Hij heeft geen blauwe, maar hazelbruine ogen. Heb het even gegoogeld. Had geen idee dat hij lenzen droeg. Respect. Sowieso, Snapequote:Op donderdag 28 juli 2011 10:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Snape met lichtblauwe ogen zou ook niet zo leuk staan, denk ik zo.
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:05 schreef catfish het volgende:
[..]En waarom worden deze dingen niet beter in de films uitgelegd? Zonder de boeken gelezen te hebben, is da niet superduidelijk, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:13 schreef MaLo het volgende:
Ik ben dinsdag geweest en ik vond het een geweldige afsluiter!
Toch een paar puntjes van kritiek op een verder fantastischie film.
Van mij had de film (zoals TWP al eerder zei) ook nog wel wat langer mogen duren. Er was nu veel aandacht voor de actie waardoor er weinig tijd over was voor gevoelens en drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond de sterfscenes van de "boeven" die sneuvelden wel een beetje matig.Dat van Bellatrix sloeg inderdaad nergens op. Zeker niet als je beseft dat zij een grote rol heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar al met al een zeer waardige afsluiter! Ik ga het missenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Dit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat van Bellatrix sloeg inderdaad nergens op. Zeker niet als je beseft dat zij een grote rol heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze link had ik nog niet gelegd
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:47 schreef Baszh het volgende:
die is wel slim gelegd die linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze link had ik nog niet gelegd(zou er ook niet op gekomen zijn)
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:47 schreef Baszh het volgende:
Nice ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze link had ik nog niet gelegd
Is wel enigzins uitgelegd maar niet zo gedetailleerd als in het boek uiteraard. Mijn zus kende de boeken niet maar begreep precies hoe het zat met die staf, dus als het publiek goed oplet is de uitleg goed genoeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:30 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En waarom worden deze dingen niet beter in de films uitgelegd? Zonder de boeken gelezen te hebben, is da niet superduidelijk, toch?
Klopt, de Elder Wand die gehoorzaamde Voldemort niet en zijn spreuk kaatste terug naar hemzelf op het moment dat alle Horcruxes vernietigd waren. (In de film leek het net alsof hij automatisch dood ging nadat Nagini doodging vond ik)quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef Nielsch het volgende:
De schijnbare snelle en makkelijke dood van Voldemort is nog wel enigszins te verklaren door het feit dat al zijn horcruxes op dat moment kapot waren én wellicht omdat hij probeerde iemand te doden met een staf die juist het beoogde slachtoffer (Potter) als zijn eigenaar zag. Een soort van wraakactie van de Elder Wand op Voldemort of zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:01 schreef Baszh het volgende:
[..]Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik neem aan dat je part 7.1 & 7.2 bedoelt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:21 schreef dengijzel het volgende:
Vandaag 1 & 2 achter elkaar gezien, lag ziek op bed.
Heerlijk om dan een beamer op de slaapkamer te hebben ;-)
moet zeggen, viel me zeker niet tegen.
Na deel 1 vond ik ze steeds minder worden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
In het boek word toch ook gewoon gezegd datExpelliarmusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a signature once. It was awful.
Lijkt me wel, omdat hij zegt dat het na deel 1 steeds minder begint te worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem aan dat je part 7.1 & 7.2 bedoelt?
in dat geval: een TS op een beamer kijken?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:13 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, omdat hij zegt dat het na deel 1 steeds minder begint te worden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
In het boek word toch ook gewoon gezegd datNoch werd het laten zien dat het weerkaatste. Niet duidelijk iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harry werd een Horcrux en kreeg een litteken daarvan. Hoe Sneep in eerste instantie bij de Deatheaters weet ik niet, kan me dat niet herinneren te hebben gelezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef ConscienceNL het volgende:
Zo. Alle boeken gelezen + alle films gezien, maar het verhaal is een beetje weggezakt.
Toen Voldemort Lilly Potter wilde vermoorden, wat gebeurde er nou eigenlijk dat Harry Potter dat teken op zijn hoofd kreeg?
En hoe had Sneep zich bij Voldemort aangesloten?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:36 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hoe Sneep in eerste instantie bij de Deatheaters weet ik niet, kan me dat niet herinneren te hebben gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef catfish het volgende:
[..]op wiki vind ik ook dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Oh, en lag het aan mij of wordt in de film geïmpliceerd dat SneepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:49 schreef Baszh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Oh, en lag het aan mij of wordt in de film geïmpliceerd dat SneepHoe komen sommige mensen daarbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:52 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]Moeten we eigenlijk spoilers gebruiken of niet? Of enkel voor boekeninfo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |