ik slik geen pil.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:44 schreef kwiwi het volgende:
Of je slikt de pil door en zorgt dat je maar 1x in de 4 maanden o.i.d. ongesteld bent.....?
Stuur een PM met portfolio van jezelf dan spreken we afquote:Op zondag 17 juli 2011 14:49 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik slik geen pil.
En zeur niet zo, we zijn het eens en ik zou niet weten wat er verder mis mee is.
Bovendien is het niet:8 dagen zonder seks, maar is dat echt een probleem voor mij. Ik word chagrijnig, huilerig en soms bijna letterlijk ziek (misselijk enzo)
Ik weet dus alleen niet hoe ik zoiets kan adverteren...
Newsflash!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:49 schreef lichtekooi het volgende:
Bovendien is het niet:8 dagen zonder seks, maar is dat echt een probleem voor mij. Ik word chagrijnig, huilerig en soms bijna letterlijk ziek (misselijk enzo)
ik ga dat dus niet doen via fok in elk geval. Ik weet dat er sites zijn waar je dit soort diensten kunt adverteren, maar ik vraag me af welke goed zijn, of ik dan alleen moet adverteren in die tijd van de maand, of gewoon altijd.. ik wil nl niet de rest van de maand lastig gevallen worden met telefoontjes ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:49 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
Stuur een PM met portfolio van jezelf dan spreken we af
Ja dat dus en de overige 22 of 23 dagen je gewoon helemaal suf neuken.quote:
Precies mijn gedachtequote:Op zondag 17 juli 2011 14:52 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Newsflash!
Dat ligt niet aan het gebrek aan sex..............................
adverteer jezelf op : www.gratisoptehalen.nlquote:Op zondag 17 juli 2011 14:53 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik ga dat dus niet doen via fok in elk geval. Ik weet dat er sites zijn waar je dit soort diensten kunt adverteren, maar ik vraag me af welke goed zijn, of ik dan alleen moet adverteren in die tijd van de maand, of gewoon altijd.. ik wil nl niet de rest van de maand lastig gevallen worden met telefoontjes ofzo.
En een vibrator is echt totaal anders.
ik heb een spiraal. Zonder hormonen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:51 schreef muhahaha het volgende:
Is het spiraal geen idee? Als het meezit ben je niet meer ongesteld, als het tegenszit iig wat korter dan wat je nu hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |