quote:
Dank jequote:
Jammingquote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Kally het volgende:
Zo ze zijn nu met papa mee, ik ga peuken halen en eens even Ian van de Mario Kart baan afvegen
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze zit me uit te lachen omdat ik op de PS3 niet kan quoten.
Ow, Prima. Ben de hele week wel vrij. Even mijn ouders informeren. Moment.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hij komt een week bij jou slapen, wist je dat nog niet?
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, Prima. Ben de hele week wel vrij. Even mijn ouders informeren. Moment.
Alleen gassie moet zelf wél werken. Ik alleen maandag, ben dan de hele week vrijquote:
Yup... gister ook alquote:Op zondag 17 juli 2011 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt he
En het is op fok rustig
Zelfs in het radio topic
Die moet ik ook nog doorgevenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben mijn top 3 sexy songs aan het downloaden
Moet toch wat
Doe een regenboogquote:Op zondag 17 juli 2011 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Zal ik mijn teennagels zwart maken?
OMG ik verveel me echt
doe elke teen een ander kleurtjequote:Op zondag 17 juli 2011 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Zal ik mijn teennagels zwart maken?
OMG ik verveel me echt
wij houden je wel bezigquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga dubstep maken zo erg verveel ik me
Beter dat, dan je teennagels zwart makenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga dubstep maken zo erg verveel ik me
regen was niet het juiste woord Benny, weer een klein wolkbreukje de zoveelste voor vandaagquote:
Ik eet straks bij MAMS, lekker rijst kip/kerriequote:Op zondag 17 juli 2011 15:14 schreef iBenny het volgende:
Ik moet ook ff douchen en scheren, maar vond het wel een luie zondag
Regenpakquote:Op zondag 17 juli 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik ga maar eens douchen
Maar wat moet ik aan
Ik zit nu in een trui
wat zijn powerballadsquote:Op zondag 17 juli 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM
Ik ga vanavond epische powerballads draaien, komt allen luisteren
Nou.....de banken en stoelen verschijnen inmiddels op de via Gladiolaquote:Op zondag 17 juli 2011 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zijn powerballadsen Laysa zal wel druk al bij je wezen
Van die jankmuziek uit de jaren 80. Foreigner enzoquote:Op zondag 17 juli 2011 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zijn powerballadsen Laysa zal wel druk al bij je wezen
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van die jankmuziek uit de jaren 80. Foreigner enzo
ja zou best wel willen maar weet niet precies hoe het werkt, maar lijkt me wel wat uurtje lekkere soul draaienquote:
Gomiquote:Op zondag 17 juli 2011 18:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm doe mij ook maar een koffie als je toch zet
hey allemaal btw
neem maar een lekker wijntje dan krijg je rooie koontjesquote:
Ik weet het ook nog niet, en ik wil ook heel graag een keer. Ik ga gewoon een keer meekijken.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zou best wel willen maar weet niet precies hoe het werkt, maar lijkt me wel wat uurtje lekkere soul draaien
Te laatquote:Op zondag 17 juli 2011 18:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm doe mij ook maar een koffie als je toch zet
hey allemaal btw
ik denk dat ik dan in slaap valquote:Op zondag 17 juli 2011 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem maar een lekker wijntje dan krijg je rooie koontjes
denk dat ik het maar eens ga proberen gewoon als ik de mist in ga so be het.......quote:Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet, en ik wil ook heel graag een keer. Ik ga gewoon een keer meekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Tha_Erik heeft laatst ook gefaald, maar dat maakt echt niet uit, iedereen doet dat de eerste keer denk ik, en zelfs nog als ze al lang draaien.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat ik het maar eens ga proberen gewoon als ik de mist in ga so be het.......
t is toch niet pro?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tha_Erik heeft laatst ook gefaald, maar dat maakt echt niet uit, iedereen doet dat de eerste keer denk ik, en zelfs nog als ze al lang draaien.
Dus dat in je achterhoofd is een goed gevoel.
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Te laat![]()
[..]
ik denk dat ik dan in slaap val
Dat zeg ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
t is toch niet pro?
dus who cares als je faalt.
gaat om de fun
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:02 schreef gomi het volgende:
[..]
zat me al helemaal te verheugen op die koffie
Dankjewel.quote:
Ik faal ook nog regelmatig. Niks mis mee. Ik ben ook wel beetje een faaluser dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tha_Erik heeft laatst ook gefaald, maar dat maakt echt niet uit, iedereen doet dat de eerste keer denk ik, en zelfs nog als ze al lang draaien.
Dus dat in je achterhoofd is een goed gevoel.
Dubstepbas?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:50 schreef Patje1987 het volgende:
Echt lastig om een goede wobble bass te maken
Als ik gezien heb hoe het moet.quote:
USA.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:54 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nog nooit geprobeerd dubstep te maken dus ben ook wel tevreden, heb alleen geen tijd om er nu iets aan te doen moet nog wat dingen regelen voordat ik morgen ga.
Eerst raven in Pijnacker.quote:
Ik ook weer denk ikquote:Op zondag 17 juli 2011 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
Godver ben echt jaloers.
Maar ik ga volgend jaar wel.
Ik heb een cavello.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar al geschoren aan de zijkant en m'n Aussie uit de mottenballen gehaald.
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar al geschoren aan de zijkant en m'n Aussie uit de mottenballen gehaald.
Nee ik ga morgen naar Wander, vanuit daar naar schiphol omdat dat makkelijk is, vliegen namelijk om 10 voor half 8 al dus 's nachts naar schiphol.quote:
Ah, op die manier. Best rap dan alquote:Op zondag 17 juli 2011 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen naar Wander, vanuit daar naar schiphol omdat dat makkelijk is, vliegen namelijk om 10 voor half 8 al dus 's nachts naar schiphol.
Haha, toen ik in Assen naar MoH was twee jaar geleden liepen er echt alleen maar van dat soort raveteeven rondquote:Op zondag 17 juli 2011 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zie ik eruit nu, geen schaamte, ik ben wie ik ben.
Ik herken je bijna niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hard. Ik ben een eckte raver:quote:Op zondag 17 juli 2011 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Best rap dan al.
[..]
Haha, toen ik in Assen naar MoH was twee jaar geleden liepen er echt alleen maar van dat soort raveteeven rond.
Masters of Hardcorequote:
ik weet van nietsquote:Op zondag 17 juli 2011 20:06 schreef ValHallen het volgende:
Ik was vroeger zwabber met mijn Bomberjack en mijn haren strak achterover.
Groep 6 was een leuke tijd.
heeft hij haar handjes eraf gehaktquote:Op zondag 17 juli 2011 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was te jong om een gabberteef () te zijn, maar mijn broer nam altijd zijn vrienden mee naar huis. Eentje ervan, Stekkie, was echt een baas. Meisje had mijn knikkers gestolen en hij ging met me mee om de knikkers terug te vorderen. Het meisje deed daarna nooit meer iets.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was te jong om een gabberteef () te zijn, maar mijn broer nam altijd zijn vrienden mee naar huis. Eentje ervan, Stekkie, was echt een baas. Meisje had mijn knikkers gestolen en hij ging met me mee om de knikkers terug te vorderen. Het meisje deed daarna nooit meer iets.
Hij heeft een afgeschoren paardenkop bij haar naar binnen gegooid.quote:
nou ja, had ie beter gewoon in haar bedje kunnen leggenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft een afgeschoren paardenkop bij haar naar binnen gegooid.
Onzin is zó najaar 2010.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
he, sinds wanneer heet dat geen onz radio meer?
Ze zijn al drie namen verder geloof ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
Sinds de starters daarvan de stekker eruit hebben getrokken.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
Zou best kunnen!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, dat is ook nu... ik kijk het later wel terug.
Is de laatste aflevering toch?
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
Seksdate volledig uit de hand gelopen
WTF_____!
Bijna iedereen die nu ook meepost. Helemaal aan het eind van ONZ kwamen er plots een aantal nieuwe namen bij en die zijn meegegaan. Een klein groepje heeft Radio 49 opgezet (Viro, samzz, Morpheus2002, ToT, Faye, robdriessen, Opa_Vertelt)quote:Op zondag 17 juli 2011 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
Wie waren degene die meegingen van Onz naar 49?
Wijf neukt zo'n vent. Vind een naaktfoto van die oom van hem in een boek, vent schijnt homo te zijn en zij moet uitstappen op de vluchtstrook en lopend naar huis.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:34 schreef JJH het volgende:
Ik lees het wel een andere keer, hoofd heeft geen zin meer in een boel tekst.
wtf.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wijf neukt zo'n vent. Vind een naaktfoto van die oom van hem in een boek, vent schijnt homo te zijn en zij moet uitstappen op de vluchtstrook en lopend naar huis.
Wtfquote:Op zondag 17 juli 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
Seksdate volledig uit de hand gelopen
WTF_____!
een mijlpaal in je leven he?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ik was getuige, dat was echt fantastisch
steller?quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
een mijlpaal in je leven he?
[..]
steller?
....quote:
Zo duidelijk Benny?quote:
Het is een schatjequote:
quote:
Mag ik daar even aan toevoegen dat ik ook met de brakke controller van je won?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
Ik had vanmiddag ruzie met de WII controller
Hij deed niet sturen, Ian ging het proberen en het was zo dus het lag niet aan mij (voor jullie dat gaan zeggen)
Nee hij stuurde gewoon slechtquote:
Dat mag jij hoor, ik zou niet in de weg willen staan tussen jou en je lengtequote:Op zondag 17 juli 2011 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik daar even aan toevoegen dat ik ook met de brakke controller van je won?
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag jij hoor, ik zou niet in de weg willen staan tussen jou en je lengte
Volgende week krijg je een lineaal kadoquote:
Ik kijk wel op marktplaats voor die stekkerquote:Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar die N64 is dus wel las Brakkas, wat een beetje roet in het Banjo Ka-eten gooien doet
Ik wil op de N64, daar heb ik de beste spellen op maar dat snoer werkt niet meequote:
quote:
Burn dat snoerquote:Op zondag 17 juli 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil op de N64, daar heb ik de beste spellen op maar dat snoer werkt niet mee
Bowlen op de atariquote:Op zondag 17 juli 2011 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
hier doet pong op de atari het nog steeds perfect, ga eens voorzichtiger om met die dingen jongens
Jongens als in meervoud?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
hier doet pong op de atari het nog steeds perfect, ga eens voorzichtiger om met die dingen jongens
Het is het snoer van de N64 naar de tv, stroom doet het welquote:Op zondag 17 juli 2011 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
aha, dat is bij m'n andere atari helaas ook het probleem, moet nog eens een nieuw snoer makenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is het snoer van de N64 naar de tv, stroom doet het wel
Ja de pest is dat er zo'n rare stekker op de N64 zitquote:Op zondag 17 juli 2011 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aha, dat is bij m'n andere atari helaas ook het probleem, moet nog eens een nieuw snoer maken
Three Musketeers staat op hierquote:Op zondag 17 juli 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
Yolanthe______________________________! #nederland3
ja op de atari ook, moet zelf wat gaan knutselen vrees ikquote:Op zondag 17 juli 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja de pest is dat er zo'n rare stekker op de N64 zit
Als je wilt, ja heel graagquote:Op zondag 17 juli 2011 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
er zit hier een winkel die allemaal oude consoles heeft, zal ik eens kijken deze week of hij een snoertje los heeft liggen?
Ik wil in die winkel wonenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
er zit hier een winkel die allemaal oude consoles heeft, zal ik eens kijken deze week of hij een snoertje los heeft liggen?
Hij wilde ook al in mijn kast wonen naast de N64 en mijn bazenspellenquote:
ik ook, hij heeft er stapels oude consoles en bijbehorende spellen, van gameboy, tot nes, snes, n64, gamecube, atari en sega, etcquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook, hij heeft er stapels oude consoles en bijbehorende spellen, van gameboy, tot nes, snes, n64, gamecube, atari en sega, etc
Lekker bijtijds gaan slapen dan aapjequote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook, hij heeft er stapels oude consoles en bijbehorende spellen, van gameboy, tot nes, snes, n64, gamecube, atari en sega, etc
Ow je bent aan het uitbuiken nog?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als ik thuis ben lekker naar bed, ja!
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
lekkerr.. En we speelden spelletjesalleen rene dacht dat ik hem wel zou helpen.. Jaaa doei
Ik ook!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
Ik wil ook nog zo'n mini wok ding, dat vindt ik gezellig
Ik ben sowieso een meut, ik vind gourmetten geweldigquote:
Wa?quote:
Inderdaad. Daardoor heb je wel punten gescoord bij de anderen in huisquote:Op zondag 17 juli 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
lekkerr.. En we speelden spelletjesalleen rene dacht dat ik hem wel zou helpen.. Jaaa doei
Ik ookquote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een meut, ik vind gourmetten geweldig
Daar werkte jij toch? Of stage iig?quote:
Ik ga gerust een peukje tussendoor roken, ik vind het echt zo gezelligquote:Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Iedereen is zo snel klaar omdat alles tegelijk erop gaat... ik ben vaak als laatste klaar omdat ik rustig aan doe
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
Tafel zat mutvolquote:Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga gerust een peukje tussendoor roken, ik vind het echt zo gezellig
Vriend van m'n zus had daar een heel boekwerk van ontvangenquote:
dat vind ik ookquote:Op zondag 17 juli 2011 22:02 schreef Laysa het volgende:
Zo! ik vind dat ik wel een bekertje roomijs verdiend heb.
Uhuh maar dan elders een peukje doen en weer terug aan tafelquote:
Jaja, roken onder het etnequote:Op zondag 17 juli 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh maar dan elders een peukje doen en weer terug aan tafel
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:04 schreef Toverheks het volgende:
de koptelefoon is een uitvinding, lekker muziek luisteren alleen ik moet oppassen niet te hard te gaan meezingen want anders bellen de buren de pliesie
Niet aan tafelquote:
Tof hequote:Op zondag 17 juli 2011 22:04 schreef Zeroku het volgende:
https://www.google.com/history
Wtf. Waarom slaan ze dat op.
Ik boycot Google.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:04 schreef Zeroku het volgende:
https://www.google.com/history
Wtf. Waarom slaan ze dat op.
Nou, wat tofquote:Op zondag 17 juli 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof he!
"Totaal aantal Google-zoekopdrachten: 7523214"
Hoeveel heb jij?!
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:04 schreef Toverheks het volgende:
de koptelefoon is een uitvinding, lekker muziek luisteren alleen ik moet oppassen niet te hard te gaan meezingen want anders bellen de buren de pliesie
Ik win!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou, wat tof.
Totaal aantal Google-zoekopdrachten: 15010
Okequote:Op zondag 17 juli 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Zoooo.. Even uitstappen en naar huis lopen! Kom zo online! X
Ja wtf man. Dat klopt echt niet, meer dan 750.000 zoekopdrachtenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik win!
Is wel grappig om te zien waar ik 3 jaar geleden naar zocht
Veel googlenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja wtf man. Dat klopt echt niet, meer dan 750.000 zoekopdrachten.
deze tettert in mijn oren bbbrrrrr kippenvel mooiquote:
gaafquote:Op zondag 17 juli 2011 22:05 schreef Laysa het volgende:
Daarstraks even gekeken hoe parachutisten zichzelf naar beneden smakte richting NEC stadion.
Ik zeg maar zo: het beste vermaak is leedvermaak...
keitof...quote:Op zondag 17 juli 2011 22:10 schreef Zeroku het volgende:
Dat is in drie jaar (1095 dagen)
7523214 / 1095 = 6800 zoekopdrachten per dag. Denk 't ook ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |