom dat per definitie respectloos moet zijn.
TS kan geen Marokkaanse vriend hebben, die doen het juist om het bloed.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ook met Marokkaanse vriendjes.
What the hell.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:10 schreef heloef het volgende:
[..]
TS kan geen Marokkaanse vriend hebben, die doen het juist om het bloed.
Waarom denk je anders dat ze na de huwelijksnacht blij met een bebloed laken naar buiten komen?
Jij kent de huidige stedelijke Marokkanen niet begrijp ik?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:10 schreef heloef het volgende:
[..]
TS kan geen Marokkaanse vriend hebben, die doen het juist om het bloed.
Waarom denk je anders dat ze na de huwelijksnacht blij met een bebloed laken naar buiten komen?
Maagdenvlies gebroken en dat is een ''teken'' van haar maagdelijkheid.quote:
Ze ontmaagden en doet het anders prima op ontmaagde meisjes.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Maagdenvlies gebroken en dat is een ''teken'' van haar maagdelijkheid.
Nee.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Maagdenvlies gebroken en dat is een ''teken'' van haar maagdelijkheid.
Ik leef er helaas middenin.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij kent de huidige stedelijke Marokkanen niet begrijp ik?
ja, maar er mankeert me niets psychisch. Het lag hoogstwaarschijnlijk aan teveel testosteron (zal volgens hem ook ws moeite hebben met zwanger raken, maar dat is niet aan de orde nog)quote:Op zondag 17 juli 2011 15:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja ja. En je huisarts kwam niet met een verwijzing voor een psycholoog?
Geloof er geen reet van.
Stedelijke Marokkanen.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij kent de huidige stedelijke Marokkanen niet begrijp ik?
Ik heb het over NL manquote:Op zondag 17 juli 2011 15:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Stedelijke Marokkanen.
Mijn ouders woonden in het rifgebergte en daar gebeurde het niet hoor.
Dus als ik het goed begrijp verhuur je jezelf liever aan vreemde mannen die kicken op ongestelde vrouwen. Dan dat je medicijnen neemt die je libido verlagen?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:11 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ja, maar er mankeert me niets psychisch. Het lag hoogstwaarschijnlijk aan teveel testosteron (zal volgens hem ook ws moeite hebben met zwanger raken, maar dat is niet aan de orde nog)
Ik wilde voor nu iig geen verder gedoe aan mijn lijf en ik heb de pil nooit geslikt omdat ik 'iets' heb tegen medicijnen en hormonen enzo. Ik pak ook echt alleen een paracetamol als ik verga van de hoofdpijn ofzo en mijn vriend staat daar net zo in.
Echt, waarom wordt me gelijk iets aangepraat.
Oh okee.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Stedelijke Marokkanen.
Mijn ouders woonden in het rifgebergte en daar gebeurde het niet hoor.
zei is een ranzige hoer jij mishandelt vrouwen dus jij ben niet zo niet veel beter als TSquote:Op zondag 17 juli 2011 15:13 schreef CyberJesus het volgende:
Als je serieus bent ben je echt een ranzige hoer, als je mijn vriendin was had ik je nek gebroken.. ik zweer het je.
Aldus de vrouw die zichzelf Lichtekooi noemt....quote:Op zondag 17 juli 2011 15:03 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Je hebt psychische problemen, dat is het.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:15 schreef lichtekooi het volgende:
Hij is geen marokkaan
En hij wil echt niet als ik bloed... wat een onzin dat hij dat wel zou moeten willen, hij vindt het echt heel vies...
Ik ga nu echt het aanrecht doen verder, zie straks wel wat voor problemen ik (we) nog meer heb
Wat ik bedoel is dat ik redelijk wat exen heb die het weigerden.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:08 schreef opa_sigaar het volgende:
Ach, de eerste keer is een beetje vreemd en het voelt iets anders. Maar dat het echt vreselijk is? Nee.
En ik ken echt geen mannen die hun vriendin niet neuken terwijl ze ongesteld is. Ze zullen het echter niet allemaal ruiterlijk toegeven als je het ze vraagt.
Redelijk wat exen? Ook al.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat ik redelijk wat exen heb die het weigerden.
TS bevind zich onder Marokkanen, dat is het.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je hebt psychische problemen, dat is het.
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:16 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
TS bevind zich onder Marokkanen, dat is het.
quote:
Hoe je het ook went of keert, als je sex hebt in ruil voor geld maakt dat je een hoer.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Omdat je een dusdanig hoog libido zegt te hebben dat je bereid bent jezelf bloot te stellen aan grote risico's.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:11 schreef lichtekooi het volgende:
ja, maar er mankeert me niets psychisch. Het lag hoogstwaarschijnlijk aan teveel testosteron (zal volgens hem ook ws moeite hebben met zwanger raken, maar dat is niet aan de orde nog)
Ik wilde voor nu iig geen verder gedoe aan mijn lijf en ik heb de pil nooit geslikt omdat ik 'iets' heb tegen medicijnen en hormonen enzo. Ik pak ook echt alleen een paracetamol als ik verga van de hoofdpijn ofzo en mijn vriend staat daar net zo in.
Ik mishandel geen vrouwen, Ik behandel ze op de manier waarop ze mij behandelenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:15 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
zei is een ranzige hoer jij mishandelt vrouwen dus jij ben niet zo niet veel beter als TS
Ik zou het ook meteen uitmaken.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:18 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik mishandel geen vrouwen, Ik behandel ze op de manier waarop ze mij behandelen
Als een vrouw als een man doet behandel ik haar als een man.
Als een mijn vrouw/vriendin met dit voorstel naar mij toe zou komen zou ik echt flippen, als ze het dan nog serieus wil doen ook kan ze oppleuren bij me, zegt ze dan nog 1 ding dan haal ik der uit.
Simpel.
Oppleuren is wat anders als de nek breken. Jij zou moeten worden opgesloten.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:18 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik mishandel geen vrouwen, Ik behandel ze op de manier waarop ze mij behandelen
Als een vrouw als een man doet behandel ik haar als een man.
Als een mijn vrouw/vriendin met dit voorstel naar mij toe zou komen zou ik echt flippen, als ze het dan nog serieus wil doen ook kan ze oppleuren bij me, zegt ze dan nog 1 ding dan haal ik der uit.
Simpel.
Dat was bij wijze van, nerd.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:20 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
Oppleuren is wat anders als de nek breken. Jij zou moeten worden opgesloten.
Scherp. Heel scherp.quote:
ik ben geen triest&zwak figuur dat niks kan klaarspelen bij een vrouw. Jij bent lowbob omdat je daar geweld voor nodig hebt. Als het moet zorg ik dat die dame aan me voeten ligt en daar heb ik geen een vinger bij nodigquote:Op zondag 17 juli 2011 15:23 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Dat was bij wijze van, nerd.
En opgesloten worden omdat ik vrouwen sla als ze het verdienen?
Jij bent gewoon zo'n triest & zwak figuur dat alles van ze pikt.
Er is één ding wat je bij mij gewoon niet moet doen en dat is mijn trots schaden, want dan krijg je het gewoon. Period. Geen uitzonderingen.
Ik ook niet, heb je me post wel gelezen ?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:24 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
ik ben geen triest&zwak figuur dat niks kan klaarspelen bij een vrouw. Jij bent lowbob omdat je daar geweld voor nodig hebt. Als het moet zorg ik dat die dame aan me voeten ligt en daar heb ik geen een vinger bij nodig
Bwehehe, in dat andere topic word je ook al een mietje genoemd.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:24 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
ik ben geen triest&zwak figuur dat niks kan klaarspelen bij een vrouw. Jij bent lowbob omdat je daar geweld voor nodig hebt. Als het moet zorg ik dat die dame aan me voeten ligt en daar heb ik geen een vinger bij nodig
Ingaan op een troll.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:24 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
Zelfs de vrouwen zeggen het.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Bwehehe, in dat andere topic word je ook al een mietje genoemd.
Ja je zou haar nek brekenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:25 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb je me post wel gelezen ?
*sigh*quote:
Als ik boos ben op mijn kinderen en schrijf dat ik ze wel "achter het behang kan plakken" ga je dan de kinderbescherming bellen?quote:
Kijk, tenminste iemand die het snapt.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ik boos ben op mijn kinderen en schrijf dat ik ze wel "achter het behang kan plakken" ga je dan de kinderbescherming bellen?
Welke?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Bwehehe, in dat andere topic word je ook al een mietje genoemd.
nee dat is bij wijze van. Dat Jezus figuur probeert op te scheppen. Beetje domme Trollquote:Op zondag 17 juli 2011 15:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ik boos ben op mijn kinderen en schrijf dat ik ze wel "achter het behang kan plakken" ga je dan de kinderbescherming bellen?
Kerel, ik zei toch in de andere post dat ik het bij wijze van bedoelde ?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:28 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
nee dat is bij wijze van. Dat Jezus figuur probeert op te scheppen. Beetje domme Troll
Gelukkig heeft ze er al een oplossing voor.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:29 schreef Sosha het volgende:
Wat zonde dat je vriend geen seks wil tijdens je menstruatie... weet niet hoe het met jou zit, maar mijn libido gaat juist dan door 't dak.
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze er al een oplossing voor.
Goede oplossing ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze er al een oplossing voor.
Gast, de wereld is zo verknipt.. daarbij valt dit echt serieus in het niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:31 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Zou jij, als vrouw zijnde, nou ooit zoiets in je hoofd halen ?![]()
Dat je er aan denkt zegt al genoeg.
Als ik dat ooit overweeg mag je me persoonlijk de nek komen breken, goed?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:31 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik ben de gekstequote:Op zondag 17 juli 2011 15:29 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Kerel, ik zei toch in de andere post dat ik het bij wijze van bedoelde ?
Even serieus, hoe achterlijk ben jij ?
Ik vind feit dat je jezelf wit verhuren voor geld terwijl je een vriend hebt al zo idioot.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:31 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Echt he..quote:Op zondag 17 juli 2011 15:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind feit dat je jezelf wit verhuren voor geld terwijl je een vriend hebt al zo idioot.
Als TS dat nou gewoon voor het raam hangt tijdens haar periode. Problem solved.quote:
haha inderdaad, dat is de makkelijkste manier van adverteren. Paar rooie ledlampen tegen der kozijnen timmeren en pompen maarquote:Op zondag 17 juli 2011 15:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Als TS dat nou gewoon voor het raam hangt tijdens haar periode. Problem solved.
TS schiet toch alle gangbare opties af, want zij en haar vriend willen schijnbaar liever geld verdienen.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, als je sex hebt in ruil voor geld maakt dat je een hoer.
Maar er zijn zat andere oplossingen, bv een beppy
http://www.beppy.com/nl/seks-a-ongesteld.html
Ik zou het wel met condoom erbij doen, anders krijgt je vriend nog es watquote:Op zondag 17 juli 2011 15:03 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Teveel testosteron? Dus je hebt een snor en geen tieten?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:11 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ja, zo zit het.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS schiet toch alle gangbare opties af, want zij en haar vriend willen schijnbaar liever geld verdienen.
Ik mis een "Like"-button op FOK!quote:Op zondag 17 juli 2011 16:11 schreef Cybje het volgende:
Beetje weird als je het mij vraagt, maar goed. Ik zou zeggen, zet jezelf gewoon op Speurders
dat doe ik ook niet, ik vind alleen niet dat ik mezelf dan verplicht zo moet noemen...quote:Op zondag 17 juli 2011 16:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke TS, maar niet raar opkijken als mensen je hoer noemen. =)
Je lichaam voor geld verhuren is respectvol?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:03 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Staat wel mooi op je CV.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:20 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet, ik vind alleen niet dat ik mezelf dan verplicht zo moet noemen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je de verhalen van erodome nog niet gelezenquote:Op zondag 17 juli 2011 16:27 schreef Cybje het volgende:
Wat ik ook een beetje bizar vind aan dit hele verhaal, is dat jouw vriend blijkbaar liever heeft dat er meerdere andere mannen in jouw poes hebben gezeten, dan een beetje van jouw lichaamseigen bloed.
Ben jij de enige die naar een psycholoog is gegaan? Want volgens mij moet jouw vriend er ook hoognodig eens een bezoekje aan brengen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
mijn lichaam voor geld verhuren is een oplossing voor een probleem.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:22 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Je lichaam voor geld verhuren is respectvol?Bovendien kan je er net zoveel omheen lullen als je wilt, je blijft een hoer, een prostituee, hoe je het ook wilt noemen. Dat jij je zo niet voelt, dat is jouw probleem.
Als ik ergens inbreek en neem spullen mee, dan kan ik ook niet zeggen "Ik voel me niet als een inbreker."
Ik zie niet in waarom dat respectloos zou zijn.
En: mijn probleem
Ik ben juist zowat de enige hier die het géén probleem vindt.
(Pssst, het is juist goed als ik het niet zo voel, dat maakt nl dat het géén probleem is voor mij)Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.![]()
open relaties zeggen jou niets?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:27 schreef Cybje het volgende:
Wat ik ook een beetje bizar vind aan dit hele verhaal, is dat jouw vriend blijkbaar liever heeft dat er meerdere andere mannen in jouw poes hebben gezeten, dan een beetje van jouw lichaamseigen bloed.
Ben jij de enige die naar een psycholoog is gegaan? Want volgens mij moet jouw vriend er ook hoognodig eens een bezoekje aan brengen.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.![]()
![]()
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Jullie willen zelf toch geen open relatie? Anders had je het wel gratis gedaan. Betaalde seks is geen relatie.quote:Schaap![]()
En waarom dan geen beppy?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:09 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ja, zo zit het.
Het komt niet on mensen op dat we dot beiden niet zozeer als een probleem zien verder, dat we al n paar jaar aanvoeren en dat we het er uitgebreid over gehad hebben.
ik ben bij de psycholoog geweest die me aanraadde medicijnen te gaan gebruiken en verder weinig voor me kon doen. na 2 gesprekken heb ik het (in overleg met mijn vriend) gestopt en ben ik wéér naar de huisarts gegaan om te vragen wat voor invloed die zooi op mijn lichaam en gemoedstoestand konden hebben en dat was vrij veel, vooral geestelijk en dat wilden we niet.
en het voorstel van een vibrator werkt gewoon niet, klaarkomen is voor mij echt iets totaal anders dan seks, daar heb ik ook behoefte aan, maar geen man voor nodig.
het is echt niet of we niets hebben geprobeerd, dit proberen we nu, mocht het niet werken, dan zoeken we wel wéér verder. maar vooralsnog lijkt dit ons een prima oplossing.
http://www.beppy.com/nl/seks-a-ongesteld.html"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."![]()
daar ging.het niet om, het ging erom dat het dus wel vaker voorkomt dat meerdere mannen aan een kutje zitten en dat wij echt niet de enigen zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:31 schreef Cybje het volgende:
[..]
Jullie willen zelf toch geen open relatie? Anders had je het wel gratis gedaan. Betaalde seks is geen relatie.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.![]()
Dat er nog meer van dat soort retards rondlopen betekent niet dat het normaal is.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:33 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
daar ging.het niet om, het ging erom dat het dus wel vaker voorkomt dat meerdere mannen aan een kutje zitten en dat wij echt niet de enigen zijn.![]()
![]()
Serieus, hier heb ik geen woorden voor. Even seks hebben met andere jongens omdat je tijdens je menstruatie 8 dagen geen seks hebt? En je vriend vindt dat ook nog eens goed zolang er geld tegenover staat!?
En dan nog claimen dat je van je vriend houdten hij van jou.
![]()
Het gedeelte van seks met andere dat stoort me niet eens, het gene wat mij stoort is dat je er geld voor gaat vragen omdat je vriend geen seks met je wil tijdens die periode.quote:
Eerlijk, klinkt voor mij gewoon puur als een excuus om anderen te neuken en geld te verdienen daar mee.
Aangezien voor het "ongesteldheidsprobleem" genoeg oplossingen zijn zonder het bed met anderen te delen en zonder hormonen te slikken."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."![]()
Ik vind het ook niet raar dat er meerdere mannen aan een kutje zitten, maar ik vind het raar dat jouw vriend zo bang is voor bloed, dat hij gaat accepteren dat er gewoon andere mannen jouw binnenkant gaan swaffelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:33 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, het gaat erom dat het dus wel vaker voorkomt dat meerdere mannen aan een kutje zitten en dat wij echt niet de enigen zijn.Schaap![]()
Achterlijke kut troll die je bent, het maakt mij (misschien is dat voor andere mensen ook zo) niet uit of je geld gaat vragen voor seks, ja of nee. Je blijft nog steeds een HOER dan. Dus ja, het probleem ligt bij jou.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:29 schreef lichtekooi het volgende:
En: mijn probleem
Ik ben juist zowat de enige hier die het géén probleem vindt.![]()
dat is pas respectloos, mensen die anders denken dan jij retards noemen, dan ben ik liever een hoer.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat er nog meer van dat soort retards rondlopen betekent niet dat het normaal is.
Beppie nooit geprobeerd, nooit van gehoord ook. Als dat werkt (weet niet zeker, van tampons krijg ik last. Jaja, ik weet het, maak het nòg ongeloofwaardiger, maar het is echt zo.)
Ik ga het voorstellen aan m in elk geval.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.![]()
ja, welke dan? De meeste heb ik geprobeerd.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het gedeelte van seks met andere dat stoort me niet eens, het gene wat mij stoort is dat je er geld voor gaat vragen omdat je vriend geen seks met je wil tijdens die periode.
Eerlijk, klinkt voor mij gewoon puur als een excuus om anderen te neuken en geld te verdienen daar mee.
Aangezien voor het "ongesteldheidsprobleem" genoeg oplossingen zijn zonder het bed met anderen te delen en zonder hormonen te slikken.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.![]()
Je kunt je zelf inderdaad voor de gek houden. Maar feit is: je bent dan gewoon een ordinaire hoer.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:20 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet, ik vind alleen niet dat ik mezelf dan verplicht zo moet noemen...F.K.A. SuperwormJim![]()
Jij gaat mij echt nu vertellen dat je eerder dacht aan seks met andere mannen voor geld dan om even via google een andere oplossing te zoeken?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat is pas respectloos, mensen die anders denken dan jij retards noemen, dan ben ik liever een hoer.
Beppie nooit geprobeerd, nooit van gehoord ook. Als dat werkt (weet niet zeker, van tampons krijg ik last. Jaja, ik weet het, maak het nòg ongeloofwaardiger, maar het is echt zo.)
Ik ga het voorstellen aan m in elk geval.
en ja, het wordt nu wel extreem ongeloofwaardig idd, fijn dat je dat zelf ook in ziet."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."![]()
waarom is het een probleem dan, dat zie ik niet zo. Maar misschien ben ik gewoon niet zo intelligent als jij?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:36 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Achterlijke kut troll die je bent, het maakt mij (misschien is dat voor andere mensen ook zo) niet uit of je geld gaat vragen voor seks, ja of nee. Je blijft nog steeds een HOER dan. Dus ja, het probleem ligt bij jou.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.![]()
Heeft het misschien niet deels te maken met dat je jezelf prostituee noemt, gezien je naam 'lichtekooi' en het feit dat je netjes de betekenis ervan hebt vermeld in je signature, voor de mensen die de betekenis niet weten?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:40 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
waarom is het een probleem dan, dat zie ik niet zo. Maar misschien ben ik gewoon niet zo intelligent als jij?Schaap![]()
Ik zal zeggen plaats eens een advertentie op speurders ofzo. Met als oproep "wie wil mij neuken tijdens mijn periode" en ik denk dat je een hoop reacties krijgt. Tja wat je moet vragen? Ik denk dat aan jezelf ligt. Als je bijvoorbeeld ¤ 20 per keer vraagt durf ik te wedden dat je mailbox volstroomt. Maar als je bijvoorbeeld ¤ 150,-- per keer vraagt dan is het maar net wat iemand er voorover heeft om een vrouw in haar periode te neuken. Je bent er dan maar 1 nodig en hebt dan ¤ 150 te pakken.![]()
Het is geen probleem aangezien je vriend het goed vind.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:40 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
waarom is het een probleem dan, dat zie ik niet zo. Maar misschien ben ik gewoon niet zo intelligent als jij?
Alleen het is een hoogste opmerkelijke en ongeloofwaardige situatie die je schetst.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
ik loop al jaren rond met dit probleem, heb het er ook met mn huisarts over gehad, die heeft me er nooit op gewezen, dus nee, ik heb er nooit aan gedacht om ervan uit te gaan dat die zoiets niet zou weten.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij gaat mij echt nu vertellen dat je eerder dacht aan seks met andere mannen voor geld dan om even via google een andere oplossing te zoeken?
en ja, het wordt nu wel extreem ongeloofwaardig idd, fijn dat je dat zelf ook in ziet.
Ik heb nooit tampons in omdat dat zeer doet geloof het of niet, maar ik zou wat pijn er wel voor over hebben, dus zoals ik al zei, ik ga het hem voorstellen.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.![]()
Huisartsen zijn debiel. Die van ons maakte m'n vriendin wijs dat er geen oestrogeenvrije pil bestaat, terwijl je met Google miljoenen pagina's terugkrijgt als je daarop zoekt. En dus ook vindt dat zo'n pil echt bestaat.
Met andere woorden: vertrouw niet op je huisarts.Schaap![]()
Dus alle huisartsen zijn debiel want die van jou deed zijn werk niet goed?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:46 schreef Cybje het volgende:
Huisartsen zijn debiel. Die van ons maakte m'n vriendin wijs dat er geen oestrogeenvrije pil bestaat, terwijl je met Google miljoenen pagina's terugkrijgt als je daarop zoekt. En dus ook vindt dat zo'n pil echt bestaat.
Met andere woorden: vertrouw niet op je huisarts.
Een beetje krom vind je zelf ook niet? Zoek dan gewoon een andere huisarts.C'est la vie
Ik was het gewoon net aan het typenquote:Op zondag 17 juli 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus alle huisartsen zijn debiel want die van jou deed zijn werk niet goed?
Een beetje krom vind je zelf ook niet? Zoek dan gewoon een andere huisarts.
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.![]()
Dat meen je niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:47 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik was het gewoon net aan het typen
C'est la vie
Ok, ze zijn misschien niet allemaal debiel. Maar het is reden genoeg om ze niet per definitie te vertrouwen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus alle huisartsen zijn debiel want die van jou deed zijn werk niet goed?
Een beetje krom vind je zelf ook niet? Zoek dan gewoon een andere huisarts.Schaap![]()
Je moet ze wel vertrouwen maar niet alles klakkeloos overnemen is altijd verstandig.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:48 schreef Cybje het volgende:
[..]
Ok, ze zijn misschien niet allemaal debiel. Maar het is reden genoeg om ze niet per definitie te vertrouwen.C'est la vie
Gewoon een advertentie zetten TS en een linkje van die advertentie
Op seksjobs bv14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Jij vind het geen probleem. Mooi! Alleen is FOK! niet de plaats om een podium te vinden waarop je je kan adverteren. Succes bij je zoektocht.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:40 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
waarom is het een probleem dan, dat zie ik niet zo. Maar misschien ben ik gewoon niet zo intelligent als jij?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |