Nog eentje die je vanaf vandaag zal begrijpen: een steeksleutel oefent kracht uit op 2 van de 6 vlakken, niet op 4 ...quote:Op zondag 17 juli 2011 18:16 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wellicht. Maar feit blijft dat je met een steeksleutel kracht uitoefent op 4 van de 6 vlakken, ipv op alle 6. En in mijn ervaring slijten moertjes op bijvoorbeeld een fiets dan veel sneller. Al sluit ik natuurlijk niet uit dat ik geen goede kwaliteit sleutels heb.
Akkoordquote:Op maandag 18 juli 2011 08:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nog eentje die je vanaf vandaag zal begrijpen: een steeksleutel oefent kracht uit op 2 van de 6 vlakken, niet op 4 ...
Januari en december ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik dacht altijd dat de ene maand 30 dagen had, de maand erop 31, dan weer 30 enzovoorts. (met uitzondering van februari uiteraard)
Maar juli en augustus (twee opeenvolgende maanden) hebben beiden 31 dagen!
daarom knokkels tellenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik dacht altijd dat de ene maand 30 dagen had, de maand erop 31, dan weer 30 enzovoorts. (met uitzondering van februari uiteraard)
Maar juli en augustus (twee opeenvolgende maanden) hebben beiden 31 dagen!
quote:
Jeugdsentiment! Ezelsbruggetjes voor dingen die ik ondertussen al jaaaren uit m'n hoofd weetquote:
ik gebruik de techniek nog steedsquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Jeugdsentiment! Ezelsbruggetjes voor dingen die ik ondertussen al jaaaren uit m'n hoofd weet
Ik dacht altijd dat dan de komkommers pas gingen groeien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 06:49 schreef hilliebillie het volgende:
Ik had bij komkommertijd niet de zelfde associatie als jij, maar wist ook niet precies wat het dan wel betekende.. Ook maar even opgezocht. Heb eigenlijk geen idee wat ik eerst dacht dat het betekende, nooit bij stil gestaan denk ik..
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:56 schreef langerik het volgende:
bij shin shan was en aflevering dat z'n moeder rijles kreeg.
toen vroeg de baliemedewerker, wil je handmatig of een automaat.
zei shin geef haar alstjeblieft geen automaat ze is al gevaarlijk genoeg zonder.
k snapte hem nooit maar heb die zinnen wel onthouden.
later zat ik er aan te denken en snapte ik het pas.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:56 schreef langerik het volgende:
bij shin shan was en aflevering dat z'n moeder rijles kreeg.
toen vroeg de baliemedewerker, wil je handmatig of een automaat.
zei shin geef haar alstjeblieft geen automaat ze is al gevaarlijk genoeg zonder.
k snapte hem nooit maar heb die zinnen wel onthouden.
later zat ik er aan te denken en snapte ik het pas.
Ik snapte hem ook niet, thanks.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:22 schreef langerik het volgende:
ze kreeg rijles dus een auto die automatisch of handmatig reed.
maar shin bedoeld een geweer
ik begreep pas veel later dat de band Dire Straights eigenlijk Dire Straits heettequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Heel stom ik hoorde bij de dire straigths - money for nothing altijd "we got the movies, refridgerators, we got the movies colour tv's" maar ik weet nu dat het "we've got to move these refridgerators, we've got to move these colour tvs" is en dan is de clip met 2 verhuisers ook een stuk logischer
ik doe het nog steeds zo af en toequote:
Oke, weer wat geleerd vandaag!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:45 schreef nattermann het volgende:
Achter op vrachtwagens/bussen, staat vaak deze merknaam (?):
[ afbeelding ]
Jaren lang gedacht dat het Vanttool was, totdat mijn vriendin me er een tijd geleden op wees dat er Vanhool stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |