Zekers!quote:
Dat je dan bruin wordt met een witte vlek op je arm. Niet mooi.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee gebruik het hoesje niet. Want ik vind Nike+ toch prettiger. Foon moet je iedere keer opgeladen hebben enzo, teveel gedoe
.
En de rest van je post snap ik niet.
Oh zonde, hopen dat hij er morgen is.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
eergisteren heel handig een sprei aan de bovenbuurman gegeven om te drogen op t balkon. denk niet dat ie met de regen nog zal drogen voor ik op vakantie ga
buurman is niet thuis, en kan er zelf niet bij... als ik m nou morgen nat meeneem naar ouders kan ie daar nog gewassen en gedroogd... suf!
Ja zo bedoelde ik het ookquote:Op zondag 17 juli 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Een paar jaar kunnen heeeeeeeeeeeel lang zijn
.
Je zou een maaltijdsalade van de appie kunnen meenemen? Of zelf iets in elkaar draaien en meenemen. En koude pannenkoeken? Maar dat valt dan weer niet in de categorie gezond. Als je in de buurt bent van een station kan je altijd nog pasta halen bij Julia's, dat schijnt wel gezond (en vers) te zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O shit ik moet ook nog een aantaldagen declareren maar nog niet gedaan. Damn, dan maar na de vakantie.
Wat is goed te doen qua gezond eten ergens waar je niet kunt koken of iets op kunt warmen? Brood/fruit/koffie kan ik meenemen maar voor in de avond weet ik dan niets, de ander wilde al patat halen maar ja nu even patat dag erna ook makkelijk zo gaat mij dat niet lukken. Mooi eigenlijk dat ik een probleem maak in plaats van een oplossing kies.
'S ochtends een rondje lopen, amsel/viking doen jullie dat op een lege maag?
Oei hoopdat het weer bij jou beter is!quote:Op maandag 18 juli 2011 07:35 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vandaag 10 kuub grind uitharken bij moeders.
* spuwt in handen en rolt mouwen op
Ja, ik las het. Dat zat er wel aan te komen. Wel een gemis hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |