Mag jij zijn computer repareren?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:33 schreef Xiance het volgende:
ik moet zo naar een klantman van 71 heeft zn mac gesloopt
![]()
Awww, da's zieligquote:Op zondag 17 juli 2011 12:33 schreef Xiance het volgende:
ik moet zo naar een klantman van 71 heeft zn mac gesloopt
![]()
quote:Stadsregio Arnhem Nijmegen gunt openbaar vervoer aan Hermes (14 07 2011)
Vanaf 9 december 2012 zal Hermes het openbaar vervoer in de Stadsregio Arnhem Nijmegen uitvoeren. Dat maakt de stadsregio vandaag bekend.
De stadsregio is blij met Hermes als nieuwe concessiehouder. "Hermes heeft een aanbieding op tafel gelegd met flink wat verbeteringen voor de reiziger", aldus Jaap Modder, voorzitter van de stadsregio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nijmegen, 14 juli 2011Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
yap!quote:
Geen zorgen:quote:Op zondag 17 juli 2011 12:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
damn.. raak ik net gewend aan die brengsletjes
quote:Het succesvolle merk Breng wordt gehandhaafd en verder uitgebreid naar de trein en de bushaltes. Daarnaast komen er nieuwe concepten als Breng fiets en Breng auto.
owww dus we houden onze chagerijnige buschauffeurs gewoonquote:
Veel plezierquote:Op zondag 17 juli 2011 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
No more Connexxion Breng?
Ow en ik kom niet naar Sonsbeek, ik ga naar Brabant vanmiddag
Wij hadden iemand op het werk en die had in 1 week een Mac Pro van 5000 euro geslooptquote:Op zondag 17 juli 2011 12:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
yap!
maar echt he.. deze man is gewoon DE baas
71 en dan een mac omzeep helpen
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wij hadden iemand op het werk en die had in 1 week een Mac Pro van 5000 euro gesloopt
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wij hadden iemand op het werk en die had in 1 week een Mac Pro van 5000 euro gesloopt
Linux is baggerquote:Op zondag 17 juli 2011 13:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
heel gebruiksvriendelijk dus zon mac
ik ben blij dat mijn ouders op Debian draaien
maar ik snap hoe het voor sommige mensen als bagger over komtquote:Op zondag 17 juli 2011 13:11 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Linux Windows is bagger
Geef mij maar Windows Linux
Begin dit jaar op gedraaid vanwege school. Goed te doen inderdaad. Ruby on Rails klapte daar tenminste niet de hele tijd eruit. Al moet ik zeggen dat de standaard UI wel een opknapbeurt kan gebruiken.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:15 schreef remlof het volgende:
Ik draai al jaren Ubuntu, wil echt niet meer terug naar Windows
Ik loop gewoon altijd sonsbeek in tot ik er per toeval op terecht kom.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:18 schreef whosvegas het volgende:
Hoe kom ik dadelijk eigenlijk bij de ronde weide
Ben er een hele tijd geleden een keertje geweest, maar veel weet ik daar niet meer va
Que?quote:
Ach ben toch op de fiets, ik fiets gewoon wat rond en dankom ik er vanzelfquote:Op zondag 17 juli 2011 13:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik loop gewoon altijd sonsbeek in tot ik er per toeval op terecht kom.
Kijk even op Google Mapsquote:Op zondag 17 juli 2011 13:20 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ach ben toch op de fiets, ik fiets gewoon wat rond en dankom ik er vanzelf
Ik heb nog niet naar buiten gekekenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:24 schreef Vork het volgende:
Is het daar ook zulk rotweer? Hier in Amsterdam is het qua weer niet veel soeps. Maar indien het volgend weekend mooi weer is, zullen we dan maar eens in dat park gaan zitten? Of anders gewoon zuipen in een kroeg met bier.
Hier is het heerlijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:24 schreef Vork het volgende:
Is het daar ook zulk rotweer? Hier in Amsterdam is het qua weer niet veel soeps. Maar indien het volgend weekend mooi weer is, zullen we dan maar eens in dat park gaan zitten? Of anders gewoon zuipen in een kroeg met bier.
da's ook Ubuntu, maar dan meer mac'ish...quote:
Hier in drenthe wat wisselvallig, zit te twijfelen over een jurkje.. ;Dquote:Op zondag 17 juli 2011 13:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk.
Typte hij terwijl de zon op zijn scherm scheen.
Ik ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:31 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Hier in drenthe wat wisselvallig, zit te twijfelen over een jurkje.. ;D
Inderdaad, Mac'ishquote:Op zondag 17 juli 2011 13:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
da's ook Ubuntu, maar dan meer mac'ish...
t project zit wel boordevol potentie, ik hou t zeker in de gaten
Wat voor bank wordt het?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:20 schreef tliciouz het volgende:
Ik lig hier te bibberen in bed.Maar goed ben dan ook een enorme koukleum.
Vanochtend eetkamerstoelen opgehaald.Bank uitgezocht.
Een 3 zits bank van de ikea. Een hele dure gaat op dit moment niet lukken en voor die prijs zit hij nog best lekker.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat voor bank wordt het?En wanneer is de verhuizing?
Lekker weertje: alle deuren en ramen open
ohhhhhhh tis wel ne mooie bank!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een 3 zits bank van de ikea. Een hele dure gaat op dit moment niet lukken en voor die prijs zit hij nog best lekker.
[ afbeelding ]
Hij is nog goedkoper dan de klippan maar zit een stuk beter.Hij is ook niet zo vierkant als hij nu lijkt, echt een hele lekkere relax bank.
Ik heb nooit een zomerjasquote:Op zondag 17 juli 2011 14:46 schreef Xiance het volgende:
ik heb wel t raam en de deur open.. maar ik trek zo wel een jas aan als ik naar buiten ga hoor
ik ook niet, maar ben een koukleum dus een winterjas voldoet prima tot half augustusquote:
Hij's wel witquote:Op zondag 17 juli 2011 14:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een 3 zits bank van de ikea. Een hele dure gaat op dit moment niet lukken en voor die prijs zit hij nog best lekker.
[ afbeelding ]
Hij is nog goedkoper dan de klippan maar zit een stuk beter.Hij is ook niet zo vierkant als hij nu lijkt, echt een hele lekkere relax bank.
Ja klopt maar wil ook graag een witte bank, mochten er vlekken in komen die er niet meer uit gaan heb ik een site gevonden die hoezen maken voor ikea banken in elk kleurtje die je maar wilt, vind ik wat leuker dan die standaard hoezen bij de ikea.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij's wel wit
Ziet er al meer bank uit dan klippan
mooie stijl!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt maar wil ook graag een witte bank, mochten er vlekken in komen die er niet meer uit gaan heb ik een site gevonden die hoezen maken voor ikea banken in elk kleurtje die je maar wilt, vind ik wat leuker dan die standaard hoezen bij de ikea.
Overigens wil ik het een beetje zo inrichten :
[ afbeelding ]
Klinkt tof!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
mooie stijl!
ik wil zelf veel grijs, donkerpaars, aluminium en glas..
beetje startrek achtig
Leuk. Ik heb nog wel zo'n witte KLUBBO salontafel van IKEA hier op zolder staan, mocht je interesse hebben.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt maar wil ook graag een witte bank, mochten er vlekken in komen die er niet meer uit gaan heb ik een site gevonden die hoezen maken voor ikea banken in elk kleurtje die je maar wilt, vind ik wat leuker dan die standaard hoezen bij de ikea.
Overigens wil ik het een beetje zo inrichten :
[ afbeelding ]
Meen je dat? Deze? Die wou ik waarschijnlijk ook gaan halen. Had er 3 op het oog.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb nog wel zo'n witte KLUBBO salontafel van IKEA hier op zolder staan, mocht je interesse hebben.
ik ben helemaal fan van RVSquote:
Linux is voor echte mannenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:11 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Linux is bagger
Geef mij maar Windows
Witte bankenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik haat RVS, vooral om het schoon te maken is het verschrikkelijkquote:Op zondag 17 juli 2011 15:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben helemaal fan van RVSdat zie je ook in mijn keuken veel terug
Vind het een mooie bank hoor, gewoon regelmatig schoonmakenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:14 schreef tliciouz het volgende:
Het is inderdaad niet ideaal maar vind het wel mooi, en ach als je de hoes regelmatig schoonmaakt. De bank is namelijk maar in 3 kleuren te koop een heel smerig groen snot kleurtje en een donkerbruine kleur beide past niet bij de rest helaas.
Ik zou hem alleen door de naam al niet nemen.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Neem geen BENNO salontafeldie is echt slecht
Wij hebben een blauwe bank, een tweedehandsje... Niet heel mooi, maar hij zit wel oke. En nu is het ook niet zo erg dat het konijn er eens een hapje uit genomen heeft en er wat gaatjes inzitten
Zal straks even kijken en fotootje maken en vragen ofquote:Op zondag 17 juli 2011 15:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meen je dat? Deze? Die wou ik waarschijnlijk ook gaan halen. Had er 3 op het oog.
[ afbeelding ]
Heel goedquote:Op zondag 17 juli 2011 15:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou hem alleen door de naam al niet nemen.
Is prima, en laat maar horen hoeveel je er dan voor wilt hebben!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zal straks even kijken en fotootje maken en vragen ofer nog iets mee wil
Je kan de klippan die bij mijn nieuwe huisje staat wel overnemen, mocht je dat willen. Wij zouden die overnemen van de gene die er nu woont maar aangezien dat niet meer doorgaat.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:20 schreef Smijn. het volgende:
Wij hebben trouwens een geel leren bankje, dat bij mij thuis liefdevol om is gedoopt tot 'de crackbank' omdat er een grote scheur in zit die is gefixt met ducktape. :' Maargoed, kleedje erover en je ziet er nietsch van.
Heb je foto's? Zal het eens met Joost overleggenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je kan de klippan die bij mijn nieuwe huisje staat wel overnemen, mocht je dat willen. Wij zouden die overnemen van de gene die er nu woont maar aangezien dat niet meer doorgaat.
Euhm nee geen pics, wij gaan deze week weer langs en dan zal ik pics maken.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:23 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Heb je foto's? Zal het eens met Joost overleggen
Lijkt mij in elk geval heel leuk, hoeveel moet hij/jij er voor hebben dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Euhm nee geen pics, wij gaan deze week weer langs en dan zal ik pics maken.
Het is gewoon deze.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50138528 Zit momenteel een rode hoes overheen, volgens mij had hij ook een zwarte. Moet ik allemaal even navragen wat hij er nu allemaal mee van plan is.
De bank is niet van ons maar van de jongen die nu nog in ons nieuwe plekje woont.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Lijkt mij in elk geval heel leuk, hoeveel moet hij/jij er voor hebben dan?
Super, dankje alvastquote:Op zondag 17 juli 2011 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De bank is niet van ons maar van de jongen die nu nog in ons nieuwe plekje woont.Ik weet niet hoeveel hij er voor wilt vragen, als goed is spreek ik hem vandaag dan zal ik het meteen even vragen.
Dat werkt niet zo. Vriendin van mij heeft een witte lederen bank maar na twee jaar is ie echt niet meer goed schoon te krijgen. Vooral spijkerbroeken zijn een ramp. Maar het was wel mooiquote:Op zondag 17 juli 2011 15:17 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Vind het een mooie bank hoor, gewoon regelmatig schoonmaken
Hoiquote:
dat viel me nog wel mee. Het is geen hang of onderuitzak bank. Je moet er een beetje rechtop op zitten. Als je dat niet wil, ga dan naar marktplaats en haal voor datzelfde geld een bank die er nog wel redelijk uitziet. Meer plezier.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:17 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Het ergste van de klippan is toch wel het zitcomfort, ik vind dat bij die bank waardeloos
Ja het is wel aardig maar voor hetzelfde geld heb je idd op marktplaats wat chillers. Nou ja smaken verschillen natuurlijk ook, ik houd wel van een een persoons ligbankquote:Op zondag 17 juli 2011 21:28 schreef Vork het volgende:
[..]
dat viel me nog wel mee. Het is geen hang of onderuitzak bank. Je moet er een beetje rechtop op zitten. Als je dat niet wil, ga dan naar marktplaats en haal voor datzelfde geld een bank die er nog wel redelijk uitziet. Meer plezier.
Inderdaad, je rolt er zo vanaf..quote:Op zondag 17 juli 2011 21:42 schreef remlof het volgende:
Banken waar je niet lekker op kan liggen zijn per definitie kut.
Ik heb 2 witte leren banken, van de kringloop, en ze zijn allebei nog goed wit.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:57 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Dat werkt niet zo. Vriendin van mij heeft een witte lederen bank maar na twee jaar is ie echt niet meer goed schoon te krijgen. Vooral spijkerbroeken zijn een ramp. Maar het was wel mooi
Wij hebben een grijze hoekbank van profijt meubel of zoiets uit huissen. Lekker goedkoop en perfecte service.
Leer is sowieso anders dan stof, gooi je ook niet zo even in de wasmachine.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:57 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Dat werkt niet zo. Vriendin van mij heeft een witte lederen bank maar na twee jaar is ie echt niet meer goed schoon te krijgen. Vooral spijkerbroeken zijn een ramp. Maar het was wel mooi
Wij hebben een grijze hoekbank van profijt meubel of zoiets uit huissen. Lekker goedkoop en perfecte service.
Dat wordt voor mij altijd op de grond zitten (mocht ik langskomen)quote:Op zondag 17 juli 2011 22:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leer is sowieso anders dan stof, gooi je ook niet zo even in de wasmachine.
En als ons budget ook groter was geweest hadden we ook echt wel een betere bank gehaald als eentje van de ikea.
We hebben toch al sowieso de crackbankquote:Op zondag 17 juli 2011 21:10 schreef Vork het volgende:
Ik heb een klippan gehad (ik heb er nog hoezen voor, voor de liefhebber), maar wat een waardeloze bank was dat zeg. Hoes erom doen is een ramp en hij slijt snel (veren die er onderuit schieten enzo). Nee dan liever m'n huidige bank, van marktplaats, maar hij is ruim en grijs van een degelijke kwaliteit en dat voor een klippan prijs.
Ik heb nog wel een lekker plaid waar je op mag zitten haha.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat wordt voor mij altijd op de grond zitten (mocht ik langskomen)Ik draag alleen maar broeken die ongewassen zijn
(en dus afgeven)
Ede? Hebben die geen eigen topic?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:46 schreef Jaleesa91 het volgende:
werk en woon niet in arnhem maar kom wel uit de buurt, namelijk Ede!! ik ga graag in mijn vrije tijd even naar Arnhem!! Ook ga ik wel graag stappen in A'hem. Mijn beste vriendin heeft een poos in A'hem gewoond toen kwam ik er wat meer!!
Geen idee of die een eigen topic hebben. Ben nieuw hier en nog alles aan het uitvogelen!! Arnhem is voor mij erg bekend. Ik ben ook veel liever in Arnhem dan in Ede dat scheelt haha;-)quote:Op zondag 17 juli 2011 23:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ede? Hebben die geen eigen topic?
Nee welkom hier, het is sowieso leuker in Arnhem!
zelf wetenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leer is sowieso anders dan stof, gooi je ook niet zo even in de wasmachine.
En als ons budget ook groter was geweest hadden we ook echt wel een betere bank gehaald als eentje van de ikea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |